Oorspronkelijk geplaatst door Dawud
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Digitale hoek
Collapse
X
-
Wat foto's van deze middag terwijl de kindjes buiten spelen
groepsfoto
http://i25.tinypic.com/2lvxzd1.jpg
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door FroFro Bekijk BerichtenSommigen lijken erg op elkaar Broertjes/zusjes? Die eerste is echt geniaal
*edit* net je vraag verstaan: nee, geen enkel zusje/broertje
Comment
-
Vreemd, zal wel mijn onvermogen zijn om babies uit mekaar te halen zijn Wordt later nog lastig.
OT; Ik ben ni goed in het nemen van foto's, maar deze net nog eens tegengekomen, en da vond ik zelf toch ne mooie + hij is babygerelateerd.
Niet zo speciaal maar kvind die zonneglow leuk ^^
Comment
-
Deze voormiddag weer wat buiten gespeeld met de kindjes hier. Een van hen vond het leuk om een wasknijper of 2 aan de tshirt te hangen. Ik ben dan maar een stapje verder gegaan
Comment
-
Ik heb besloten om toch eens te gaan upgraden. Mijn 70-300mm gaat de deur uit, en in de plaats daarvan komt ofwel de 70-200mm F4 of de 70-200mm F4 IS
Diegene zonder IS is wel goedkoper, maar heb soms toch al ondervonden dat IS op bepaalde vlakken wel een enorm pluspunt kan zijn. De IS versie is dan weer direct vrij duur, maar het verschil zal toch merkbaar zijn.
Ook mijn body zal binnenkort aan verandering toe zijn. Een 2ehandse 40D staat hoog op het verlanglijstje, aangezien die niet zo heel duur meer zijn. Een 500D is ook interessant, maar daar betaal je ook al weer 680€ voor.
Opinies?
Comment
-
te koop omdat ik 't niet meer gebruik:
- B+W polarisatiefilter 67mm MRC in nieuwstaat
- B+W UV / protect filter 67mm in nieuwstaat
- B+W UV / protect filter 58mm in nieuwstaat
- Sandisk Ultra II 2GB
- Lenmar accu voor oa EOS 350D en 400D in perfecte staat, werd maar een paar keer gebruikt
- Canon 90-300 f4.5-5.6 USM + zonnekap in nieuwstaat
- Unomat accu gelijkwaardig met Canon BP511 voor oa 20D, 30D, 40D, 5D in perfect werkende staat
kheb niet direct een prijsidee, maar bij een interessant voorstel mogen ze weg. Stuur maar pm indien interesse!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lender Bekijk BerichtenIk heb besloten om toch eens te gaan upgraden. Mijn 70-300mm gaat de deur uit, en in de plaats daarvan komt ofwel de 70-200mm F4 of de 70-200mm F4 IS
Diegene zonder IS is wel goedkoper, maar heb soms toch al ondervonden dat IS op bepaalde vlakken wel een enorm pluspunt kan zijn. De IS versie is dan weer direct vrij duur, maar het verschil zal toch merkbaar zijn.
Ook mijn body zal binnenkort aan verandering toe zijn. Een 2ehandse 40D staat hoog op het verlanglijstje, aangezien die niet zo heel duur meer zijn. Een 500D is ook interessant, maar daar betaal je ook al weer 680€ voor.
Opinies?
Ik heb zo geen stabiel hand dus de IS was een must en werkt perfect.
Enige nadeel WIT
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk Berichtente koop omdat ik 't niet meer gebruik:
- B+W polarisatiefilter 67mm MRC in nieuwstaat
- B+W UV / protect filter 67mm in nieuwstaat
- B+W UV / protect filter 58mm in nieuwstaat
- Sandisk Ultra II 2GB
- Lenmar accu voor oa EOS 350D en 400D in perfecte staat, werd maar een paar keer gebruikt
- Canon 90-300 f4.5-5.6 USM + zonnekap in nieuwstaat
- Unomat accu gelijkwaardig met Canon BP511 voor oa 20D, 30D, 40D, 5D in perfect werkende staat
kheb niet direct een prijsidee, maar bij een interessant voorstel mogen ze weg. Stuur maar pm indien interesse!
Oorspronkelijk geplaatst door Rikske_007 Bekijk BerichtenEnige nadeel WIT
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk Berichtenkheb eigenlijk ook nog een EF-S 18-55mm die weg mag maar iedereen die zou kunnen interesse hebben heeft da al heb ik de indruk
ik zie daar 't nadeel niet van in?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rikske_007 Bekijk BerichtenHet valt in het oog, heb je dat graag is er natuurlijk niets aan de hand
Comment
-
Ik verkoop mijn Sigma 10-20mm F/4-5.6 lens.deze lens doe ik weg omdat ik geld nodig heb voor een nieuwe lens.
Objectief is een half jaartje oud, en is in perfecte staat. Garantie zit er ook op.
Polfilter ter waarde van 120€ zit er ook bij inbegrepen.
Foto's:
Nieuw is deze nog rond 470€ waard. Samen met de polfilter heb ik daar 590€ voor betaalt.
Graag had ik er nog zeker minstens 350€ voor gehad.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk BerichtenGoedkoop hoor.... Met die dure polfilter erbij kan je daar makkelijk nog meer voor vragen.
Zet er mss ook bij of het voor Nikon, Canon,.. is.
Welke lens komt er dan in de plaats?
Hierboven staat wat er voor in de plaats komt
Oorspronkelijk geplaatst door lender Bekijk BerichtenIk heb besloten om toch eens te gaan upgraden. Mijn 70-300mm gaat de deur uit, en in de plaats daarvan komt ofwel de 70-200mm F4 of de 70-200mm F4 IS
Opinies?
Comment
-
Opinies?
En wat betreft IS: 't is te zien voor wat je die lens gebruikt?
Comment
Comment