Oorspronkelijk geplaatst door TDJ
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Digitale hoek
Collapse
X
-
1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
-
Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk BerichtenAmai, zo lang. Ik zou de mijne eigenlijk ook moeten opsturen voor wat sensorstof. (voor de sensor, ofzo)
Hoezo opsturen,dat doen ze toch even 'snel' in de winkel?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TDJ Bekijk BerichtenJep, verschoot er ook van. Achja, 'ie zat nog net onder garantie, maar even van geprofiteerd. Heb ook maar meteen gezegd dat bij zijn terugkeer de sensor gereinigd mag worden.
Hoezo opsturen,dat doen ze toch even 'snel' in de winkel?1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk BerichtenZe kregen het niet allemaal weg
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk BerichtenAmai, zo lang. Ik zou de mijne eigenlijk ook moeten opsturen voor wat sensorstof. (voor de sensor, ofzo)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk Berichtendoe dat toch gewoon zelf? er is niets makkelijker dan een sensor kuisen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk Berichtendoe dat toch gewoon zelf? er is niets makkelijker dan een sensor kuisen
Ik had mijn camera bijna vorige maand buitengegooid toen ik na het 4de (en laatste) sensor swabke nog altijd kei veel sensorstof had. 5D = stofzuiger
Nu wachten tot na de feestdagen zodat ik nieuwe swabs kan kopen... kost ook veel
Comment
-
Is het een niet leuk om met "de fotografen" (al de rest ook welkom uiteraard) van het autoforum eens af te spreken om wat kennis uit te wisselen? Heb zelf ook nog niet zo lang een Sony A330 (jaja, we weten ondertussen dat hij niet goed in de hand ligt ), maar ben een leek qua instellingen, welke hoek kiezen, ... We nodigen wat knappe karren uit (eventueel vergezeld van knappe dames ) om ons te voorzien van knappe kiekjesDedication, Determination, Perfection - Senna
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ///hazen Bekijk BerichtenNiet als het stof hardnekkig is...
Oorspronkelijk geplaatst door Dawud Bekijk Berichtenmag ik de mijne eens binnenleveren bij u?
Ik had mijn camera bijna vorige maand buitengegooid toen ik na het 4de (en laatste) sensor swabke nog altijd kei veel sensorstof had. 5D = stofzuiger
Nu wachten tot na de feestdagen zodat ik nieuwe swabs kan kopen... kost ook veel
kzou beter eens een kuisservice opzetten ofzo
btw als 't puur om stof gaat zijn sensorswabs imho niet de beste oplossing
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door EvO@d1rk.be Bekijk BerichtenIs het een niet leuk om met "de fotografen" (al de rest ook welkom uiteraard) van het autoforum eens af te spreken om wat kennis uit te wisselen? Heb zelf ook nog niet zo lang een Sony A330 (jaja, we weten ondertussen dat hij niet goed in de hand ligt ), maar ben een leek qua instellingen, welke hoek kiezen, ... We nodigen wat knappe karren uit (eventueel vergezeld van knappe dames ) om ons te voorzien van knappe kiekjes
Een goede foto is van heel veel factoren afhankelijk, en die wijzigen bij elke foto die je wil nemen! Dus je kan leren instellen maar je zal nooit "de" instelling kunnen leren!
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk BerichtenVraag me niet waarom, maar ikzelf blijf daar liever af. Heb schrik dat ik dat ding beschadig ofzo.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk BerichtenVraag me niet waarom, maar ikzelf blijf daar liever af. Heb schrik dat ik dat ding beschadig ofzo.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MMVV Bekijk BerichtenEen leuk idee, maar weet wel dat je niet op één namiddag zal leren fotograferen. Oefenen, oefenen en blijven oefenen...
Een goede foto is van heel veel factoren afhankelijk, en die wijzigen bij elke foto die je wil nemen! Dus je kan leren instellen maar je zal nooit "de" instelling kunnen leren!Dedication, Determination, Perfection - Senna
Comment
-
gezien ik voor 12 uur geen foto's meer zal maken normaal, is dit voor mij de pic van het jaar. Hij hangt momenteel aan m'n muur op groot formaat
't is voor mij een rustig jaar geweest met amper 3 georganiseerde photoshoots...dat kan VEEL beter ^^
Captain Turbo
General Von Driftenstein
Oorspronkelijk geplaatst door C_XIk wil eens met een nieuwe z4 rijden
Comment
-
Helaba amigo's,
Momenteel doe ik mee aan een fotowedstrijd van Joker.
Ik zou het weten waarderen mochten jullie op mijn foto's stemmen als #01 en #02
Stemmen kost maar een minuutje.
Een keertje iets anders als auto's hé.
Mijn foto's (naam=Dirk Plessers)
alsook:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenDone! Succes!Dedication, Determination, Perfection - Senna
Comment
Comment