Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Digitale hoek
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichtenah cool. Ik ga mijn F4 verkopen en die F2.8 kopen. Zoveel zaliger zakje!
En dat er eventueel een filter met doosje in kan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenMetaal(magnesium etc.) vs. plastic zoals bij Canon?
ik zal van het weekend nog is beide vastpakken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichtenmhmmm nu begin ik te twijfelen. Ik had in ieder geval niet het verschil van wauw dit is zoveel beter van afwerking.... (wat ik tussen de 400D en 40D wel had)
ik zal van het weekend nog is beide vastpakken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenDat heb ik dus niet voor, ik wil gwn weten of het ding er met de zonnekap op in kan.
En dat er eventueel een filter met doosje in kan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Catscratch Bekijk BerichtenMaar waar ruis een probleempuntje is bij Nikon, maakt het weer goed in bouwkwaliteit. Zeker in die klasse van camera's voelt een Canon xxxD aan als speelgoed tov de Nikon variant.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichtenah cool. Ik ga mijn F4 verkopen en die F2.8 kopen. Zoveel zaliger zakje!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenAls je even snel bent met je camera, dan zal ik misschién respect voor u beginnen krijgen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk Berichtenbwa aangezien ik vaak aan sportfotografie doe zit dat wel snor hoor
Comment
-
-
De Sony Alpha 350 schijnt blijkbaar ook een zeer goeie camera te zijn.
Wat is eigenlijk het verschil met een EOS 45OD?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenDe Sony Alpha 350 schijnt blijkbaar ook een zeer goeie camera te zijn.
Wat is eigenlijk het verschil met een EOS 45OD?
http://www.dpreview.com/reviews/canoneos450d/page29.asp
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk Berichten
De Sony heeft precies lichtjes fellere kleuren. Die foto met de paperclips toont bij de Sony ook ietsje scherper.
Lap hé, nu heb ik de verkeerde gekocht.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenAh, ik had die review nog niet volledig doorgenomen.
De Sony heeft precies lichtjes fellere kleuren. Die foto met de paperclips toont bij de Sony ook ietsje scherper.
Lap hé, nu heb ik de verkeerde gekocht.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenIk denk niet dat ge er spijt van moet hebben hoor.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenDan is het goed.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenKom, ga nu nog maar wat naar die ongeopende doos kijken...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenMiljaarde miljaarde, gij se vuile zak!
Ik moet ook nog efkes wachten op men nieuw speelgoed
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk Berichtenwat kost 't ook alweer om een sluiter te vervangen?
Comment
Comment