Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Digitale hoek

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Dawud Bekijk Berichten

Bij Canon zou ik gaan voor:

40D
    Kitlens (die je snel wegdoet na die 2 andere lenzen te kopen, maar tijdelijke goedkope oplossing)
    Canon 100mm Macro
    Canon 100-400mm L

en daar kan je al héél wat mee doen!
    Komt op iets van een 2500€
    40D & 100-400mm L is inderdaad een prachtige combinatie helaas is die prijs wat minderleuk om zo te zien staan (dan komen er nog wat extra batt. / CF-cards / Filters bij ... )

Comment

• Enkele dagen geleden heb ik een D60 met kitlens en macrolens overgekocht van iemand. Met die macrolens heb ik gisteren al leuke foto's kunnen maken.

Comment

• Wat foto's van deze middag terwijl de kindjes buiten spelen

groepsfoto

http://i25.tinypic.com/2lvxzd1.jpg

www.flickr.com/photos/bramvds
        www.last.fm/user/lender

Comment

• www.flickr.com/photos/bramvds
          www.last.fm/user/lender

Comment

• Sommigen lijken erg op elkaar Broertjes/zusjes? Die eerste is echt geniaal

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FroFro Bekijk Berichten
              Sommigen lijken erg op elkaar Broertjes/zusjes? Die eerste is echt geniaal
              Nee, moeder is onthaalmoeder
              *edit* net je vraag verstaan: nee, geen enkel zusje/broertje
              www.last.fm/user/lender

Comment

• Vreemd, zal wel mijn onvermogen zijn om babies uit mekaar te halen zijn Wordt later nog lastig.

OT; Ik ben ni goed in het nemen van foto's, maar deze net nog eens tegengekomen, en da vond ik zelf toch ne mooie + hij is babygerelateerd.

Niet zo speciaal maar kvind die zonneglow leuk ^^

Comment

• @ audidriver: weeral zeer knappe beelden hoor!!!

Comment

• Deze voormiddag weer wat buiten gespeeld met de kindjes hier. Een van hen vond het leuk om een wasknijper of 2 aan de tshirt te hangen. Ik ben dan maar een stapje verder gegaan

www.last.fm/user/lender

Comment

• Ik heb besloten om toch eens te gaan upgraden. Mijn 70-300mm gaat de deur uit, en in de plaats daarvan komt ofwel de 70-200mm F4 of de 70-200mm F4 IS

Diegene zonder IS is wel goedkoper, maar heb soms toch al ondervonden dat IS op bepaalde vlakken wel een enorm pluspunt kan zijn. De IS versie is dan weer direct vrij duur, maar het verschil zal toch merkbaar zijn.

Ook mijn body zal binnenkort aan verandering toe zijn. Een 2ehandse 40D staat hoog op het verlanglijstje, aangezien die niet zo heel duur meer zijn. Een 500D is ook interessant, maar daar betaal je ook al weer 680€ voor.

Opinies?
                      www.last.fm/user/lender

Comment

• te koop omdat ik 't niet meer gebruik:

- B+W polarisatiefilter 67mm MRC in nieuwstaat
                        - B+W UV / protect filter 67mm in nieuwstaat
                        - B+W UV / protect filter 58mm in nieuwstaat
                        - Sandisk Ultra II 2GB
                        - Lenmar accu voor oa EOS 350D en 400D in perfecte staat, werd maar een paar keer gebruikt
                        - Canon 90-300 f4.5-5.6 USM + zonnekap in nieuwstaat
                        - Unomat accu gelijkwaardig met Canon BP511 voor oa 20D, 30D, 40D, 5D in perfect werkende staat

kheb niet direct een prijsidee, maar bij een interessant voorstel mogen ze weg. Stuur maar pm indien interesse!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lender Bekijk Berichten
                          Ik heb besloten om toch eens te gaan upgraden. Mijn 70-300mm gaat de deur uit, en in de plaats daarvan komt ofwel de 70-200mm F4 of de 70-200mm F4 IS

Diegene zonder IS is wel goedkoper, maar heb soms toch al ondervonden dat IS op bepaalde vlakken wel een enorm pluspunt kan zijn. De IS versie is dan weer direct vrij duur, maar het verschil zal toch merkbaar zijn.

