Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Digitale hoek

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door TDJ Bekijk Berichten
    Men 40D voor 'n maand à 6 weken kwijt. Gisteren binnen gedaan bij Konijn voor 'n probleem met de ontspanknop (hapert in burst en single shot modus).
    Amai, zo lang. Ik zou de mijne eigenlijk ook moeten opsturen voor wat sensorstof. (voor de sensor, ofzo)
    1991 Mazda MX-5 NA
    Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
    www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
      Amai, zo lang. Ik zou de mijne eigenlijk ook moeten opsturen voor wat sensorstof. (voor de sensor, ofzo)
      Jep, verschoot er ook van. Achja, 'ie zat nog net onder garantie, maar even van geprofiteerd. Heb ook maar meteen gezegd dat bij zijn terugkeer de sensor gereinigd mag worden.

Hoezo opsturen,dat doen ze toch even 'snel' in de winkel?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TDJ Bekijk Berichten
        Jep, verschoot er ook van. Achja, 'ie zat nog net onder garantie, maar even van geprofiteerd. Heb ook maar meteen gezegd dat bij zijn terugkeer de sensor gereinigd mag worden.

Hoezo opsturen,dat doen ze toch even 'snel' in de winkel?
        Ze kregen het niet allemaal weg
        1991 Mazda MX-5 NA
        Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
        www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

Ze kregen het niet allemaal weg
          Ai. Anders zelf eens langsgaan in Eindhoven? Daar sturen ze mijn 40D nu naar toe.

Comment

doe dat toch gewoon zelf? er is niets makkelijker dan een sensor kuisen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk Berichten
              Niet als het stof hardnekkig is...

Comment

mag ik de mijne eens binnenleveren bij u?

Ik had mijn camera bijna vorige maand buitengegooid toen ik na het 4de (en laatste) sensor swabke nog altijd kei veel sensorstof had. 5D = stofzuiger
                Nu wachten tot na de feestdagen zodat ik nieuwe swabs kan kopen... kost ook veel

Comment

• Is het een niet leuk om met "de fotografen" (al de rest ook welkom uiteraard) van het autoforum eens af te spreken om wat kennis uit te wisselen? Heb zelf ook nog niet zo lang een Sony A330 (jaja, we weten ondertussen dat hij niet goed in de hand ligt ), maar ben een leek qua instellingen, welke hoek kiezen, ... We nodigen wat knappe karren uit (eventueel vergezeld van knappe dames ) om ons te voorzien van knappe kiekjes
                  Dedication, Determination, Perfection - Senna

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ///hazen Bekijk Berichten
                    Niet als het stof hardnekkig is...
                    't is te zien op welke manier je kuist

Oorspronkelijk geplaatst door Dawud Bekijk Berichten
                    mag ik de mijne eens binnenleveren bij u?

Ik had mijn camera bijna vorige maand buitengegooid toen ik na het 4de (en laatste) sensor swabke nog altijd kei veel sensorstof had. 5D = stofzuiger
                    Nu wachten tot na de feestdagen zodat ik nieuwe swabs kan kopen... kost ook veel
                    jij mag dat!

kzou beter eens een kuisservice opzetten ofzo
                    btw als 't puur om stof gaat zijn sensorswabs imho niet de beste oplossing

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door EvO@d1rk.be Bekijk Berichten
                      Is het een niet leuk om met "de fotografen" (al de rest ook welkom uiteraard) van het autoforum eens af te spreken om wat kennis uit te wisselen? Heb zelf ook nog niet zo lang een Sony A330 (jaja, we weten ondertussen dat hij niet goed in de hand ligt ), maar ben een leek qua instellingen, welke hoek kiezen, ... We nodigen wat knappe karren uit (eventueel vergezeld van knappe dames ) om ons te voorzien van knappe kiekjes
                      Een leuk idee, maar weet wel dat je niet op één namiddag zal leren fotograferen. Oefenen, oefenen en blijven oefenen...
                      Een goede foto is van heel veel factoren afhankelijk, en die wijzigen bij elke foto die je wil nemen! Dus je kan leren instellen maar je zal nooit "de" instelling kunnen leren!

Comment

Vraag me niet waarom, maar ikzelf blijf daar liever af. Heb schrik dat ik dat ding beschadig ofzo.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk Berichten
                          Vraag me niet waarom, maar ikzelf blijf daar liever af. Heb schrik dat ik dat ding beschadig ofzo.
                          Idd, ik shop dat gewoon weg

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk Berichten
                            Ik blijf daar ook liever af. Ben al niet al te handig met zo'n dingen, dan ga ik zeker niet riskeren om mijn dure apparatuur door mijn eigen onhandigheid om zeep te helpen.
                            www.flickr.com/photos/bramvds
                            www.last.fm/user/lender

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MMVV Bekijk Berichten
                              Een leuk idee, maar weet wel dat je niet op één namiddag zal leren fotograferen. Oefenen, oefenen en blijven oefenen...
                              Een goede foto is van heel veel factoren afhankelijk, en die wijzigen bij elke foto die je wil nemen! Dus je kan leren instellen maar je zal nooit "de" instelling kunnen leren!
                              Ben ik ook absoluut van op de hoogte hoor, het zou helaas utopisch zijn om perfecte foto's te maken na 1 dag Maar we moeten ergens beginnen è, en dan is wat raad van wat meer ervaren fotografen méér dan handig

Comment

• ivm sensorstof:
                                Ga gewoon even naar een fotowinkel? Sommige doen het zelfs gratis heb ik gehoord, en echt veel zal dat wel niet kosten denk ik?

Comment

• gezien ik voor 12 uur geen foto's meer zal maken normaal, is dit voor mij de pic van het jaar. Hij hangt momenteel aan m'n muur op groot formaat

't is voor mij een rustig jaar geweest met amper 3 georganiseerde photoshoots...dat kan VEEL beter ^^

Captain Turbo
                                  General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
                                  Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

• Helaba amigo's,

Momenteel doe ik mee aan een fotowedstrijd van Joker.
                                    Ik zou het weten waarderen mochten jullie op mijn foto's stemmen als #01 en #02
                                    Stemmen kost maar een minuutje.

Een keertje iets anders als auto's hé.

Mijn foto's (naam=Dirk Plessers)

alsook:

Comment

• Done! Succes!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                                        Done! Succes!
                                        Eveneens vote uitgebracht Zitten wel prachtkiekjes bij!

Comment

• Ook even 'n stem uitgebracht, succes Dirk.

Comment

Working...
                                          X