Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Digitale hoek
Collapse
X
-
Canon EF 85mm f/1.8 USM
Vraagje: heeft er iemand ervaring met de Canon EF 85mm f/1.8 USM?
Ben namelijk van plan die aan te schaffen als portretlens. Misschien dat ik die zelfs gebruik om af en toe autoprentjes te schieten (als dat überhaubt iets degelijk oplevert uiteraard)
Greetz,
Dirk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W1ck3d Bekijk BerichtenVraagje: heeft er iemand ervaring met de Canon EF 85mm f/1.8 USM?
Ben namelijk van plan die aan te schaffen als portretlens. Misschien dat ik die zelfs gebruik om af en toe autoprentjes te schieten (als dat überhaubt iets degelijk oplevert uiteraard)
Greetz,
Dirk
in combo met 5D:
1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenRedelijk wat vignettering op die foto's ...Het interieurshot heeft er geen last van.
Last edited by glennvc; 09/07/2008, 14:47.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk BerichtenLijkt mij een zeer goede lens te zijn
in combo met 5D:
en altijd dat PS, praktisch iedere foto is wel bewerkt...
Comment
-
Aangezien ik morgen op reis vertrek en graag een boek zou meehebben
had ik gedacht om straks nog es naar de fnac te gaan en het volgende boek te kopen:
Iemand enig idee of dit een goeie inleiding zou zijn?
Andere voorstellen voor een beginnen dslr gebruiker?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichtenwat een lelijke foto, aan fantasie ontbreekt het ook precies bij sommige fotografenen altijd dat PS, praktisch iedere foto is wel bewerkt...
1991 Mazda MX-5 NA
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door daan330 Bekijk Berichteniemand hier eigenlijk een idee of in de regen fotograferen met een Dslr kan of niet, de ene zegt zeker niet, de andere zegt van wel ?1991 Mazda MX-5 NA
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door daan330 Bekijk Berichteniemand hier eigenlijk een idee of in de regen fotograferen met een Dslr kan of niet, de ene zegt zeker niet, de andere zegt van wel ?. Zomaar laten regenen op uw dslr zou ik niet doen, tenzij je een 1D en waterdichte lens hebt (en dan nog
)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenTegelijkertijd op het knopje "AV" drukken en aan het wieltje draaien om de diafragma in te stellen. Sluitertijd is gewoon aan het wieltje draaien.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door B3noît Bekijk BerichtenIemand enig idee of dit een goeie inleiding zou zijn?
Eerlijkheidshalve denk ik dat het best is om je gebruikershandleiding die bij je EOS zit eens aandachtig te lezen, wellicht dat je hier meer dan genoeg bij opsteekt
En daarna? Experimenteren zoveel als je kan...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door B3noît Bekijk BerichtenAangezien ik morgen op reis vertrek en graag een boek zou meehebben
had ik gedacht om straks nog es naar de fnac te gaan en het volgende boek te kopen:
Iemand enig idee of dit een goeie inleiding zou zijn?
Ik had het mss zelf gekocht als het vroeger was uitgekomen. Toen ik ging kijken was het exemplaar over de 450D er nog niet. Heb een paar andere boeken gekocht, waaronder eentje ook specifiek op de 450D gericht, doch ietsje minder uitgebreid.
Comment
Comment