Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik zit er lang aan te denken om eindelijk eens up te graden. VOorlopig heb ik een 350D, maar die wil ik nu toch eens gaan veranderen. Ik zat eerst te kijken naar 2ehandse 5D's (MKI), maar zit nu toch ook wat te twijfelen voor de 50D.
Wat zou ik doen?
Daarnet even naar buiten gegaan voor ons auto's op de parking to fotograferen, en zag daar de kat van de buren zitten. Wist dat het een heel erg tam en lief dier was, dus kon ik lekker foto's nemen zonder ze bang te maken. Heel erg fotogeniek dier, en zeker niet schuw voor de lens. Ze kwam er zelf een paar keer aan likken
We all made these mistakes at first, but after gathering some more experience we could pinpoint these mistakes and share them with you so you can avoid them.
Succes
OK, ik oefende nu door heen snel mijn toestel van links naar rechts te zwieren. Meestal stond er geen auto op, maar was de tarmac wel in panning modus! Leek me al een goed begin.
Comment