Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Digitale hoek
Collapse
X
-
Ik heb die hier liggen . Gebruikte hem voor mijn 400D met 24-105mm en dat werkt vrij goed .
Dus ik zou zeggen ja , maar het is natuurlijk geen super zware ,stevige , kwalitatieve Manfrotto etc...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk BerichtenNice, dan denk ik dat ik die deze week eens ga halen
Voor hetzelfde geld is deze helemaal niet prettig te bedienen.
Succes met de keuze.
Comment
-
Dit weekend eens mijn 40D meegenomen naar de Nurburgring nu zijn er een paar problemen :
-Als ik op 300mm (70-300 lens) foto's maak is het alof er een waas rond de auto's hangt ? en dit met de sportstand van de camera. misschien door de filter ?
-welke settings zou ik het best gebruiken voor auto's die recht op mij af komen ? want de sportstand is niet ideaal.
alle tips zijn welkom
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door putje Bekijk Berichten-welke settings zou ik het best gebruiken voor auto's die recht op mij af komen ? want de sportstand is niet ideaal.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door putje Bekijk BerichtenDit weekend eens mijn 40D meegenomen naar de Nurburgring nu zijn er een paar problemen :
-Als ik op 300mm (70-300 lens) foto's maak is het alof er een waas rond de auto's hangt ? en dit met de sportstand van de camera. misschien door de filter ?
-welke settings zou ik het best gebruiken voor auto's die recht op mij af komen ? want de sportstand is niet ideaal.
alle tips zijn welkom
Comment
-
Die waas komt meestal door de zon. Hier is dat toch meestal het geval.
Voor je standen kan ik je niet helpen. Ik schiet zo goed als altijd op manueel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door daan330 Bekijk BerichtenIk doe ook AV dan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door putje Bekijk Berichten-welke settings zou ik het best gebruiken voor auto's die recht op mij af komen ? want de sportstand is niet ideaal.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk BerichtenAV, TV, wat is dat hier allemaal zeg, foei! Op Manueel werken hè gasten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audidriver Bekijk BerichtenNu moet jij mij eens uitleggen wat daar de meerwaarde zou van kunnen zijn , of komt dat proffesioneler over misschien ?
vooral met hun "gLas"
Sorry
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk BerichtenAV, TV, wat is dat hier allemaal zeg, foei! Op Manueel werken hè gasten
Nu zal ik morgen nog wat oefenen met de tips (RMU Classic op Francorchamps )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audidriver Bekijk BerichtenNu moet jij mij eens uitleggen wat daar de meerwaarde zou van kunnen zijn , of komt dat proffesioneler over misschien ?
Op een circuit gaan fotograferen op de manuele stand... ik zou er niet uit mijn eigen aan beginnen...
En ik heb soms ook de indruk dat er velen zijn die van het dak roepen dat je pas aan het fotograferen bent als je alles manueel doet... zever denk ik dan. Ik ken een paar professionele mannen die dat nooit doen, daar hebben ze de tijd niet voor. (ik spreek hier niet over studiowerk hé)
En als alles manueel beter is, dan haal je best die vergroter en het barietpapier van de zolder en steek je weer de doka in elkaar, vergeet die PC/Mac...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dawud Bekijk BerichtenShow
vooral met hun "gLas"
Sorry
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dawud Bekijk BerichtenShowOorspronkelijk geplaatst door Dawud Bekijk Berichten
vooral met hun "gLas"
Sorry
Oorspronkelijk geplaatst door MMVV Bekijk BerichtenIk moet toegeven dat als ik op dia.- of sluitertijd-voorkeuze trek dat de camera toch soms voorstellen doet die toch niet het beste zijn. Dus dan kan de manuele wel een oplossing zijn. Maar dit is eerder een uitzondering, en al zeker in de sportfotografie denk ik (wat ik niet doe).Oorspronkelijk geplaatst door MMVV Bekijk Berichten
Op een circuit gaan fotograferen op de manuele stand... ik zou er niet uit mijn eigen aan beginnen...
En ik heb soms ook de indruk dat er velen zijn die van het dak roepen dat je pas aan het fotograferen bent als je alles manueel doet... zever denk ik dan. Ik ken een paar professionele mannen die dat nooit doen, daar hebben ze de tijd niet voor. (ik spreek hier niet over studiowerk hé)
En als alles manueel beter is, dan haal je best die vergroter en het barietpapier van de zolder en steek je weer de doka in elkaar, vergeet die PC/Mac...
Wel leg me dan eens uit wat het verschil is tussen manueel werken en in Av/Tv stand werken en belichtingscompensatie gebruiken , als je niet weet wanneer je moet gaan compenseren of welke lichtmeting moet gaan gebruiken dan zal manueel werken niet veel bijdragen denk ik
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audidriver Bekijk Berichten
Toevallig heb ik nu een 10-tal van die L glaasjes liggen , ben ik nu een blaas
Comment
Comment