Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Digitale hoek

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Weer een motivatie meer om die van dit jaar nog mooier te maken, ooit moeten we een winnende trekken

Blijen dromen zeker ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jupke
      Weer een motivatie meer om die van dit jaar nog mooier te maken, ooit moeten we een winnende trekken

Blijen dromen zeker ...
      bwa tis ook een kwestie van geluk denk ik... meestal zijn het niet de beste foto's die zo'n wedstrijden winnen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spyker
        hallo,
        ik zoek een compacte digitale camera, die naast mooie foto's ook filmpjes van goede kwaliteit kan maken. Is er zo een camera die bekend staat voor zijn videokwaliteiten? Alvast bedankt
        budget? moet je veel manueel kunnen instellen of wil je enkel op de automatische stand foto's trekken...?
        2015 BMW F11 520dA
        1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door F40fan
          bwa tis ook een kwestie van geluk denk ik... meestal zijn het niet de beste foto's die zo'n wedstrijden winnen
          Mja, das hier ook zo, als daar ne kleine op staat heb je al de helft meer kans

Alhoewel dan maak ik vanaf dit jaar meer kans

Comment

• Met de Nikon digitale camera's kun je films opnemen in quicktime formaat. Maar als ik een avi of mpeg bestand omzet naar quicktime formaat wil deze ze niet afspelen op de camera. Is het mogelijk om ze uiteindelijk wel af te spelen? Ik heb quicktime pro, dus ik kan alle eigenschappen van het *.mov bestand wijzigen.
            Deze vraag staat ook in het pc-vragen topic...

Comment

• Ik heb een lens besteld (eindelijk).

Het is een canon lens geworden 90-300 mm.

249 euro.

Comment

Ik heb een lens besteld (eindelijk).

Het is een canon lens geworden 90-300 mm.

249 euro.
                de 90-300 USM? zo ja: dat moet lukken, keb mijn oog ook op die lens laten vallen waar heb je ze besteld?

Comment

• Niet de usm, de standaard.

Bij Actionshop in turnhout, ik had voor mijn kerstmis bonnen van daar gevraagd om zoiets te kopen.

Ben aan het twijfelen geweest die usm te nemen maar die verkoper zei dat het enige verschil de stillere werking was en de marginaal snellere werking dus ben ik maar voor de bij 70 euro goedkopere gegaan zonder USM.

Comment

Niet de usm, de standaard.

Bij Actionshop in turnhout, ik had voor mijn kerstmis bonnen van daar gevraagd om zoiets te kopen.

Ben aan het twijfelen geweest die usm te nemen maar die verkoper zei dat het enige verschil de stillere werking was en de marginaal snellere werking dus ben ik maar voor de bij 70 euro goedkopere gegaan zonder USM.
                    ja optisch zijn die lenzen identiek. Ik heb voor de USM-versie gekozen omdat die lens vooral voor circuitgebruik zal dienen en dan heb je wel snelle AF nodig.

Comment

ja optisch zijn die lenzen identiek. Ik heb voor de USM-versie gekozen omdat die lens vooral voor circuitgebruik zal dienen en dan heb je wel snelle AF nodig.
                      Als ze in het magazijn voorradig was zou ik ze woensdag of donderdag hebben, anders 1 a 2 weken.

Comment

Als ze in het magazijn voorradig was zou ik ze woensdag of donderdag hebben, anders 1 a 2 weken.
                        mja, ik ga ervoor in nederland kijken wss, is toch nog altijd een stuk goedkoper en als ik ze goedkoper vind en zo wat geld bespaar kan ik dat geld mss nog besteden aan een polariserende filter ofzo... we zien wel.
                        Goeie keuze van lens alleszins; veel plezier ermee!

Comment

mja, ik ga ervoor in nederland kijken wss, is toch nog altijd een stuk goedkoper en als ik ze goedkoper vind en zo wat geld bespaar kan ik dat geld mss nog besteden aan een polariserende filter ofzo... we zien wel.
                          Goeie keuze van lens alleszins; veel plezier ermee!
                          Merci, je zal in de komende weken hier wel wat probeersels tegenkomen

Comment

Het zal 1 à 2 weken worden, 'ie staat immers op -1 (dat zal de jouwe zijn)

Comment

• Kan je dat zien?

Comment

• De vraag die ik ga stellen zal hier wel al dikwijls gestaan hebben, maar ja

Ik wil me meer toeleggen op fotografie en zou daarom dan ook een "deftig" digitaal reflex fototoestel willen aanschaffen. Wat zijn zowat de richtprijzen, naar wat moet ik kijken als ik zo een wil aanschaffen? En welk merk?

bedankt alvast

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pietkonijn
                                  De vraag die ik ga stellen zal hier wel al dikwijls gestaan hebben, maar ja

Ik wil me meer toeleggen op fotografie en zou daarom dan ook een "deftig" digitaal reflex fototoestel willen aanschaffen. Wat zijn zowat de richtprijzen, naar wat moet ik kijken als ik zo een wil aanschaffen? En welk merk?

bedankt alvast
                                  niemand?

Comment

niemand?
                                    Ik heb een eos 350D en ben daar heel content van, ong. 900 euro met 28-55mm kitlens.

Comment

De vraag die ik ga stellen zal hier wel al dikwijls gestaan hebben, maar ja

bedankt alvast
                                      hmm ik heb me wat teruggetrokken uit raadgevingen in dit topic, slechts sporadisch zal je me hier maar meer zien. Er begint soms iets te veel tijd in die raadgevingen te kruipen en die tijd heb ik helaas niet echt. Als ik hier al post ga ik me waarschijnlijk vooral beperken tot specifiekere vragen.

n/o trouwens maar ik ben van mening dat iemand die klaar is voor een DSLR geen raadgevingen nodig heeft over wat hij juist wil enzo...

Comment

Ik heb een eos 350D en ben daar heel content van, ong. 900 euro met 28-55mm kitlens.
                                        make that 18-55

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spyker
                                          hallo,
                                          ik zoek een compacte digitale camera, die naast mooie foto's ook filmpjes van goede kwaliteit kan maken. Is er zo een camera die bekend staat voor zijn videokwaliteiten? Alvast bedankt
                                          om het af te leren mss nog eens een korte uitleg geven
                                          Ik kan je ten zeerste de Canon PowerShot A530 aanraden, een week of 2 geleden hebben mijn ouders op mijn advies dit toestel gekocht en ik ben er zeer tevreden van. (mijn ouders hebben het eigenlijk nog niet in handen gehad terwijl het hun toestel is maw ik ken het dus al goed genoeg om een gefundeerd oordeel te kunnen vellen) Beeldkwaliteit is erg goed, scherpte ook, alleen soms wat veel ruis bij foto's binnen maar das bij de meeste compacts zo... videofunctie is ook een aanrader, zeer goeie mooie grote filmpjes. Specifieke vragen over dit toestel mag je altijd stellen. Of anders heb ik al gemerkt dat ik hier al een goeie opvolging heb die uw vragen wel kan beantwoorden.

Comment

Working...
                                          X