Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Digitale hoek

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• De eeuwige Nikon - Canon discussies
    Heb zelf een Canon maar zoals gezegd zijn de Nikon's toch beter in HOGE iso waardes. Staat op alle fora's hoor

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
      Wat voor kat is dat?
      Prachtig beest...
      Britse korthaar lilac-creme kleur

Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
      Neen, is lekker veel ruis voor iso 800. Maar dat zijn we van "een bepaald merk" al gewend.
      Misschien goed om te weten dat dit niet de originele foto is , die foto is verkleint via email .
      - Mazda CX-5 2.0 Skyactiv-G Premium Edition - Sonic silver - 2016
      - VW Golf Variant 1.6 TDI Highline - Tungsten silver - 2014

Comment

• Dit is de originele foto

- Mazda CX-5 2.0 Skyactiv-G Premium Edition - Sonic silver - 2016
        - VW Golf Variant 1.6 TDI Highline - Tungsten silver - 2014

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audidriver Bekijk Berichten
          ik werk zelf met een 1D3 en een 5D2 en geen van die twee kan tippen op vlak van ruis aan bvb een D3 of D700 van Nikon, ze komen heel erg close maar de Nikon's doen het nog steeds beter
          logisch hé 1D3 heeft kleinere sensor & 5D2 heeft 21MP vs 12MP bij D3 en D700 Ik denk dat ze de dag van vandaag qua technologie erg aan elkaar gewaagd zijn itt een paar jaar terug...
          maar zoals je zegt: er wordt té veel over ruis geleuterd de laatste tijd... digitaal is op dat vlak analoog ruim gepasseerd maar blijkbaar is 't voor sommigen nog altijd niet genoeg

verder ga ik me alleszins niet moeien in een merkendiscussie want das compleet zinloos; zo lang iedereen maar tevreden is met z'n eigen materiaal zie ik 't probleem niet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
            Neen, is lekker veel ruis voor iso 800. Maar dat zijn we van "een bepaald merk" al gewend.
            Bakkes toe

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk Berichten
              Bakkes toe
              1991 Mazda MX-5 NA
              Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
              www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Vergelijk maar eens de ruis van een D700 met de 40D, of zelfs met de 1D. D700 is veel beter op vlak van ruis.
                Het is enkel bij de amateur toestellen (D60, D80, D90 (nikon) en 400D, 450D, 40D (canon) dat de canons vaak beter scoren op vlak van iso.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk Berichten
                  Vergelijk maar eens de ruis van een D700 met de 40D.
                  Zeer vergelijkbare toestellen ook.
                  1991 Mazda MX-5 NA
                  Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                  www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk Berichten
                    logisch hé 1D3 heeft kleinere sensor & 5D2 heeft 21MP vs 12MP bij D3 en D700 Ik denk dat ze de dag van vandaag qua technologie erg aan elkaar gewaagd zijn itt een paar jaar terug...
                    maar zoals je zegt: er wordt té veel over ruis geleuterd de laatste tijd... digitaal is op dat vlak analoog ruim gepasseerd maar blijkbaar is 't voor sommigen nog altijd niet genoeg

verder ga ik me alleszins niet moeien in een merkendiscussie want das compleet zinloos; zo lang iedereen maar tevreden is met z'n eigen materiaal zie ik 't probleem niet
                    Klopt idd , Nikon heeft een heel mooie inhaalbeweging gemaakt de laatste 2 jaar, kijk maar eens wat ze uit de D3x puren… in tegenstelling tot vroeger halen ze uit die camera even goede Jpeg’s dan je met een Canon Raw file kunt bereiken dus die expeed processor doet toch wel heel behoorlijk werk…
                    Los daarvan zitten de grote cameramerken qua beeldkwaliteit simpelweg heel erg close momenteel en da’s alleen maar goed voor de commercie… Alhoewel als je de prijzen ziet stijgen de laatste weken , vorig weekend nog vlug een 100-400L gehaald voor op reis, een 500F4L is namelijk niet altijd even draagbaar voor lange tochtjes… Best een goede lens, geen prime maar dat wist ik vooraf, nu ik weet nog lang niet of ik ze ga bijhouden na de reis we zien wel…

Comment

• Nikon heeft een knappe inhaal beweging zeker gemaakt en ze behoren tot de top van de digitale SLR toestellen. Ik merk nuhet verschil tussen een D50, D200 en D300 sterk op.

Ik kan de topic niet terug vinden op Belgiumdigital, daar had iemand foto's gemaakt met een Nikon D3 op hoge ISO waarde en die waren prachtig en geen ruis. Ik heb nog geen testen gedaan op hoge ISO waarde met mijn huidige D300, maar deze zouden ook niet slecht scoren dat ik al op verschillende reviews gelezen heb.

Comment

• Weet er iemand waar ze de Canon 40D wel in voorraad hebben

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door putje Bekijk Berichten
                          Weet er iemand waar ze de Canon 40D wel in voorraad hebben
                          Konijnenberg?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TDJ Bekijk Berichten
                            Konijnenberg?
                            volgens hun site is die in bestelling... maar die zouden ze op veel plaatsen in stock moeten hebben denk ik?

Comment

volgens hun site is die in bestelling... maar die zouden ze op veel plaatsen in stock moeten hebben denk ik?
                              blijkbaar moet iedereen zo'n camera hebben tegenwoordigen en is die overal in bestelling

Comment

• Ja, hetzelfde voor de Nikon D90.
                                Bij de fotozaak hier in Antwerpen niet in voorraad.
                                Vraag is groter dan het aanbod wordt gezegd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door putje Bekijk Berichten
                                  blijkbaar moet iedereen zo'n camera hebben tegenwoordigen en is die overal in bestelling
                                  hmm blijkbaar willen er nog veel eentje eer ie niet meer te krijgen is... kvraag me trouwens af of er uberhaupt nog veel bij te bestellen valt; zal binnenkort toch wel niet meer te krijgen zijn door de 50D denk ik

Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk Berichten
                                  Ja, hetzelfde voor de Nikon D90.
                                  Bij de fotozaak hier in Antwerpen niet in voorraad.
                                  Vraag is groter dan het aanbod wordt gezegd.
                                  das bewust denk ik om prijs op te drijven is bij 5D II momenteel juist 't zelfde...

Comment

hmm blijkbaar willen er nog veel eentje eer ie niet meer te krijgen is... kvraag me trouwens af of er uberhaupt nog veel bij te bestellen valt; zal binnenkort toch wel niet meer te krijgen zijn door de 50D denk ik

das bewust denk ik om prijs op te drijven is bij 5D II momenteel juist 't zelfde...
                                    Ja lap een 50D is direct 300€ duurder

Comment

• Ik ben zaterdag bij Art en Craft in Mariakerke een 100-400 gaan halen en ik meen te hebben gezien dat er nog een 40D in de etalagekast lag, misschien even een belletje doen

Comment

• Verkoper bij konijn wist me te vertellen dat alles nog wat duurder ging worden

Comment

Working...
                                        X