Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Digitale hoek

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Niet slecht, Corvettekleinen.
      120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk Berichten

Prachtige foto's, vooral deze, met welke lens is deze gemaakt?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door daan330 Bekijk Berichten
          Prachtige foto's, vooral deze, met welke lens is deze gemaakt?
          Sigma 10-20mm

Comment

Sigma 10-20mm
            Dacht ik al, populaire lens, ga die mij ook eens aanschaffen, tegen volgende zomer.

Comment

• Proper werk Brecht!

Comment

• Knappe shots Brecht, ze wakkeren m'n zin in een deftige groothoek weer behoorlijk aan moet ik zeggen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
                  Weet er iemand de naam/site van die fotozaak net buiten Aken?
                  top-foto ??

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wabe Bekijk Berichten
                    top-foto ??
                    Merci, heb nu Top-foto in Düren en AC foto in Aken gevonden.
                    Prijzen verschillen blijkbaar niet zo veel meer van Belgie, spijtig
                    Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                    Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
                      Merci, heb nu Top-foto in Düren en AC foto in Aken gevonden.
                      Prijzen verschillen blijkbaar niet zo veel meer van Belgie, spijtig
                      nope... de goede tijden zijn daar voorbij.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wabe Bekijk Berichten
                        nope... de goede tijden zijn daar voorbij.
                        Bwah, als ik vergelijk:
                        EOS 450D + EF-S 18-55 IS bij AC foto: 577 euro
                        CANON EOS 450D 18-55 IS bij Vandenborre: 647 euro
                        of:
                        EOS 1000D + EF-S 18-55 IS bij AC foto: 469 euro
                        CANON EOS 1000D + 18/55 bij Vandenborre: 549 euro
                        Ik vergelijk nu met de site van Vandenborre omdat die de goedkoopste in mn buurt is, en ik mn camera daar ging kopen.
                        Wat zijn trouwens de bevindingen van de EOS 1000D? Ik heb net een testje gelezen waar ze zeggen dat de beeldkwaliteit eigenlijk ietsje beter is dan de 450D, hij mist enkel 2mpixel en een paar opties en is een stuk goedkoper...?
                        i 1 2 1/2 6

Comment

• ik heb sinds een paar dagen de 1000D en ben er zeer tevreden van. Heb voordien enkel nog maar kunnen testen met een 400D en een nikon D70s.

Heb er nog niet echt uitgebreid mee kunnen fotograferen maar tot nu toe dus enorm tevreden

Antwerpen is't Stad
                          en al de rest is parking!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door manneke Bekijk Berichten
                            Bwah, als ik vergelijk:
                            EOS 450D + EF-S 18-55 IS bij AC foto: 577 euro
                            CANON EOS 450D 18-55 IS bij Vandenborre: 647 euro
                            of:
                            EOS 1000D + EF-S 18-55 IS bij AC foto: 469 euro
                            CANON EOS 1000D + 18/55 bij Vandenborre: 549 euro
                            Ik vergelijk nu met de site van Vandenborre omdat die de goedkoopste in mn buurt is, en ik mn camera daar ging kopen.
                            Wat zijn trouwens de bevindingen van de EOS 1000D? Ik heb net een testje gelezen waar ze zeggen dat de beeldkwaliteit eigenlijk ietsje beter is dan de 450D, hij mist enkel 2mpixel en een paar opties en is een stuk goedkoper...?
                            Gvd, mijn madam heeft mijn EOS 450D in mei 741 € betaald (excl. verzending) bij Fotokonijnenberg. Dat was toen wel degelijk de goedkoopste in het Nederlandstalige gebied. Kost daar nu nog 606 € of zo.
                            120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
                              Gvd, mijn madam heeft mijn EOS 450D in mei 741 € betaald (excl. verzending) bij Fotokonijnenberg. Dat was toen wel degelijk de goedkoopste in het Nederlandstalige gebied. Kost daar nu nog 606 € of zo.
                              Dat is toch normaal. We zijn bijna een half jaar later... Consumenten bodies zakken in waarde zoals een VW Phaeton. Lenzen blijven hun prijs wel behouden.

Trouwens, gisteren met de 50D met nieuwe 18-200 zitten spelen. Echt knap speelgoed! Jammer dat ik geen 100% crop kon zien op de pc, maar op de uiterst knappe display zag het er echt goed uit!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dawud Bekijk Berichten
                                Dat is toch normaal. We zijn bijna een half jaar later... Consumenten bodies zakken in waarde zoals een VW Phaeton. Lenzen blijven hun prijs wel behouden.

Trouwens, gisteren met de 50D met nieuwe 18-200 zitten spelen. Echt knap speelgoed! Jammer dat ik geen 100% crop kon zien op de pc, maar op de uiterst knappe display zag het er echt goed uit!
                                Weet ik, maar ik had niet verwacht dat het zo snel zou gaan. De 450D zakte na twee maand al meer dan 100 € in prijs. Dat is toch erg snel.
                                Toen ik de mijne in ontvangst mocht nemen (hij was al een aantal weken aangekomen), was het al zover.
                                Tja, pech.
                                120d Hatch Edition Sport

Comment

• Nog wat foto's die ik gemaakt heb de afgelopen dagen:

Hasselt station:

Viversel Kerk:

De Terlaemen vijvers:

Comment

De Terlaemen vijvers:

Knappe foto, ik heb ook al es proberen een zonsondergang te fotograferen, maar lukt me maar moeilijk op zo'n kwaliteit.
                                    Gebruik je polarisator, eventueel achteraf bewerkt?
                                    2009 BMW E91 320d
                                    2002 BMW E46 M3
                                    2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
                                    2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

• Stond inderdaad een Polarisatiefilter op de lens. Wat je zeker moet gebruiken is een statief voor je camera op te zetten Nabewerking niet echt veel, wat meer contrast toegevoegd en de kleur van de lucht lichtjes versterkt.

Comment

Stond inderdaad een Polarisatiefilter op de lens. Wat je zeker moet gebruiken is een statief voor je camera op te zetten Nabewerking niet echt veel, wat meer contrast toegevoegd en de kleur van de lucht lichtjes versterkt.
                                        Knap! Zou me dit dan best ook eens aankopen.

Enig idee voor een niet al te dure voor een canon 450d?
                                        Of wacht ik best tot we misschien overgaan tot de aanschaf van een betere lens?
                                        2009 BMW E91 320d
                                        2002 BMW E46 M3
                                        2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
                                        2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door B3noît Bekijk Berichten
                                          Knap! Zou me dit dan best ook eens aankopen.

Enig idee voor een niet al te dure voor een canon 450d?
                                          Of wacht ik best tot we misschien overgaan tot de aanschaf van een betere lens?
                                          Je kan met iedere lens wel wat landschappen fotograferen. En een statief is altijd handig, ook in andere omstandigheden. Google eens op "Velbon". Is een merk van statieven, niet zo duur, voor 80 euro heb je al eentje denk ik. Als je echt een hele goede wilt moet je voor "Manfrotto" gaan, zo eentje heb ik. Maar die zijn meteen ook al wat prijziger.

Comment

Working...
                                          X