Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Digitale hoek

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door davidk Bekijk Berichten
    Alleen spijtig dat ie geen 2.8f over de hele lengte is, tzou nogal een mooi prijskaartje worden dan.
    't zou wel nogal een gigantisch & zwaar ding worden dan ook

Comment

• Ik heb enkele maanden geleden een D60 gekocht en tot hiertoe content van. Gebruik een 18-70 lens die m'n ma ooit bij haar D70 als kitlens kreeg. Ik zou echter graag wat meer bereik hebben, maar heb eigenlijk geen idee van wat een goede lens is. Iemand een idee?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door J3nkins Bekijk Berichten
        Ik heb enkele maanden geleden een D60 gekocht en tot hiertoe content van. Gebruik een 18-70 lens die m'n ma ooit bij haar D70 als kitlens kreeg. Ik zou echter graag wat meer bereik hebben, maar heb eigenlijk geen idee van wat een goede lens is. Iemand een idee?
        Binnen welk budget en aan welk bereik had je gedacht?

70-300 f/4,5-5,6 VR is bijvoorbeeld erg goed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk Berichten
          Binnen welk budget en aan welk bereik had je gedacht?

70-300 f/4,5-5,6 VR is bijvoorbeeld erg goed.
          Wat is de richtprijs van die lens? Is dat Nikor of Tamron/Sigma?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door J3nkins Bekijk Berichten
            Wat is de richtprijs van die lens? Is dat Nikor of Tamron/Sigma?
            Is een Nikkor, nieuw vind je ze bv. bij Konijnenberg voor 425 denk ik.
            Heb ze zelf ook, altijd tevreden van geweest.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
              Probeer je camera eens terug te zetten naar de fabrieksinstellingen... ?!
              Heb ik gedaan, helpt niet.
              www.opelklassiek.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk Berichten
                Heb ik gedaan, helpt niet.
                dan zal het inderdaad aan de camera liggen...

binnendoen in de winkel of een nieuwe kopen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk Berichten
                  ik denk dat er iets zwaar mis is met de software en/of sensor afgaande op je voorbeeldfoto is er niets mis met de lens en aan de instellingen kan 't normaal ook niet liggen je zegt dat je in 't donker wel nog goed resultaat hebt? kan je daar eens een foto van tonen?

Heb even hier binnen 2 foto's gemaakt:

Met licht aan in de kamer dit resultaat:

Allemaal lijnen over de foto

En zonder licht, dus in het donker getrokken dit: (wel niet letten op de scherpte, eigen schuld):

Zou de camera laten reinigen mss helpen?
                  www.opelklassiek.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ///hazen Bekijk Berichten
                    dan zal het inderdaad aan de camera liggen...

binnendoen in de winkel of een nieuwe kopen

Donderdag eens gaan horen in de winkel
                    www.opelklassiek.be

Comment

• als het een compact toestel is en je moet het buiten garantie gaan laten repareren, kan je beter een nieuw kopen.
                      1995 Honda Civic EG4 1.5 dxi -

Comment

• Voor de geïnteresseerden: ik heb een Bigma = Sigma 50-500 APO DG voor Canon te koop. Deze is amper gebruikt en dus in een prima staat (nieuwstaat). Trouwens pas aangekocht 30/12/2008, dus nog 1,5 jaar garantie op!

Comment

• Onlangs een lichtgewicht telezoomlensje aangeschaft voor onze nakende reis, een hele dag met een 500F4 rondzeulen is geen pretje daarom wilde ik ook een 100-400L erbij hebben, vorige week een dierentuinbezoekje gedaan en ineens een testje voor de lens, geen primekwaliteit maar toch een heel goed/handig ding eigenlijk :

Last edited by Audidriver; 04/08/2009, 20:33.

Comment

• 100-400L geen goede kwaliteit, komaan man
                            knappe foto's!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten
                              100-400L geen goede kwaliteit, komaan man
                              knappe foto's!
                              tja, ik ben misschien wat teveel gewend met een 500 en 300 prime maar wat bijvoorbeeld toch minder is aan deze lens is de bokeh, ze durft ook wel eens hunten in slechter licht en ze focust minder consistent dan ik zou willen ( zowel op m'n 1D als 5D ) , de scherpte valt dan weer goed mee, zeker als je een klein beetje kunt dichtknijpen.

Comment

• paradisio geweest?

Ik heb zowat dezelfde foto's daar getrokken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk Berichten
                                  Is een Nikkor, nieuw vind je ze bv. bij Konijnenberg voor 425 denk ik.
                                  Heb ze zelf ook, altijd tevreden van geweest.
                                  Dan kan je ze beter in NL bij Foka.nl voor 360 euro kopen

Althans , dat heb ik gedaan!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk Berichten
                                    paradisio geweest?

Ik heb zowat dezelfde foto's daar getrokken
                                    Yeps !

Comment

• Nice pics, is normaal wel maar 3 foto's per post

500 F4 is zo een zalige lens. Had er eentje geleend in Le-Mans tijdens de 24H. Service van Nikon ter plaatse voor de media. Zelf al even aan het sparen voor de 500 F4. Lang getwijfeld tussen de 500 F4 en de 400 F2.8 maar de 400 kost nog eens 500 euro meer... door het diafragma natuurlijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audidriver Bekijk Berichten
                                        Onlangs een lichtgewicht telezoomlensje aangeschaft voor onze nakende reis, een hele dag met een 500F4 rondzeulen is geen pretje daarom wilde ik ook een 100-400L erbij hebben, vorige week een dierentuinbezoekje gedaan en ineens een testje voor de lens, geen primekwaliteit maar toch een heel goed/handig ding eigenlijk :

Nu nog leren tellen tot 3.

Oorspronkelijk geplaatst door REGLEMENT
                                        10. Het aantal foto’s per reply is beperkt tot 3.

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Atenza Bekijk Berichten
                                          Nu nog leren tellen tot 3.
                                          M'n excuses , met een beleefdere groet als de jouwe in elk geval , niemand moet oordelen over m'n IQ / telkunsten...

Comment

Working...
                                          X