Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Digitale hoek

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door lender Bekijk Berichten
    Een van mijn onweer foto's heeft op de voorpagina van de VRT gestaan

mooi , hopelijk heb je er ook iets voor in de plaats gekregen

Comment

Foto's van de storm van gisteren. Heb ook al bericht gekregen dat het nieuwsblad mijn foto('s) wil publiceren morgen
      Amai, dat is met een 10mm getrokken zeker?

Exif's?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audidriver Bekijk Berichten
        mooi , hopelijk heb je er ook iets voor in de plaats gekregen
        Nee, heb er ook niet naar gevraagd. Voorlopig hoef ik nog geen beloningen te krijgen voor het publiceren van mijn foto's. SOmmigen zullen dat wel dom vinden, maar ik heb er voorlopig geen nood aan.

The safest and most inclusive global community of photography enthusiasts. The best place for inspiration, connection, and sharing!

Zijn zo goed als dezelfde gegevens voor al de foto's.
        www.flickr.com/photos/bramvds
        www.last.fm/user/lender

Comment

• Weet iemand hoe je met photoshop CS2, de achtergrond zwart/wit doet en de wagen (als voorbeeld) in kleur houdt?
          2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
            Weet iemand hoe je met photoshop CS2, de achtergrond zwart/wit doet en de wagen (als voorbeeld) in kleur houdt?
            Foto in zwart wit zetten, terug in 'kleur' ook al zal het zwart-wit blijven en dan history brush gebruiken
            2009 BMW E91 320d
            2002 BMW E46 M3
            2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
            2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

Nee, heb er ook niet naar gevraagd. Voorlopig hoef ik nog geen beloningen te krijgen voor het publiceren van mijn foto's. SOmmigen zullen dat wel dom vinden, maar ik heb er voorlopig geen nood aan.

The safest and most inclusive global community of photography enthusiasts. The best place for inspiration, connection, and sharing!

Je laat je graag prostitueren dan , ze zullen je natuurlijk graag zien komen

Waarom F4 eigenlijk ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Audidriver Bekijk Berichten
                Je laat je graag prostitueren dan , ze zullen je natuurlijk graag zien komen

Waarom F4 eigenlijk ?
                ik zou eigenlijk al enorm blij en trots zijn als mijn foto wordt gepubliceerd in een krant.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dawud Bekijk Berichten
                  ik zou eigenlijk al enorm blij en trots zijn als mijn foto wordt gepubliceerd in een krant.
                  zei ik ook. Het feit dat mijn foto op de voorpagina van de vrt verschijnt, en morgen ook een foto in het nieuwsblad zal staan vind ik al een aardige beloning.

En ja, F4 is inderdaad niet echt de beste oplossing. Maar goed, vijgen na pasen enz
                  www.last.fm/user/lender

Comment

En ja, F4 is inderdaad niet echt de beste oplossing. Maar goed, vijgen na pasen enz
                    F4 vroeg ik me ook af, net als audidriver, maar in jouw uitleg kan ik me ook wel vinden...

Dat is net het verschil met de "echte" profs waarschijnlijk.

Wel zeer knappe beelden hoor!

(Alhoewel ik de gebouwen met een 10mm iets te sterk zie "omvallen", ik zou eerder naar 12 of 15 gaan denk ik, maar zoals reeds gezegd: zeer knap: dikke proficiat met de publikaties)

Comment

• Bedankt. Foto staat ook op de voorpagina van HLN vandaag
                      www.last.fm/user/lender

Comment

• Nice!
                        En idd, vraag jij er geld voor, dan is er wel een ander die zijn foto's gratis wil laren publiceren om ze eens in de krant te zien.
                        120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
                          Nice!
                          En idd, vraag jij er geld voor, dan is er wel een ander die zijn foto's gratis wil laren publiceren om ze eens in de krant te zien.
                          Allemaal goed en wel, maar is dat niet een beetje de doodsteek voor de prof die ervan moet leven... Toen De Morgen berichten liet horen dat ze zouden bezuinigen en dus de journalisten laten fotograferen...tja...

Zeer goed dat jouw foto's gepubliceerd worden, maar eigenlijk moet je daar geld voor vragen. Ik begrijp wel dat je in eerste plaats blij bent met die publicatie, maar zo schep je wel precedenten volgens mij.

Comment

• Fantastisch gewoon, je foto op de voorpagina van een krant.
                            Geld ervoor vragen, tsja, je had het misschien subtiel kunnen voorstellen, maar dan loop je natuurlijk ook de kans dat ze gewoon je foto niet meer moeten hebben.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MMVV Bekijk Berichten
                              Allemaal goed en wel, maar is dat niet een beetje de doodsteek voor de prof die ervan moet leven... Toen De Morgen berichten liet horen dat ze zouden bezuinigen en dus de journalisten laten fotograferen...tja...

