Oorspronkelijk geplaatst door davidk
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Digitale hoek
Collapse
X
-
Ik heb enkele maanden geleden een D60 gekocht en tot hiertoe content van. Gebruik een 18-70 lens die m'n ma ooit bij haar D70 als kitlens kreeg. Ik zou echter graag wat meer bereik hebben, maar heb eigenlijk geen idee van wat een goede lens is. Iemand een idee?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door J3nkins Bekijk BerichtenIk heb enkele maanden geleden een D60 gekocht en tot hiertoe content van. Gebruik een 18-70 lens die m'n ma ooit bij haar D70 als kitlens kreeg. Ik zou echter graag wat meer bereik hebben, maar heb eigenlijk geen idee van wat een goede lens is. Iemand een idee?
70-300 f/4,5-5,6 VR is bijvoorbeeld erg goed.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk BerichtenBinnen welk budget en aan welk bereik had je gedacht?
70-300 f/4,5-5,6 VR is bijvoorbeeld erg goed.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door J3nkins Bekijk BerichtenWat is de richtprijs van die lens? Is dat Nikor of Tamron/Sigma?
Heb ze zelf ook, altijd tevreden van geweest.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk BerichtenProbeer je camera eens terug te zetten naar de fabrieksinstellingen... ?!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk BerichtenHeb ik gedaan, helpt niet.
binnendoen in de winkel of een nieuwe kopen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk Berichtenik denk dat er iets zwaar mis is met de software en/of sensor afgaande op je voorbeeldfoto is er niets mis met de lens en aan de instellingen kan 't normaal ook niet liggen je zegt dat je in 't donker wel nog goed resultaat hebt? kan je daar eens een foto van tonen?
Heb even hier binnen 2 foto's gemaakt:
Met licht aan in de kamer dit resultaat:
Allemaal lijnen over de foto
En zonder licht, dus in het donker getrokken dit: (wel niet letten op de scherpte, eigen schuld):
Zou de camera laten reinigen mss helpen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ///hazen Bekijk Berichtendan zal het inderdaad aan de camera liggen...
binnendoen in de winkel of een nieuwe kopen
Donderdag eens gaan horen in de winkel
Comment
-
als het een compact toestel is en je moet het buiten garantie gaan laten repareren, kan je beter een nieuw kopen.
Comment
-
Onlangs een lichtgewicht telezoomlensje aangeschaft voor onze nakende reis, een hele dag met een 500F4 rondzeulen is geen pretje daarom wilde ik ook een 100-400L erbij hebben, vorige week een dierentuinbezoekje gedaan en ineens een testje voor de lens, geen primekwaliteit maar toch een heel goed/handig ding eigenlijk :
Last edited by Audidriver; 04/08/2009, 20:33.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten100-400L geen goede kwaliteit, komaan man
knappe foto's!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk BerichtenIs een Nikkor, nieuw vind je ze bv. bij Konijnenberg voor 425 denk ik.
Heb ze zelf ook, altijd tevreden van geweest.
Althans , dat heb ik gedaan!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk Berichtenparadisio geweest?
Ik heb zowat dezelfde foto's daar getrokken
Comment
-
Nice pics, is normaal wel maar 3 foto's per post
500 F4 is zo een zalige lens. Had er eentje geleend in Le-Mans tijdens de 24H. Service van Nikon ter plaatse voor de media. Zelf al even aan het sparen voor de 500 F4. Lang getwijfeld tussen de 500 F4 en de 400 F2.8 maar de 400 kost nog eens 500 euro meer... door het diafragma natuurlijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audidriver Bekijk BerichtenOnlangs een lichtgewicht telezoomlensje aangeschaft voor onze nakende reis, een hele dag met een 500F4 rondzeulen is geen pretje daarom wilde ik ook een 100-400L erbij hebben, vorige week een dierentuinbezoekje gedaan en ineens een testje voor de lens, geen primekwaliteit maar toch een heel goed/handig ding eigenlijk :
Nu nog leren tellen tot 3.
Oorspronkelijk geplaatst door REGLEMENT10. Het aantal foto’s per reply is beperkt tot 3.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Atenza Bekijk BerichtenNu nog leren tellen tot 3.
Comment
Comment