Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Digitale hoek

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Hazen Bekijk Berichten
    Ja, maar als je bv. met cash geld afkomt, zien dat je genoeg bijhebt.
    Ik had het gezien, geen probleem
    2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Mijn eerste nachtshot, iemand tips?

Originele:

Bewerkte:
      2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• U diafragma een beetje sluiten voor het lichtpaaltje.
        Mr Drift

Comment

• Of gewoon dat lichtpaaltje weg laten.
          120d Hatch Edition Sport

Comment

• ik weet niet of iemand geintresseerd is maar...

ik doe mijn 1D IIn weg, met slechts 10000 kliks en in nieuwstaat... mijn nieuw gerief staat klaar voor ophaling.

prijs 1100 Euro.

Comment

• Renault World Series

Enkele wagentjes van de Renault World Series dit weekend.

Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Ben opnieuw aan't kijken voor een digitale camera, het zou mijn eerste worden, behalve dat ding op mijn gsm heb ik nog geen digitaal toestel.

Na wat rondkijken was ik aan het denken aan een Fujifilm FinePix S1800.
                Of iets anders als er tips zijn, dacht aan een bedrag tot zo'n 250 euro.
                Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                  Ben opnieuw aan't kijken voor een digitale camera, het zou mijn eerste worden, behalve dat ding op mijn gsm heb ik nog geen digitaal toestel.

Na wat rondkijken was ik aan het denken aan een Fujifilm FinePix S1800.
                  Of iets anders als er tips zijn, dacht aan een bedrag tot zo'n 250 euro.
                  Volgens mij is de Panasonic Lumix TZ8 een goed ding.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem Bekijk Berichten
                    Volgens mij is de Panasonic Lumix TZ8 een goed ding.
                    Die behoort tot de compact camera's zeker?
                    Ik was eerder aan het denken aan eentje die tot de bridge toestellen behoort.

Ander toestel dat ik ben tegen gekomen, de Nikon Coolpix L110.

Dus tot nu toe:
                    * Nikon Coolpix L110
                    * Fujifilm FinePix S1800
                    Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                    Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)

Comment

• Panasonic FZ28 (of 1 van z'n opvolgers, de FZ30/38 maar ik weet niet of die ook echt veel meer bieden dan de 2.

Heel tevreden van (TomT heeft dezelfde en is ook tevreden erover), wel niet de meest compacte.
                      Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                      Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
                        Panasonic FZ28 (of 1 van z'n opvolgers, de FZ30/38 maar ik weet niet of die ook echt veel meer bieden dan de 2.

Heel tevreden van (TomT heeft dezelfde en is ook tevreden erover), wel niet de meest compacte.
                        Die FZ38 gaat wel wat boven het budget denk ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wabe Bekijk Berichten
                          ik weet niet of iemand geintresseerd is maar...

ik doe mijn 1D IIn weg, met slechts 10000 kliks en in nieuwstaat... mijn nieuw gerief staat klaar voor ophaling.

prijs 1100 Euro.
                          Blijkbaar staan er redelijk wat 1D's te koop en voor lage prijzen ? super veel verlies op zo'n dure camera ?

Comment

• Tuurlijk, de nieuwere versies kunnen vaak aanzienlijk meer en zijn ook nog eens goedkoper... Dan moet je je oude model al stevig onder de nieuwprijs van het nieuwe model verkopen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door putje Bekijk Berichten
                              Blijkbaar staan er redelijk wat 1D's te koop en voor lage prijzen ? super veel verlies op zo'n dure camera ?
                              Ik weet het... maar mijn nieuw speelgoed is binnen en 2 1D's is overkill.

Comment

• Het is nooit een slecht idee om een backup body te hebben...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
                                  Het is nooit een slecht idee om een backup body te hebben...
                                  imho: zelfde type batterijen als je "eerste keus" body,
                                  anders zijn ze toch plat

Comment

• Ander budget, andere eisen:

Mijne Nikon CrapPix heeft kuren. Wilt de SD card niet meer lezen. Kan ze perfect lezen op mijne pc, reformatten brengt geen soelaas, en zoeken op internet leert mij dat dat blijkbaar een ziekte is die nogal Nikon toestellen hebben, en niet enkel mijn model.

Dus mijn vraag: welke compactcamera kopen?
                                    Eisen: moet met SD overweg kunnen en liefst ook met AA batterijen werken, en COMPACT zijn

Iemand enige suggestie?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                      Ander budget, andere eisen:

Mijne Nikon CrapPix heeft kuren. Wilt de SD card niet meer lezen. Kan ze perfect lezen op mijne pc, reformatten brengt geen soelaas, en zoeken op internet leert mij dat dat blijkbaar een ziekte is die nogal Nikon toestellen hebben, en niet enkel mijn model.

Dus mijn vraag: welke compactcamera kopen?
                                      Eisen: moet met SD overweg kunnen en liefst ook met AA batterijen werken, en COMPACT zijn

Iemand enige suggestie?
                                      Ai, ergens anders probeerden ze mij net te overtuigen van de kwaliteiten van Nikon.

Comment

Working...
                                      X