Proficiat! Heerlijk objectief. Mag ik eens vragen waarom je deze boven de F4 IS hebt verkozen?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Digitale hoek
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk BerichtenProficiat! Heerlijk objectief. Mag ik eens vragen waarom je deze boven de F4 IS hebt verkozen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sledge Bekijk Berichten24u Spa & 24u Zolder
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sledge Bekijk BerichtenNieuwe lens, de 70-200 2.8. Wel niet IS, kost zo al genoeg
Comment
-
Comment
-
Ik twijfel over de aankoop van 1 van de volgende lenzen;
Canon EF 100mm F 2.8 Macro USM BE
of
Sigma 105mm F 2.8 EX DG Macro Canon AF
Welk van de 2 is het beste of de beste koop. De Sigma is goedkoper maar is die qua kwaliteit beter / slechter dan de Canon?
Thx!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
Heb hem net ook zien staan op de site en heb al een reactie gezet ook: dat hij bij Foto Konijnenberg 388 € kost, wat ook al goedkoop is. Dus op iBood is hij zeker goedkoop. Over de kwaliteit kan ik mijn niet uitspreken. Daarvoor zal je eens merk en tybebenaming in Google moeten ingeven, en voeg er het woordje "review" nog aan toe.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenAh, nog een iBood-er?
Heb hem net ook zien staan op de site en heb al een reactie gezet ook: dat hij bij Foto Konijnenberg 388 € kost, wat ook al goedkoop is. Dus op iBood is hij zeker goedkoop. Over de kwaliteit kan ik mijn niet uitspreken. Daarvoor zal je eens merk en tybebenaming in Google moeten ingeven, en voeg er het woordje "review" nog aan toe.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk BerichtenIk twijfel over de aankoop van 1 van de volgende lenzen;
Canon EF 100mm F 2.8 Macro USM BE
of
Sigma 105mm F 2.8 EX DG Macro Canon AF
Welk van de 2 is het beste of de beste koop. De Sigma is goedkoper maar is die qua kwaliteit beter / slechter dan de Canon?
Thx!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door manneke Bekijk BerichtenIs een Canon EOS 450D 18-55 IS een verstandige keuze voor een eerste DSLR? Of zijn er andere, interessantere mogelijkheden? Ik ben het Canon menu al wat gewoon, dus zou het liefst bij Canon blijven.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door manneke Bekijk BerichtenIs een Canon EOS 450D 18-55 IS een verstandige keuze voor een eerste DSLR? Of zijn er andere, interessantere mogelijkheden? Ik ben het Canon menu al wat gewoon, dus zou het liefst bij Canon blijven.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door daan330 Bekijk BerichtenJe kan natuurlijk ook nog voor een 350D, 400D gaan als je budget een 450D niet aankan, geen van allemaal slechte keuzes denk ik ...
Comment
-
Ik ben van plan mij een nieuw fototoestel aan te schaffen. De Ixus waar ik nu mee werk schiet toch een beetje te kort voor wat ik hem gebruik.
Mijn voorkeur gaat uit naar de nieuwe Panasonic
Voor de prijs twijfel ik nog een beetje met een Nikon P80 maar ik veronderstel dat de Lumix de betere keuze is?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SUpermasj Bekijk BerichtenBijna alle Canon materiaal is nu de deur uit.
Vanaf morgen ben ik een Nikon-fotograaf
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SUpermasj Bekijk BerichtenBijna alle Canon materiaal is nu de deur uit.
Vanaf morgen ben ik een Nikon-fotograaf
Comment
-
Ondertussen al wat accessoires bij gekocht.
Staar je alleszins niet blind op de prijs van de camera alleen, want er zijn nog genoeg leuke accessoires op de markt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk BerichtenDe 350D vind ik toch al wat beperkt qua mogelijkheden.
Edit, hoe bedoel je?
Comment
Comment