Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Digitale hoek

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik hoor dat noise ninja wel niet het makkelijkste programma is. Zelf gebruik ik neatimage, ook een van de betere programma's die er zijn, en enorm simpel.
    www.flickr.com/photos/bramvds
    www.last.fm/user/lender

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lender Bekijk Berichten
      Ik hoor dat noise ninja wel niet het makkelijkste programma is. Zelf gebruik ik neatimage, ook een van de betere programma's die er zijn, en enorm simpel.
      Noise ninja, niet makkelijk? Ik stel gewoon een sterkte in, en klaar.
      Kga me daar niet in verdiepen.

Comment

• Ik heb dat ook alleen maar gehoord hé. Kan best zijn.
        Ik heb met Neatimage meer dan genoeg. Heb daar geen 20 verschillende programma's voor nodig.
        www.flickr.com/photos/bramvds
        www.last.fm/user/lender

Comment

• gebruiken jullie die programma's vaak? kheb dat eigenlijk nog nooit echt gemist...

Comment

• Ik gebruik het toch redelijk veel. Op m'n A200 heb je namelijk nogal erg snel last van ruis. (zichtbaar op ISO 400)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ///hazen Bekijk Berichten
              Ik gebruik het toch redelijk veel. Op m'n A200 heb je namelijk nogal erg snel last van ruis. (zichtbaar op ISO 400)
              mja Sony is idd wel vrij gevoelig aan ruis... kzal die programma's eens testen als ik eens wa tijd heb, ben eigenlijk wel benieuwd hoever je daarin kan gaan

Comment

• Morgen nieuw speelgoed gaan halen: de D700. (en de SB-900)
                Maar nog een vraagje: Als je de MD-D10 grip erop zet, veronderstel ik dat de batterijen in de grip ook meewerken voor de algemene sturing van de camera? Dus moeten we minder de batterijen opladen en dus langer kunnen klikken?

Comment

• Hier ook eens plaatsen....

Ik verkoop mijn Canon EF 135 F2.0L.
                  Deze lens heeft is allom bekend vanwege zijn scherpte en snelheid.
                  Een prachtige lens in uitstekende staat inclusief doos, zonnekap en pouch.
                  Originele pouch is jammer genoeg kwijtgeraakt, maar u krijgt er een passende bij.

De lens wordt te weinig gebruikt en ik zou graag deze verkopen om nieuw speelgoed aan te kunnen kopen .

Komen testen en afhalen is mogelijk na 19u in Boom of Berchem.
                  Tijdens de werkdag is het ook mogelijk om af te spreken aan het Station Noord in Brussel.
                  Opsturen kan eventueel ook, de verzendkosten zijn dan voor de koper.

Bij interesse, aarzel niet om een PB te sturen.
                  De PB zal ik zo spoedig mogelijk beantwoorden, echter is dit enkel mogelijk voor mij om overdag te doen.

Vraagprijs: 800€

Comment

• Voila, ons vandaag eens laten gaan en wat nieuw speelgoed gekocht:

D700
                    24-70 2.8
                    SB-900

Het klein kind in mij is weer content..

Comment

• Ik heb een op enkele websites gezien dat mensen flash gebruiken in het daglicht om auto's te fotograferen. Geeft een mooi effect omdat de wagen er dan echt uitspringt
                      Hoe doen de fotografen dat hier? (flitssterkte, EV ? )
                      2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
                        Ik heb een op enkele websites gezien dat mensen flash gebruiken in het daglicht om auto's te fotograferen. Geeft een mooi effect omdat de wagen er dan echt uitspringt
                        Hoe kun je daar nu iets opplakken? Flitssterkte zal toch afhankelijk zijn van de afstand tot het object, van wat je wil bereiken met je foto, van...? Niet?

Comment

• Ik heb het eens geprobeerd op een zonnige dag. Flitsterkte zacht gezet, en het lukte gewoon niet. Dus mss deed ik iets fouts ?

Comment

Ik heb een op enkele websites gezien dat mensen flash gebruiken in het daglicht om auto's te fotograferen. Geeft een mooi effect omdat de wagen er dan echt uitspringt
                            Dat effect dat de wagen er uit springt bereik je het beste met een externe flits, niet met de ingebouwde flits van je camera. Als je hiermee echt verder wilt zou ik je aanraden dus eerst een externe flits aan te schaffen.

Comment

Met de ingebouwde flitser zal dit niet lukken
                              Zal meestal met meerdere flitsers gebeuren en het effect is echt mind blowing!!!
                              Heb 1x de kans gehad om daarmee te mogen werken en is werkelijk schitterend, maar natuurlijk het kost wel wat
                              Wat heb je nodig een trigger, receivers en flitsers.
                              Hier is een voorbeeldje, zelfde lens&body enkel met 2 flitsers, de foto's zijn zo uit de camera

Zonder

Met

Final

Ik weet wat de Kerstman brengt dit jaar

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk Berichten
                                Dat effect dat de wagen er uit springt bereik je het beste met een externe flits, niet met de ingebouwde flits van je camera. Als je hiermee echt verder wilt zou ik je aanraden dus eerst een externe flits aan te schaffen.
                                Meerdere

Comment

• Zo'n effecten als Dennis, bekom je dit snel of is het echt zelden of zeer moeilijk om zo'n resultaat te krijgen? Ik kan nu wel wat foto's trekken, maar dit is toch iets heel anders, imo.
                                  Quanta costa ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rikske_007 Bekijk Berichten
                                    Met de ingebouwde flitser zal dit niet lukken
                                    Zal meestal met meerdere flitsers gebeuren en het effect is echt mind blowing!!!
                                    Heb 1x de kans gehad om daarmee te mogen werken en is werkelijk schitterend, maar natuurlijk het kost wel wat
                                    Wat heb je nodig een trigger, receivers en flitsers.
                                    Hier is een voorbeeldje, zelfde lens&body enkel met 2 flitsers, de foto's zijn zo uit de camera

Zonder

Met

Final

Ik weet wat de Kerstman brengt dit jaar

1 flitser op de body of alle twee getriggered? Die nieuwe 7D heeft 'n soort ingebouwde trigger waar je Speedlite's mee kunt bedienen.

Comment

• Bedankt Rikske! wat een leuk resultaat

Comment

Zo'n effecten als Dennis, bekom je dit snel of is het echt zelden of zeer moeilijk om zo'n resultaat te krijgen? Ik kan nu wel wat foto's trekken, maar dit is toch iets heel anders, imo.
                                        Quanta costa ?
                                        Als je het effect wilt van Dennis moet je werken met studioflitsers, en dat kost geld ja

Ik heb hier thuis een set staan van Elinchrom: 3 flitsers van 500 watt met statief, 2 softboxen, 2 reflectieschermen, lichtmeter,... Als je dan op locatie wilt werken met deze flitsers moet je nog een externe energiebron hebben waarop je je flitsers kan aansluiten, een stroomgenerator eigenlijk, dat kost je ook al snel wat duiten.

Wil je een fatsoenlijke set met bijhorende accessoires zit je al snel aan 3000 euro of meer.

Comment

Working...
                                        X