Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Digitale hoek
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door daan330 Bekijk BerichtenPrachtige foto's, vooral deze, met welke lens is deze gemaakt?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk BerichtenSigma 10-20mm
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk BerichtenWeet er iemand de naam/site van die fotozaak net buiten Aken?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wabe Bekijk Berichtentop-foto ??
Prijzen verschillen blijkbaar niet zo veel meer van Belgie, spijtig
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk BerichtenMerci, heb nu Top-foto in Düren en AC foto in Aken gevonden.
Prijzen verschillen blijkbaar niet zo veel meer van Belgie, spijtig
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wabe Bekijk Berichtennope... de goede tijden zijn daar voorbij.
EOS 450D + EF-S 18-55 IS bij AC foto: 577 euro
CANON EOS 450D 18-55 IS bij Vandenborre: 647 euro
of:
EOS 1000D + EF-S 18-55 IS bij AC foto: 469 euro
CANON EOS 1000D + 18/55 bij Vandenborre: 549 euro
Ik vergelijk nu met de site van Vandenborre omdat die de goedkoopste in mn buurt is, en ik mn camera daar ging kopen.
Wat zijn trouwens de bevindingen van de EOS 1000D? Ik heb net een testje gelezen waar ze zeggen dat de beeldkwaliteit eigenlijk ietsje beter is dan de 450D, hij mist enkel 2mpixel en een paar opties en is een stuk goedkoper...?i 1 2 1/2 6
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door manneke Bekijk BerichtenBwah, als ik vergelijk:
EOS 450D + EF-S 18-55 IS bij AC foto: 577 euro
CANON EOS 450D 18-55 IS bij Vandenborre: 647 euro
of:
EOS 1000D + EF-S 18-55 IS bij AC foto: 469 euro
CANON EOS 1000D + 18/55 bij Vandenborre: 549 euro
Ik vergelijk nu met de site van Vandenborre omdat die de goedkoopste in mn buurt is, en ik mn camera daar ging kopen.
Wat zijn trouwens de bevindingen van de EOS 1000D? Ik heb net een testje gelezen waar ze zeggen dat de beeldkwaliteit eigenlijk ietsje beter is dan de 450D, hij mist enkel 2mpixel en een paar opties en is een stuk goedkoper...?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenGvd, mijn madam heeft mijn EOS 450D in mei 741 € betaald (excl. verzending) bij Fotokonijnenberg. Dat was toen wel degelijk de goedkoopste in het Nederlandstalige gebied. Kost daar nu nog 606 € of zo.
Trouwens, gisteren met de 50D met nieuwe 18-200 zitten spelen. Echt knap speelgoed! Jammer dat ik geen 100% crop kon zien op de pc, maar op de uiterst knappe display zag het er echt goed uit!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dawud Bekijk BerichtenDat is toch normaal. We zijn bijna een half jaar later... Consumenten bodies zakken in waarde zoals een VW Phaeton. Lenzen blijven hun prijs wel behouden.
Trouwens, gisteren met de 50D met nieuwe 18-200 zitten spelen. Echt knap speelgoed! Jammer dat ik geen 100% crop kon zien op de pc, maar op de uiterst knappe display zag het er echt goed uit!
Toen ik de mijne in ontvangst mocht nemen (hij was al een aantal weken aangekomen), was het al zover.
Tja, pech.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk BerichtenDe Terlaemen vijvers:
Gebruik je polarisator, eventueel achteraf bewerkt?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk BerichtenStond inderdaad een Polarisatiefilter op de lens. Wat je zeker moet gebruiken is een statief voor je camera op te zetten Nabewerking niet echt veel, wat meer contrast toegevoegd en de kleur van de lucht lichtjes versterkt.
Enig idee voor een niet al te dure voor een canon 450d?
Of wacht ik best tot we misschien overgaan tot de aanschaf van een betere lens?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door B3noît Bekijk BerichtenKnap! Zou me dit dan best ook eens aankopen.
Enig idee voor een niet al te dure voor een canon 450d?
Of wacht ik best tot we misschien overgaan tot de aanschaf van een betere lens?
Comment
Comment