Vandaag de 40D ontvangen amai wat een wereld van verschil !
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Digitale hoek
Collapse
X
-
Congrats putje.1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk BerichtenBij Konijn koop ik zelf nooit. Enkel amerikaanse objectieven en body's. Niks europees, vandaar dat konijn zoveel goedkoper is dan andere winkels. Overigs is Konijnenberg verwikkeld in rechtszaken ivm btw fraude. Gaat niet lang duren voor Konijn zijn deuren mag sluiten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door geesixty Bekijk Berichtenwaar blijft ge het toch halen ... en zoiets dan nog uitstrooien op een forum ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door putje Bekijk BerichtenVandaag de 40D ontvangen amai wat een wereld van verschil !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk Berichtenproficiat & veel plezier ermee!
Comment
-
even de regels overtreden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk Berichtenik negeer zo'n posts gewoon, das mss nog 't beste
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AMVDVD Bekijk BerichtenKan iemand eens in detail uitleggen wat jullie exacte intellingen zijn voor de perfecte panningfoto?
Mijn materiaal:
-EOS 400D
-Sigma 18-200 met BS
(en Tamron 70-300)
-Statief
Alvast bedankt!
Bekijk de rest ook eens van de site, zeker de moeite
Succes!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rikske_007 Bekijk Berichtenhttp://www.carphototutorials.com/mak...like_a_pro.php aub
Succes!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rikske_007 Bekijk Berichtenhttp://www.carphototutorials.com/mak...like_a_pro.php aub
Succes!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AMVDVD Bekijk BerichtenKan iemand eens in detail uitleggen wat jullie exacte intellingen zijn voor de perfecte panningfoto?
Mijn materiaal:
-EOS 400D
-Sigma 18-200 met BS
(en Tamron 70-300)
-Statief
Alvast bedankt!
Comment
Comment