Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Digitale hoek

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door stevenvdw Bekijk Berichten
    Op naar zondag = testdag te Zolder
    Idem, ben benieuw of ik daar iets kan aanvangen met de FZ28. Komt ge met de CSL?
    Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
    Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
      IKomt ge met de CSL?
      Jajaak, normaal ingeschreven voor 2 uren vrij rijden, maar nog geen confirmatie gekregen grr Nog es mailtje forwarden

Maar kga wa vroeger komen zodat ik ook mijne kodak es kan uittesten hé

Hopelijk droog weer hoor !

Comment

Mij vandaag ook es nieuw speelgoed aangeschaft, vooral bedoeld om te fotograferen op trackdays... kheb er weinig verstand van, maar dit leek me toch een goed toestelleke te zijn om mee van start te gaan

Een Canon EOS 450D met EF-S 18-200 IS lens ... vrij groot bereik dus, zo moet ik ook nieveel van lens wisselen, want da zag ik helemaal niet zitten

Nog mensen die deze hebben ? Content van ?

Bij deze mag mijn Canon Powershot G2 van 4 megapixel de deur uit, ook altijd heel content van geweest, maar voor auto'kes te fotograferen op circuit kwam ie toch wat te kort.

Op naar zondag = testdag te Zolder
        Hehe, als je hulp nodig hebt... Ben van 't weekend normaal ook in zolder..

Congrats btw..
        1991 Mazda MX-5 NA
        Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
        www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

Nog mensen die deze hebben ? Content van ?
          450D met 18-55 mm IS en 55-250 mm IS hier.
          Content van, maar nog niet getest aan een circuit.
          120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
            450D met 18-55 mm IS en 55-250 mm IS hier.
            Content van, maar nog niet getest aan een circuit.
            Jup jup, dat was de andere optie.... maar toch maar voor de 18-200 gekozen, moet ik minder wisselen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk Berichten
              Mensen aanwezig met een Nikon SB-600 of SB-900 ?
              Beide

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dawud Bekijk Berichten
                Ik zal je moeten teleurstellen dat dit niet echt een trackday lens is... Een zeer aangename all-round lens ja, maar voor een circuit lens denk ik dat je iets sneller nodig hebt + wat meer mm.

Dit gezegd zijnde.... proficiat
                bwa ik vind 200mm wel meevallen op circuit; zeker op een cropcamera... hangt er natuurlijk ook wel zeer sterk vanaf welk circuit
                op francorchamps & croix toch alleszins nog geen probs gehad met m'n 70-200 't mag natuurlijk altijd wa meer zijn ma met 200mm raak je er ook wel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk Berichten
                  bwa ik vind 200mm wel meevallen op circuit; zeker op een cropcamera... hangt er natuurlijk ook wel zeer sterk vanaf welk circuit
                  op francorchamps & croix toch alleszins nog geen probs gehad met m'n 70-200 't mag natuurlijk altijd wa meer zijn ma met 200mm raak je er ook wel
                  imo net hetzelfde als leren werken met primes, je moet het altijd doen met de beschikbare millimeters.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TDJ Bekijk Berichten
                    imo net hetzelfde als leren werken met primes, je moet het altijd doen met de beschikbare millimeters.
                    idd

Comment

• Voor dat het circuit seizoen weer los barst eerst een DSLR kopen ! maar welke
                      Bij Nikon had ik gedacht aan : D90 met een AF-S 70-300mm F 4.5-5.6 G VR
                      Voor Canon een 40D met EF 70-300mm F4-5.6 IS USM
                      en als buitenbeentje en mijn voorkeur de Sony A 350 met 70-300 mm F4.5-5.6 G SSM
                      Opmerkingen zijn meer dan welkom !

