Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Digitale hoek
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk BerichtenBij de spin wou ik de kop maar dat lukte ( nog ) niet zo goed , het zijn de eerste foto's nog wat zoeken .
Er valt best te werken of relatief grote diafragma's met een macrolens zolang je maar goede aandacht hebt voor je compositie, let er dan ook op dat het object zo evenwijdig mogelijk staat met je camerasensor, zo kun je bereiken dat met een kleine dof je toch veel scherp in beeld krijgt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door manneke Bekijk BerichtenGaat er iemand naar photokina in Keulen (23-28 sept)? Ik had graag eens geweest maar moet werken die week
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mazdastruction Bekijk Berichten
Wel redelijk veel Photoshopbewerkingen, vermoed ik. Of zou het nog meevallen?
Edith komt hier net binnenvallen en meekijken over mijn schouder. Volgens haar is Photoshop er niet aan te pas gekomen. Ze zei ook nog dat ik beter eerst de link bekijk alvorens te posten.Last edited by Beta; 12/09/2008, 09:29.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichtenmisschien
Ik ben aan het twijfelen of ik misschien toch zou kunnen... Ik moet die week werken in Aachen. Keulen is een uurtje rijden. Ik werk 's nachts, dus ik zou om 7u vertrekken en tegen 15u terugkeren zodat ik nog wat kan slapen. Heb je aan een uur of 5 genoeg om de belangrijkste dingen te zien?i 1 2 1/2 6
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door manneke Bekijk BerichtenGaat er iemand naar photokina in Keulen (23-28 sept)? Ik had graag eens geweest maar moet werken die week
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mazdastruction Bekijk BerichtenGebruiken jullie HDR?
Zoja, hoe, en heb je er al een paar resultaten van?
Dan heb je 3 foto's en ga je dus één foto gaan opbouwen.
edit: http://abduzeedo.com/how-create-hdr-...matix-tutorial dus
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door manneke Bekijk BerichtenBen je al eens geweest?
Ik ben aan het twijfelen of ik misschien toch zou kunnen... Ik moet die week werken in Aachen. Keulen is een uurtje rijden. Ik werk 's nachts, dus ik zou om 7u vertrekken en tegen 15u terugkeren zodat ik nog wat kan slapen. Heb je aan een uur of 5 genoeg om de belangrijkste dingen te zien?
Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk Berichtenyep, kga met school maar weet nog niet welke dag...
Ik ga in het weekend en misschien koppel ik dat wel aan een weekendje. Zaterdag met de vriendin in Keulen wat shoppen, zondag photokina. Of anders over en weer rijden...toch maar 2uurtjes
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenDat is het ook!
Wel redelijk veel Photoshopbewerkingen, vermoed ik. Of zou het nog meevallen?
Edith komt hier net binnenvallen en meekijken over mijn schouder. Volgens haar is Photoshop er niet aan te pas gekomen. Ze zei ook nog dat ik beter eerst de link bekijk alvorens te posten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk BerichtenLaat is iets weten of het de moeite is?
Ik ga in het weekend en misschien koppel ik dat wel aan een weekendje. Zaterdag met de vriendin in Keulen wat shoppen, zondag photokina. Of anders over en weer rijden...toch maar 2uurtjes
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichtenuw boekje niet grondig genoeg gelezen?
Comment
-
-
De meeste voorbeelden van HDR die ik gezien heb vind ik ook niet echt mooi, veel te onnatuurlijk. Maar ik ben hier wat interessants aan het lezen:
Forum voor discussies rond het bewerken, afdrukken, presenteren... van digitale foto's , en over andere software die met digitale fotografie te maken heeft.
Die gast (Simplephotography) heeft een methode uitgedokterd om uit 1 perfect belicht RAW bestand een HDR te produceren. Ik ken er zelf de botten van, maar zijn resultaat vind ik veel geslaagder.i 1 2 1/2 6
Comment
Comment