Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Digitale hoek

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Dit zijn enkele foto’s, wel naar 800px natuurlijk :

Op een 1D3 :

Op een 5D2:

Cropje uit deze foto :

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audidriver Bekijk Berichten
      Dit zijn enkele foto’s, wel naar 800px natuurlijk :
      Ziet er goed uit, hoewel deze wel wat bewerkt zijn waarschijnlijk.
      Dit weekend ga ik hem is testen (en waarschijnlijk kopen)

Comment

• Audidriver, uw foto's...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dawud Bekijk Berichten
          Ziet er goed uit, hoewel deze wel wat bewerkt zijn waarschijnlijk.
          Dit weekend ga ik hem is testen (en waarschijnlijk kopen)
          Deze zijn enkel van Raw naar Jpeg en dan in 3 stappen verkleind naar 800px met telkens wat usm ( wat je zoiezo steeds moet doen bij verkleinen ) , t'is geen toplens ( als ik ze vergelijk met bvb m'n 300F2.8 of 500F4 ) maar voor een zoom valt ze me toch aardig mee. Zeker het lichte gewicht, de beperkte omvang en de flexibiliteit van de zoom maken het een fijne lens.
          Als je me een mailadres geeft wil ik je altijd eens een raw doorsturen via transferbigfiles ofzo.

Comment

Deze zijn enkel van Raw naar Jpeg en dan in 3 stappen verkleind naar 800px met telkens wat usm ( wat je zoiezo steeds moet doen bij verkleinen ) , t'is geen toplens ( als ik ze vergelijk met bvb m'n 300F2.8 of 500F4 ) maar voor een zoom valt ze me toch aardig mee. Zeker het lichte gewicht, de beperkte omvang en de flexibiliteit van de zoom maken het een fijne lens.
            Als je me een mailadres geeft wil ik je altijd eens een raw doorsturen via transferbigfiles ofzo.
            Is niet nodig, maar toch bedankt.

Comment

Volgens mij heb ik een goed exemplaar denk ik. De testfoto's zijn goedgekeurd, maar een beetje dom om te tonen. Anyway...

Say hello to my new friend:

Bijgevoegde Bestanden

Comment

Volgens mij heb ik een goed exemplaar denk ik. De testfoto's zijn goedgekeurd, maar een beetje dom om te tonen. Anyway...

jij komt ook naar de subaru trackday zeker?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk Berichten
                  jij komt ook naar de subaru trackday zeker?
                  Komt goed

Comment

• KLik

Emma'tje Was al een tijdje geleden dat ik nog eens kinderen gefotografeerd heb. Blijft leuk. Zeker met iemand als deze kadé
                    www.flickr.com/photos/bramvds
                    www.last.fm/user/lender

Comment

Waarom toon je die volledig ingezoomd en met zonnekap?
                      120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
                        Omdat ie dan groter lijkt tiens
                        www.flickr.com/photos/bramvds
                        www.last.fm/user/lender

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lender Bekijk Berichten
                          Omdat ie dan groter lijkt tiens
                          No shit, Einstein!
                          120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
                            Zonnekap staat altijd op al mijn lenzen
                            Volledig ingezoomed zodat je kan zien hoe lang ze is.

Mis ik iets waardoor ik dit eigenlijk maar een domme vraag vind?

Comment

• Ik krijg steeds CF-kaart ERROR, nu heb ik eens gezien en zo'n pinnetje staat scheef.
                              Hoe zit het met de klantendienst van CANON? vorige keer duurde dat zeer lang, is dat al verbeterd? Want ik ga binnen 2weken 2dagen achterelkaar naar de ring, en zonder fototoestel zou een hel zijn!!
                              2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
                                Ik krijg steeds CF-kaart ERROR, nu heb ik eens gezien en zo'n pinnetje staat scheef.
                                Hoe zit het met de klantendienst van CANON? vorige keer duurde dat zeer lang, is dat al verbeterd? Want ik ga binnen 2weken 2dagen achterelkaar naar de ring, en zonder fototoestel zou een hel zijn!!
                                Kaartje er verkeerd ingeduwd?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk Berichten
                                  Kaartje er verkeerd ingeduwd?
                                  Niet dat ik weet.

Heb jij toevallig geen fototoestel op overschot dat ik kan huren ofzo??
                                  Ik heb speciaal hotel geboekt voor op de ring, kzou het enorm jammer vinden voor dit mee te maken zonder fototoestel.. .

Comment

• Of nee, nevermind Glenn, net eens gezien op konijnenberg, en dat kost geen geld.
                                    35 EUR fzo per dag, 2de dag aan de helft van de prijs.
                                    Enkel vertrouwen men ouders 't niet echt, er moest maar eens iets aan komen.. maar we zien wel

Comment

Of nee, nevermind Glenn, net eens gezien op konijnenberg, en dat kost geen geld.
                                      35 EUR fzo per dag, 2de dag aan de helft van de prijs.
                                      Enkel vertrouwen men ouders 't niet echt, er moest maar eens iets aan komen.. maar we zien wel
                                      Wel de borg nog bijrekenen hé.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hazen Bekijk Berichten
                                        Wel de borg nog bijrekenen hé.
                                        Dat krijg je terug, toch ?

Comment

Dat krijg je terug, toch ?
                                          Ja, maar als je bv. met cash geld afkomt, zien dat je genoeg bijhebt.

Comment

Working...
                                          X