Ook mijn body zal binnenkort aan verandering toe zijn. Een 2ehandse 40D staat hoog op het verlanglijstje, aangezien die niet zo heel duur meer zijn. Een 500D is ook interessant, maar daar betaal je ook al weer 680€ voor.

Opinies?
                          Ik heb de IS versie, deze zal je je geen seconde beklagen, zeeeeeeeeeer scherp!!!
                          Ik heb zo geen stabiel hand dus de IS was een must en werkt perfect.
                          Enige nadeel WIT

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk Berichten
                            te koop omdat ik 't niet meer gebruik:

- B+W polarisatiefilter 67mm MRC in nieuwstaat
                            - B+W UV / protect filter 67mm in nieuwstaat
                            - B+W UV / protect filter 58mm in nieuwstaat
                            - Sandisk Ultra II 2GB
                            - Lenmar accu voor oa EOS 350D en 400D in perfecte staat, werd maar een paar keer gebruikt
                            - Canon 90-300 f4.5-5.6 USM + zonnekap in nieuwstaat
                            - Unomat accu gelijkwaardig met Canon BP511 voor oa 20D, 30D, 40D, 5D in perfect werkende staat

kheb niet direct een prijsidee, maar bij een interessant voorstel mogen ze weg. Stuur maar pm indien interesse!
                            kheb eigenlijk ook nog een EF-S 18-55mm die weg mag maar iedereen die zou kunnen interesse hebben heeft da al heb ik de indruk

Oorspronkelijk geplaatst door Rikske_007 Bekijk Berichten
                            Enige nadeel WIT
                            ik zie daar 't nadeel niet van in?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk Berichten
                              kheb eigenlijk ook nog een EF-S 18-55mm die weg mag maar iedereen die zou kunnen interesse hebben heeft da al heb ik de indruk

ik zie daar 't nadeel niet van in?
                              Het valt in het oog, heb je dat graag is er natuurlijk niets aan de hand

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rikske_007 Bekijk Berichten
                                Het valt in het oog, heb je dat graag is er natuurlijk niets aan de hand
                                ik vind dat positief als je in een massa mensen foto's staat te nemen met zo'n lens val je extra op en letten de mensen meer op/houden ze meer afstand

Comment

• Ik verkoop mijn Sigma 10-20mm F/4-5.6 lens.deze lens doe ik weg omdat ik geld nodig heb voor een nieuwe lens.

Objectief is een half jaartje oud, en is in perfecte staat. Garantie zit er ook op.
                                  Polfilter ter waarde van 120€ zit er ook bij inbegrepen.

Foto's:

Nieuw is deze nog rond 470€ waard. Samen met de polfilter heb ik daar 590€ voor betaalt.
                                  Graag had ik er nog zeker minstens 350€ voor gehad.
                                  www.last.fm/user/lender

Comment

• Goedkoop hoor.... Met die dure polfilter erbij kan je daar makkelijk nog meer voor vragen.
                                    Zet er mss ook bij of het voor Nikon, Canon,.. is.
                                    Welke lens komt er dan in de plaats?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk Berichten
                                      Goedkoop hoor.... Met die dure polfilter erbij kan je daar makkelijk nog meer voor vragen.
                                      Zet er mss ook bij of het voor Nikon, Canon,.. is.
                                      Welke lens komt er dan in de plaats?
                                      Is voor Canon.
                                      Hierboven staat wat er voor in de plaats komt

Oorspronkelijk geplaatst door lender Bekijk Berichten
                                      Ik heb besloten om toch eens te gaan upgraden. Mijn 70-300mm gaat de deur uit, en in de plaats daarvan komt ofwel de 70-200mm F4 of de 70-200mm F4 IS

Opinies?
                                      www.last.fm/user/lender

Comment

• Allright. Mooie keuze. Al zou ik toch zeker voor de IS-versie gaan.
                                        En wat die nieuwe camera betreft, de 40D.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lender Bekijk Berichten

Opinies?
                                          Ik zou zeker voor een 40D gaan ipv een 500D, zeker aangezien die nu goedkoper te vinden zijn als de 500D...

En wat betreft IS: 't is te zien voor wat je die lens gebruikt?

Comment

Working...
                                          X