Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Digitale hoek

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Proficiat! Heerlijk objectief. Mag ik eens vragen waarom je deze boven de F4 IS hebt verkozen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichten
      Proficiat! Heerlijk objectief. Mag ik eens vragen waarom je deze boven de F4 IS hebt verkozen?
      24u Spa & 24u Zolder, beter voor als het al wat donker begint te worden. Zelfs de FIA GT in oktober kan al aardig donker zijn soms

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sledge Bekijk Berichten
        24u Spa & 24u Zolder
        Dan begrijp ik het volledig

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sledge Bekijk Berichten
          Nieuwe lens, de 70-200 2.8. Wel niet IS, kost zo al genoeg

proficiat, daar gade geen spijt van hebben (ik heb de IS-versie, heerlijk ding )

Comment

• http://www.ibood.com/site/nl/iboodSpecs.php

wat vinden jullie hier van?

heb er niks verstand van...

Comment

• Ik twijfel over de aankoop van 1 van de volgende lenzen;

Canon EF 100mm F 2.8 Macro USM BE

of
              Sigma 105mm F 2.8 EX DG Macro Canon AF

Welk van de 2 is het beste of de beste koop. De Sigma is goedkoper maar is die qua kwaliteit beter / slechter dan de Canon?

Thx!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
                http://www.ibood.com/site/nl/iboodSpecs.php

wat vinden jullie hier van?

heb er niks verstand van...
                Ah, nog een iBood-er?
                Heb hem net ook zien staan op de site en heb al een reactie gezet ook: dat hij bij Foto Konijnenberg 388 € kost, wat ook al goedkoop is. Dus op iBood is hij zeker goedkoop. Over de kwaliteit kan ik mijn niet uitspreken. Daarvoor zal je eens merk en tybebenaming in Google moeten ingeven, en voeg er het woordje "review" nog aan toe.
                120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
                  Ah, nog een iBood-er?
                  Heb hem net ook zien staan op de site en heb al een reactie gezet ook: dat hij bij Foto Konijnenberg 388 € kost, wat ook al goedkoop is. Dus op iBood is hij zeker goedkoop. Over de kwaliteit kan ik mijn niet uitspreken. Daarvoor zal je eens merk en tybebenaming in Google moeten ingeven, en voeg er het woordje "review" nog aan toe.
                  Héhé ja al enkele producten gekocht.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk Berichten
                    Ik twijfel over de aankoop van 1 van de volgende lenzen;

Canon EF 100mm F 2.8 Macro USM BE

of
                    Sigma 105mm F 2.8 EX DG Macro Canon AF

Welk van de 2 is het beste of de beste koop. De Sigma is goedkoper maar is die qua kwaliteit beter / slechter dan de Canon?

Thx!
                    ik ging normaal de Canon 100mm kopen, en heb enkel maar positieve dingen erover gehoord en gelezen.

Comment

• Is een Canon EOS 450D 18-55 IS een verstandige keuze voor een eerste DSLR? Of zijn er andere, interessantere mogelijkheden? Ik ben het Canon menu al wat gewoon, dus zou het liefst bij Canon blijven.
                      i 1 2 1/2 6

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door manneke Bekijk Berichten
                        Is een Canon EOS 450D 18-55 IS een verstandige keuze voor een eerste DSLR? Of zijn er andere, interessantere mogelijkheden? Ik ben het Canon menu al wat gewoon, dus zou het liefst bij Canon blijven.
                        doen zou ik zeggen lijkt me een ideale starters-DSLR. Zeker als je Canon al gewend bent en daar tevreden van was zou ik eerlijk gezegd niet twijfelen...

Comment

• Je kan natuurlijk ook nog voor een 350D, 400D gaan als je budget een 450D niet aankan, geen van allemaal slechte keuzes denk ik ...

Comment

Is een Canon EOS 450D 18-55 IS een verstandige keuze voor een eerste DSLR? Of zijn er andere, interessantere mogelijkheden? Ik ben het Canon menu al wat gewoon, dus zou het liefst bij Canon blijven.
                            Héél goeie keuze volgens mij. De 18-55 IS is ook een prima starterslens, 100x beter dan de vroegere kitlens!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door daan330 Bekijk Berichten
                              Je kan natuurlijk ook nog voor een 350D, 400D gaan als je budget een 450D niet aankan, geen van allemaal slechte keuzes denk ik ...
                              De 350D vind ik toch al wat beperkt qua mogelijkheden. De 400D is zeer goed en de 450D zal wel beter zijn.

Comment

• Ik ben van plan mij een nieuw fototoestel aan te schaffen. De Ixus waar ik nu mee werk schiet toch een beetje te kort voor wat ik hem gebruik.
                                Mijn voorkeur gaat uit naar de nieuwe Panasonic

Voor de prijs twijfel ik nog een beetje met een Nikon P80 maar ik veronderstel dat de Lumix de betere keuze is?

Comment

• Bijna alle Canon materiaal is nu de deur uit.

Vanaf morgen ben ik een Nikon-fotograaf
                                  BMW 420dA : >>>

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SUpermasj Bekijk Berichten
                                    Bijna alle Canon materiaal is nu de deur uit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SUpermasj Bekijk Berichten
                                      Bijna alle Canon materiaal is nu de deur uit.

geskipped omwille van D300 of D700?

Comment

Ik heb er zelf ook eentje gekregen (paar maand geleden, voor mijn verjaardag). Voordien deed ik het met Ixus-jes.
                                        Ondertussen al wat accessoires bij gekocht.
                                        Staar je alleszins niet blind op de prijs van de camera alleen, want er zijn nog genoeg leuke accessoires op de markt.
                                        120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk Berichten
                                          De 350D vind ik toch al wat beperkt qua mogelijkheden.

Edit, hoe bedoel je?
                                          Last edited by ; 03/09/2008, 15:12.

Comment

Working...
                                          X