Comment

• De canon natuurlijk. ()

Zeer goed toestel, werk er nu ruim en half jaar mee en niets dan lof er over. Die lens is ook zeer goed en redelijk ideaal voor circuit shots. Ook zal de canon minder ruis geven bij vergelijkbare iso-waarden dan zo'n Nikon ding.
                        1991 Mazda MX-5 NA

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door putje Bekijk Berichten
                          Voor dat het circuit seizoen weer los barst eerst een DSLR kopen ! maar welke
                          en als buitenbeentje en mijn voorkeur de Sony A 350 met 70-300 mm F4.5-5.6 G SSM
                          ga je die camera enkel voor circuit gebruiken mss? anders zou ik toch nog een standaardzoom ook kopen...
                          Ik ga me er niet over uitspreken welke de beste camera is want ik heb enkel ervaring met de 40D en die is dan nog vrij beperkt...
                          nadelen aan de sony vind ik: meer ruis & iets tragere camera... voordeel is dan wel weer dat je al een image stabilizer hebt die in je camera is ingebouwd
                          de canon en nikon zijn vrij gelijklopend qua ruis en qua specificaties uiteindelijk... 't kan mss leuk zijn dat je ook kan filmen met de D90 als je daar belang aan hecht?
                          Ik zou zeggen ga eens naar een winkel en vraag of je die toestellen eens kort mag testen zodat je kan zien welke camera voor jou 't best werkt; welke 't best in de hand ligt enzo.

Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
                          Ook zal de canon minder ruis geven bij vergelijkbare iso-waarden dan zo'n Nikon ding.
                          bwa ik heb de indruk dat ze op dat vlak erg close zitten hoor; nikon is op dat vlak echt wel veel verbeterd

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk Berichten
                            bwa ik heb de indruk dat ze op dat vlak erg close zitten hoor; nikon is op dat vlak echt wel veel verbeterd
                            Dat zeiden ze bij de D300 ook en daarin ben ik qua ruis toch niet echt overtuigd.
                            1991 Mazda MX-5 NA

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
                              Dat zeiden ze bij de D300 ook en daarin ben ik qua ruis toch niet echt overtuigd.
                              ik vond een D300 best wel meevallen... alleszins enorme verbetering tov D200!
                              wat de D90 betreft ga ik wss volgende week m'n eigen bevindingen kunnen posten

Comment

• Bij de Carrefour doen ze een actie nl: Nikon D60 met een 18-55 mm + 55-200 mm lens + tas en een SD-kaart van 2GB voor 599€

Actie Nikon

Is dit de moeite ??
                                - Mazda CX-5 2.0 Skyactiv-G Premium Edition - Sonic silver - 2016
                                - VW Golf Variant 1.6 TDI Highline - Tungsten silver - 2014

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dane Bekijk Berichten
                                  Bij de Carrefour doen ze een actie nl: Nikon D60 met een 18-55 mm + 55-200 mm lens + tas en een SD-kaart van 2GB voor 599€

Actie Nikon

Is dit de moeite ??
                                  das een erg mooie deal (link werkt wel niet bij mij?) lijkt me wel een ideaal beginnerstoestel

Comment

• www.hypercarrefour.be kijken bij gouden zaakjes p31

Staat natuurlijk niet bij welk type lens het is .
                                    - Mazda CX-5 2.0 Skyactiv-G Premium Edition - Sonic silver - 2016
                                    - VW Golf Variant 1.6 TDI Highline - Tungsten silver - 2014

Comment

hoe bedoel je?

Comment

www.hypercarrefour.be kijken bij gouden zaakjes p31

Buiten lichtsterkte toch wel imo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door putje Bekijk Berichten
                                          Voor dat het circuit seizoen weer los barst eerst een DSLR kopen ! maar welke
                                          De D90 werkt met de nieuwe Expeedsensor, die ook in de D300 en D3 terug te vinden is. Imo een enorme verbetering tov de vroegere sensors, véél betere kleuren etc.

70-300 VR heb ik ook, ben ik ook uitermate tevreden over. Prijs is ook zeer doenbaar.

Nuja, die eeuwige Nikon-Canon discussie... It's your choice.

Comment

Working...
                                          X