Oorspronkelijk geplaatst door Rikske_007
Bekijk Berichten
Zolang je op 10*15 print ga je niet veel zien van die onscherpte. Ik weet niet hoe jij uw foto's toont, maar ik toon mijn foto's niet op 100% aan mijn familie en daarom is pixelpeeping voor mij totaal nutteloos. Als je effectief op een veel groter formaat print is het natuurlijk wat anders.
Ik vraag me af wat voor statief je hebt.
Ik had een Manfrotto X55PROB met 488RC2 kop. Goed voor ongeveer 5kg. Ik heb het 1 keer meegesleurd en ik heb het me enorm beklaagd. Het duurt veel te lang om is ff snel een foto te nemen, veel te zwaar en veel te lomp. Ik heb al jaren een ministatiefje wat al veel gebruikt is geweest omdat het heel handig in mijn zak past. (Is zowat even groot als zo een brilkokertje). Daarom dat ik vorige week mijn manfrotto verkocht heb. Hij werd helemaal niet gebruikt en die enkele shots die ik mis maakt me niets uit. Uiteindelijk word ik niet betaald voor mijn foto's en doe ik geen shoots waar ik dat nodig heb.
Als ik echt een statief voor op reis nodig zou hebben dan zou ik toch gaan voor Gitzo traveller met Markins hoofd erop...
Comment