Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Digitale hoek

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Fünf Jahrzehnte als Autofotograf: Einblicke hinter die Kulissen, signierte Bildbände und weitere Highlights by René Staud

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk Berichten
      Zalige fotograaf die kerel

Als je die foto's bekijkt van de "Aston Martin meets Art" collectie...
      Prachtig gewoon!

Comment

• Soms gaat het net iets te ver...

+ YouTube Video
        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TDJ Bekijk Berichten
          En toch negatieve commentaren over de 7D. Er zullen altijd wel voorstanders/tegenstanders zijn zeker?
          Linkje?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten
            Linkje?
            Op Belgiumdigital of eosdigitaal.nl staan een paar discussies.
            Niet aantrekken gewoon kopen!!!
            Die commentaren zijn erook geweest met de 40D-50D, 7D en als de 7DII uitkomt zullen ze daar ook weer over melken
            Volgens mij zijn dit allemaal pixelneukers of mensen met minder goed glas, my 2 cents

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk Berichten
              Soms gaat het net iets te ver...

+ YouTube Video
              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Lol

Mijn vriendin fotografeert ook met Nikon (D)SLR's en dat masheert toch nog.
              Soms hoor je wel eens van die domme comments als we beide onze toestellen bij hebben.

Maar ik heb wel beter glas

Comment

• wie kan mij wat advies geven over indoor fotografie en vooral over het te gebruiken materiaal ! Vorige week naar Essen geweest en wat was dat weer prutsen
                Zou een externe flits een oplossing zijn of toch maar kiezen voor beter glas ? de vraag is dan natuurlijk welk glas (Canon) ... met statieven ga ik niet lopen worstelen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door putje Bekijk Berichten
                  wie kan mij wat advies geven over indoor fotografie en vooral over het te gebruiken materiaal ! Vorige week naar Essen geweest en wat was dat weer prutsen
                  Zou een externe flits een oplossing zijn of toch maar kiezen voor beter glas ? de vraag is dan natuurlijk welk glas (Canon) ... met statieven ga ik niet lopen worstelen.
                  Flits heeft geen zin voor zo'n dingen.

Iso hoger zetten, geen polfilter.
                  En als dat niet helpt, een groothoeklens met f/2.8 ofzo. (budget: Tamron 17-50 2.8, anders Canon 17-55 2.8 )

Comment

• Zoals Glenn reeds zei, ISO omhoog en een lichtsterke lens.
                    Ik werk thuis met de 17-55 2.8 van Canon en echt een zalige lens!!!
                    Misschien is de Canon 50mm 1.8 ook iets?
                    Wat voor body heb je?

@Glenn, was jij dat zaterdag bij Dragon in de M5?

Comment

• een 50 1.8 is iets te lang voor motorshows denk ik, beter kijken regio 16-17-xx 2.8, tenzij op een full frame misschien, maar er vanuitgaande dat men zo'n vragen gaat stellen denk ik niet dat de persoon over full frame beschikt
                      Captain Turbo
                      General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
                      Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

• Bij maKro () verkopen ze een 18-200 lens. Is dit de moeite, of helemaal niet zo goed als het eruit ziet? zou voor mij ideaal zijn dat ik niet steeds moet switchen tussen 18-55 en 100-300 . De lens 18-200 is eigl de perfecte middenweg.
                        2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• pro:

- bereik

contra:

- al de rest
                          Captain Turbo
                          General Von Driftenstein

Comment

• Zoomlenzen met een groot bereik hebben meestal wel last van vervorming op de uiterste brandpunten. Budgetvriendelijk zijn ze wel, en je hebt een mooi bereik, maar de kwaliteit is uiteraard minder.

Ik persoonlijk zou iets zoals een 70-300 kopen. Op circuit heb je dit toch meestal wel nodig.

Comment

• Hmm, laat 't dan maar

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rikske_007 Bekijk Berichten
                                Zoals Glenn reeds zei, ISO omhoog en een lichtsterke lens.
                                Wat voor body heb je?

Nee.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ///hazen Bekijk Berichten
                                  Zoomlenzen met een groot bereik hebben meestal wel last van vervorming op de uiterste brandpunten. Budgetvriendelijk zijn ze wel, en je hebt een mooi bereik, maar de kwaliteit is uiteraard minder.

Ik persoonlijk zou iets zoals een 70-300 kopen. Op circuit heb je dit toch meestal wel nodig.
                                  70 is teveel. Dan kan ik evengoed men 18-55 lens gebruiken, die heeft me goed geholpen op de M-meeting, waar amper plek was voor foto's te trekken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
                                    70 is teveel. Dan kan ik evengoed men 18-55 lens gebruiken, die heeft me goed geholpen op de M-meeting, waar amper plek was voor foto's te trekken
                                    Groothoek he.

Maar als je kwaliteit wil, moet je niet van die allround lenzen gaan kopen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichten
                                      een 50 1.8 is iets te lang voor motorshows denk ik, beter kijken regio 16-17-xx 2.8, tenzij op een full frame misschien, maar er vanuitgaande dat men zo'n vragen gaat stellen denk ik niet dat de persoon over full frame beschikt
                                      Klopt, eigenlijk heb je meer aan een lichtsterke breedhoek.

Oorspronkelijk geplaatst door ///hazen Bekijk Berichten
                                      Groothoek he.

Maar als je kwaliteit wil, moet je niet van die allround lenzen gaan kopen.
                                      Klopt, best is alles appart als het budget het toelaat
                                      Bij zo'n allround lens moet je ook de snelheid van de autofocus nakijken, want deze zijn meestal trager.

Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk Berichten
                                      Nee.
                                      Ah, daar zat ook een Glenn in met een fototoestel
                                      Last edited by ; 07/12/2009, 19:35.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk Berichten
                                        Flits heeft geen zin voor zo'n dingen.

Iso hoger zetten, geen polfilter.
                                        En als dat niet helpt, een groothoeklens met f/2.8 ofzo. (budget: Tamron 17-50 2.8, anders Canon 17-55 2.8 )
                                        Oorspronkelijk geplaatst door Rikske_007 Bekijk Berichten
                                        Zoals Glenn reeds zei, ISO omhoog en een lichtsterke lens.
                                        Wat voor body heb je?

Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichten
                                        een 50 1.8 is iets te lang voor motorshows denk ik, beter kijken regio 16-17-xx 2.8, tenzij op een full frame misschien, maar er vanuitgaande dat men zo'n vragen gaat stellen denk ik niet dat de persoon over full frame beschikt
                                        Body Canon 40D dus geen Full Frame ik heb mijn grenzen ,meestal financiele
                                        Zal inderdaad de lens zijn (17-85 kitlens) en de ISO heb ik hoger gezet maar dan heb je te veel ruis en mijn pol filter zat er niet op ! dus best kijken voor een wide-zoom met f2.8
                                        Canon EF-S 17-55mm F:2.8 IS USM 775€

Comment

• ik heb ook wat jij hebt, waarom was het prutsen?
                                          Captain Turbo
                                          General Von Driftenstein

Comment

Working...
                                          X