Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Digitale hoek
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk Berichten
Als je die foto's bekijkt van de "Aston Martin meets Art" collectie...
Prachtig gewoon!
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door TDJ Bekijk BerichtenEn toch negatieve commentaren over de 7D. Er zullen altijd wel voorstanders/tegenstanders zijn zeker?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk BerichtenLinkje?
Niet aantrekken gewoon kopen!!!
Die commentaren zijn erook geweest met de 40D-50D, 7D en als de 7DII uitkomt zullen ze daar ook weer over melken
Volgens mij zijn dit allemaal pixelneukers of mensen met minder goed glas, my 2 cents
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk Berichten
Lol
Mijn vriendin fotografeert ook met Nikon (D)SLR's en dat masheert toch nog.
Soms hoor je wel eens van die domme comments als we beide onze toestellen bij hebben.
Maar ik heb wel beter glas
Comment
-
wie kan mij wat advies geven over indoor fotografie en vooral over het te gebruiken materiaal ! Vorige week naar Essen geweest en wat was dat weer prutsen
Zou een externe flits een oplossing zijn of toch maar kiezen voor beter glas ? de vraag is dan natuurlijk welk glas (Canon) ... met statieven ga ik niet lopen worstelen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door putje Bekijk Berichtenwie kan mij wat advies geven over indoor fotografie en vooral over het te gebruiken materiaal ! Vorige week naar Essen geweest en wat was dat weer prutsen
Zou een externe flits een oplossing zijn of toch maar kiezen voor beter glas ? de vraag is dan natuurlijk welk glas (Canon) ... met statieven ga ik niet lopen worstelen.
Iso hoger zetten, geen polfilter.
En als dat niet helpt, een groothoeklens met f/2.8 ofzo. (budget: Tamron 17-50 2.8, anders Canon 17-55 2.8 )
Comment
-
een 50 1.8 is iets te lang voor motorshows denk ik, beter kijken regio 16-17-xx 2.8, tenzij op een full frame misschien, maar er vanuitgaande dat men zo'n vragen gaat stellen denk ik niet dat de persoon over full frame beschiktCaptain Turbo
General Von Driftenstein
Oorspronkelijk geplaatst door C_XIk wil eens met een nieuwe z4 rijden
Comment
-
Bij maKro () verkopen ze een 18-200 lens. Is dit de moeite, of helemaal niet zo goed als het eruit ziet? zou voor mij ideaal zijn dat ik niet steeds moet switchen tussen 18-55 en 100-300 . De lens 18-200 is eigl de perfecte middenweg.2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
pro:
- bereik
contra:
- al de restCaptain Turbo
General Von Driftenstein
Comment
-
Zoomlenzen met een groot bereik hebben meestal wel last van vervorming op de uiterste brandpunten. Budgetvriendelijk zijn ze wel, en je hebt een mooi bereik, maar de kwaliteit is uiteraard minder.
Ik persoonlijk zou iets zoals een 70-300 kopen. Op circuit heb je dit toch meestal wel nodig.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rikske_007 Bekijk BerichtenZoals Glenn reeds zei, ISO omhoog en een lichtsterke lens.
Ik werk thuis met de 17-55 2.8 van Canon en echt een zalige lens!!!
Misschien is de Canon 50mm 1.8 ook iets?
Wat voor body heb je?
@Glenn, was jij dat zaterdag bij Dragon in de M5?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ///hazen Bekijk BerichtenZoomlenzen met een groot bereik hebben meestal wel last van vervorming op de uiterste brandpunten. Budgetvriendelijk zijn ze wel, en je hebt een mooi bereik, maar de kwaliteit is uiteraard minder.
Ik persoonlijk zou iets zoals een 70-300 kopen. Op circuit heb je dit toch meestal wel nodig.2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten70 is teveel. Dan kan ik evengoed men 18-55 lens gebruiken, die heeft me goed geholpen op de M-meeting, waar amper plek was voor foto's te trekken
Maar als je kwaliteit wil, moet je niet van die allround lenzen gaan kopen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichteneen 50 1.8 is iets te lang voor motorshows denk ik, beter kijken regio 16-17-xx 2.8, tenzij op een full frame misschien, maar er vanuitgaande dat men zo'n vragen gaat stellen denk ik niet dat de persoon over full frame beschikt
Oorspronkelijk geplaatst door ///hazen Bekijk BerichtenGroothoek he.
Maar als je kwaliteit wil, moet je niet van die allround lenzen gaan kopen.
Bij zo'n allround lens moet je ook de snelheid van de autofocus nakijken, want deze zijn meestal trager.
Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk BerichtenNee.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk BerichtenFlits heeft geen zin voor zo'n dingen.
Iso hoger zetten, geen polfilter.
En als dat niet helpt, een groothoeklens met f/2.8 ofzo. (budget: Tamron 17-50 2.8, anders Canon 17-55 2.8 )Oorspronkelijk geplaatst door Rikske_007 Bekijk BerichtenZoals Glenn reeds zei, ISO omhoog en een lichtsterke lens.
Ik werk thuis met de 17-55 2.8 van Canon en echt een zalige lens!!!
Misschien is de Canon 50mm 1.8 ook iets?
Wat voor body heb je?
@Glenn, was jij dat zaterdag bij Dragon in de M5?Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichteneen 50 1.8 is iets te lang voor motorshows denk ik, beter kijken regio 16-17-xx 2.8, tenzij op een full frame misschien, maar er vanuitgaande dat men zo'n vragen gaat stellen denk ik niet dat de persoon over full frame beschikt
Zal inderdaad de lens zijn (17-85 kitlens) en de ISO heb ik hoger gezet maar dan heb je te veel ruis en mijn pol filter zat er niet op ! dus best kijken voor een wide-zoom met f2.8
Canon EF-S 17-55mm F:2.8 IS USM 775€
Comment
-
ik heb ook wat jij hebt, waarom was het prutsen?Captain Turbo
General Von Driftenstein
Comment
Comment