Oorspronkelijk geplaatst door Hazen
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Digitale hoek
Collapse
X
-
-
Renault World Series
Enkele wagentjes van de Renault World Series dit weekend.
Comment
-
Ben opnieuw aan't kijken voor een digitale camera, het zou mijn eerste worden, behalve dat ding op mijn gsm heb ik nog geen digitaal toestel.
Na wat rondkijken was ik aan het denken aan een Fujifilm FinePix S1800.
Of iets anders als er tips zijn, dacht aan een bedrag tot zo'n 250 euro.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenBen opnieuw aan't kijken voor een digitale camera, het zou mijn eerste worden, behalve dat ding op mijn gsm heb ik nog geen digitaal toestel.
Na wat rondkijken was ik aan het denken aan een Fujifilm FinePix S1800.
Of iets anders als er tips zijn, dacht aan een bedrag tot zo'n 250 euro.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem Bekijk BerichtenVolgens mij is de Panasonic Lumix TZ8 een goed ding.
Ik was eerder aan het denken aan eentje die tot de bridge toestellen behoort.
Ander toestel dat ik ben tegen gekomen, de Nikon Coolpix L110.
Dus tot nu toe:
* Nikon Coolpix L110
* Fujifilm FinePix S1800Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk BerichtenPanasonic FZ28 (of 1 van z'n opvolgers, de FZ30/38 maar ik weet niet of die ook echt veel meer bieden dan de 2.
Heel tevreden van (TomT heeft dezelfde en is ook tevreden erover), wel niet de meest compacte.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wabe Bekijk Berichtenik weet niet of iemand geintresseerd is maar...
ik doe mijn 1D IIn weg, met slechts 10000 kliks en in nieuwstaat... mijn nieuw gerief staat klaar voor ophaling.
prijs 1100 Euro.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door putje Bekijk BerichtenBlijkbaar staan er redelijk wat 1D's te koop en voor lage prijzen ? super veel verlies op zo'n dure camera ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk BerichtenHet is nooit een slecht idee om een backup body te hebben...
anders zijn ze toch plat
Comment
-
Ander budget, andere eisen:
Mijne Nikon CrapPix heeft kuren. Wilt de SD card niet meer lezen. Kan ze perfect lezen op mijne pc, reformatten brengt geen soelaas, en zoeken op internet leert mij dat dat blijkbaar een ziekte is die nogal Nikon toestellen hebben, en niet enkel mijn model.
Dus mijn vraag: welke compactcamera kopen?
Eisen: moet met SD overweg kunnen en liefst ook met AA batterijen werken, en COMPACT zijn
Iemand enige suggestie?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenAnder budget, andere eisen:
Mijne Nikon CrapPix heeft kuren. Wilt de SD card niet meer lezen. Kan ze perfect lezen op mijne pc, reformatten brengt geen soelaas, en zoeken op internet leert mij dat dat blijkbaar een ziekte is die nogal Nikon toestellen hebben, en niet enkel mijn model.
Dus mijn vraag: welke compactcamera kopen?
Eisen: moet met SD overweg kunnen en liefst ook met AA batterijen werken, en COMPACT zijn
Iemand enige suggestie?Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Comment
-
Denk dat ik eens naar den deze ga zien
Comment
Comment