Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
hallo,
ik zoek een compacte digitale camera, die naast mooie foto's ook filmpjes van goede kwaliteit kan maken. Is er zo een camera die bekend staat voor zijn videokwaliteiten? Alvast bedankt
budget? moet je veel manueel kunnen instellen of wil je enkel op de automatische stand foto's trekken...?
Met de Nikon digitale camera's kun je films opnemen in quicktime formaat. Maar als ik een avi of mpeg bestand omzet naar quicktime formaat wil deze ze niet afspelen op de camera. Is het mogelijk om ze uiteindelijk wel af te spelen? Ik heb quicktime pro, dus ik kan alle eigenschappen van het *.mov bestand wijzigen.
Deze vraag staat ook in het pc-vragen topic...
Bij Actionshop in turnhout, ik had voor mijn kerstmis bonnen van daar gevraagd om zoiets te kopen.
Ben aan het twijfelen geweest die usm te nemen maar die verkoper zei dat het enige verschil de stillere werking was en de marginaal snellere werking dus ben ik maar voor de bij 70 euro goedkopere gegaan zonder USM.
Bij Actionshop in turnhout, ik had voor mijn kerstmis bonnen van daar gevraagd om zoiets te kopen.
Ben aan het twijfelen geweest die usm te nemen maar die verkoper zei dat het enige verschil de stillere werking was en de marginaal snellere werking dus ben ik maar voor de bij 70 euro goedkopere gegaan zonder USM.
ja optisch zijn die lenzen identiek. Ik heb voor de USM-versie gekozen omdat die lens vooral voor circuitgebruik zal dienen en dan heb je wel snelle AF nodig.
ja optisch zijn die lenzen identiek. Ik heb voor de USM-versie gekozen omdat die lens vooral voor circuitgebruik zal dienen en dan heb je wel snelle AF nodig.
Als ze in het magazijn voorradig was zou ik ze woensdag of donderdag hebben, anders 1 a 2 weken.
Als ze in het magazijn voorradig was zou ik ze woensdag of donderdag hebben, anders 1 a 2 weken.
mja, ik ga ervoor in nederland kijken wss, is toch nog altijd een stuk goedkoper en als ik ze goedkoper vind en zo wat geld bespaar kan ik dat geld mss nog besteden aan een polariserende filter ofzo... we zien wel.
Goeie keuze van lens alleszins; veel plezier ermee!
mja, ik ga ervoor in nederland kijken wss, is toch nog altijd een stuk goedkoper en als ik ze goedkoper vind en zo wat geld bespaar kan ik dat geld mss nog besteden aan een polariserende filter ofzo... we zien wel.
Goeie keuze van lens alleszins; veel plezier ermee!
Merci, je zal in de komende weken hier wel wat probeersels tegenkomen
De vraag die ik ga stellen zal hier wel al dikwijls gestaan hebben, maar ja
Ik wil me meer toeleggen op fotografie en zou daarom dan ook een "deftig" digitaal reflex fototoestel willen aanschaffen. Wat zijn zowat de richtprijzen, naar wat moet ik kijken als ik zo een wil aanschaffen? En welk merk?
Ik wil me meer toeleggen op fotografie en zou daarom dan ook een "deftig" digitaal reflex fototoestel willen aanschaffen. Wat zijn zowat de richtprijzen, naar wat moet ik kijken als ik zo een wil aanschaffen? En welk merk?
bedankt alvast
hmm ik heb me wat teruggetrokken uit raadgevingen in dit topic, slechts sporadisch zal je me hier maar meer zien. Er begint soms iets te veel tijd in die raadgevingen te kruipen en die tijd heb ik helaas niet echt. Als ik hier al post ga ik me waarschijnlijk vooral beperken tot specifiekere vragen.
n/o trouwens maar ik ben van mening dat iemand die klaar is voor een DSLR geen raadgevingen nodig heeft over wat hij juist wil enzo...
hallo,
ik zoek een compacte digitale camera, die naast mooie foto's ook filmpjes van goede kwaliteit kan maken. Is er zo een camera die bekend staat voor zijn videokwaliteiten? Alvast bedankt
om het af te leren mss nog eens een korte uitleg geven
Ik kan je ten zeerste de Canon PowerShot A530 aanraden, een week of 2 geleden hebben mijn ouders op mijn advies dit toestel gekocht en ik ben er zeer tevreden van. (mijn ouders hebben het eigenlijk nog niet in handen gehad terwijl het hun toestel is maw ik ken het dus al goed genoeg om een gefundeerd oordeel te kunnen vellen) Beeldkwaliteit is erg goed, scherpte ook, alleen soms wat veel ruis bij foto's binnen maar das bij de meeste compacts zo... videofunctie is ook een aanrader, zeer goeie mooie grote filmpjes. Specifieke vragen over dit toestel mag je altijd stellen. Of anders heb ik al gemerkt dat ik hier al een goeie opvolging heb die uw vragen wel kan beantwoorden.
Comment