Zeer goed dat jouw foto's gepubliceerd worden, maar eigenlijk moet je daar geld voor vragen. Ik begrijp wel dat je in eerste plaats blij bent met die publicatie, maar zo schep je wel precedenten volgens mij.
                              Zoals Daan zegt, als ik er een vergoeding had voor willen zou het goed gekund hebben dat ze de foto gewoon niet gepubliceerd zouden hebben. In de toekomst zal ik voor het publiceren van foto's zeker wel een vergoeding durven vragen, maar nu vind ik het gewoon ontzettend leuk dat die foto verdorie op de voorpagina staat.

Last edited by lender; 27/05/2009, 15:04.
                              www.last.fm/user/lender

Comment

nu vind ik het gewoon ontzettend leuk dat die foto verdorie op de voorpagina staat.

Gelijk heb je!

Knappe foto('s) trouwens.

Comment

• Jong geweld hé , geen van m’n foto’s gaan gratis en voor niks weg... maar op als jij het niet doet zal het een ander wel doen da’s dan ook weer waar , aan dergelijke foto’s worden toch zo goed als geen kwaliteitseisen gesteld ( niet dat je foto’s slecht zijn maar ze zijn nu ook weer geen topmateriaal, als je die vorm van die huizen bekijkt dat lijkt het alsof de metser serieus in de wind was … ) dus jan piet en pol kunnen foto’s aanleveren aan kranten,…
                                  Als beginnende amateur streelt dat misschien je ego maar er zal nog wel een andere tijd komen ook, vorig jaar heb ik ook één en ander kunnen van de hand doen ( zelfs voor publicaties in hardcovernatuurboek in 5000 exemplaren ) en om je een ideetje te geven met deze en nog wat andere kleinere zaken heb ik vorig jaar net niet m’n 5D2 body kunnen betalen, dat is me toch een pak meer waard dan een foto in de gazet .

Comment

• @ Audidriver
                                    Je zou beter eens wat foto's posten dat gepubliceerd zijn van jou.
                                    Mr Drift

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audidriver Bekijk Berichten
                                      Jong geweld hé , geen van m’n foto’s gaan gratis en voor niks weg... maar op als jij het niet doet zal het een ander wel doen da’s dan ook weer waar , aan dergelijke foto’s worden toch zo goed als geen kwaliteitseisen gesteld ( niet dat je foto’s slecht zijn maar ze zijn nu ook weer geen topmateriaal, als je die vorm van die huizen bekijkt dat lijkt het alsof de metser serieus in de wind was … ) dus jan piet en pol kunnen foto’s aanleveren aan kranten,…
                                      Als beginnende amateur streelt dat misschien je ego maar er zal nog wel een andere tijd komen ook, vorig jaar heb ik ook één en ander kunnen van de hand doen ( zelfs voor publicaties in hardcovernatuurboek in 5000 exemplaren ) en om je een ideetje te geven met deze en nog wat andere kleinere zaken heb ik vorig jaar net niet m’n 5D2 body kunnen betalen, dat is me toch een pak meer waard dan een foto in de gazet .
                                      Om me nu een beginnende amateur te noemen hoeft nu ook weer niet vind ik. Dat ik best niet op 10mm had moeten schieten is wel juist, maar ik wou zoveel mogelijk van de omgeving op de foto. Ik wou eigenlijk de camera wat hoger zetten, maar dit was nu eenmaal niet mogelijk. En croppen zou de foto echt niet mooier maken. En veel ervaring met onweer fotografie heb ik nu ook nog niet. Je kan niet verwachten dat je op 1 2 3 de beste onweersfoto's maakt.

Voor jou is dit misschien maar 'een foto in de gazet', voor mij is dit echt ontzettend leuk. Dit is de eerste keer dat ik eens een foto opstuur naar een krant en dergelijke, en hij beland meteen op de voorpagina. Daar mag ik toch wel content mee zijn zeker?
                                      www.last.fm/user/lender

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GinoV Bekijk Berichten
                                        @ Audidriver
                                        Je zou beter eens wat foto's posten dat gepubliceerd zijn van jou.
                                        Ik zou zeggen zoek even in dit topic , dit is er bvb enkele van :

velduil

Ijsvogel

Ijsvogel met snoekje
                                        Last edited by Audidriver; 27/05/2009, 17:25.

Comment

Daar mag ik toch wel content mee zijn zeker?
                                          Heb ik dan iets anders beweerd ? Natuurlijk ben je trots, en ik zou dat ook zijn maar ik zou er wel iets voor in de plaats willen, de voldoening om iets van materiaal te kunnen kopen met uit foto’s verdiende centjes zal des te groter zijn , dat snap je misschien nu nog niet maar die tijd zal wel komen wees gerust…

Comment

Working...
                                          X