Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Digitale hoek

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Delkin Fat Gecko

Iemand hier al met de Delkin Fat Gecko gewerkt ?
    Ik heb mij er een aangeschaft en wat eerste testfilmkes gemaakt ! so far so good
    Op mijn daily e30 geplakt en mijn oude Sony H1 als camera :

Een close-up van mijn 15'' BBS wielen met winterbanden (dat gekletter is een 316 met iets los in de uitlaat en ik heb de luidspreker getaped in plaats van de micro )

+ YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Waar heb je de Delkin Fat Gecko gekocht?
      Mr Drift

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GinoV Bekijk Berichten
        Waar heb je de Delkin Fat Gecko gekocht?
        Studio 73

Comment

• Een vraag voor de Photoshop-kenners!!

Waar kan ik instellen wat de kwaliteit van de foto's altijd moet zijn als ik die opsla??

Soms staat die op "3 - low" en als ik dan niet op let dan worden die op minderwaardige kwaliteit opgeslagen.

Ook als ik AUTOMATE -> BATCH doe dan worden die ook opgeslaan onder "3 - low" ipv. "8 - high" en ik kan daar niets aan veranderen.

-> ambetante situatie die opgelost moet worden!

Waarvoor dank!

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Topicje eens van onder het stof halen

Ik heb wat drukwerk laten maken voor een klant, ben er zelf ook wel tevreden over! Canvas van een V12 Vantage Carbon Black.
            Wilde dit maar even delen

Comment

• Misschien interessant om ook te delen WAAR je dit hebt laten maken?
              Captain Turbo
              General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
              Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichten
                Misschien interessant om ook te delen WAAR je dit hebt laten maken?
                aanbod Neeroeteren en groot formaat printwerk en foto's in Neeroeteren. Ook voor opleidingen en installaties kan u bij ons terecht.

Tevens ook mijn vaste fotoboer

Comment

• Sedert gisteren heb ik een Fat Gecko mini camera statief voor mijn camera op te monteren wat perfect lukt ,
                  maar nu komt het probleem :
                  Als ik de camera aanleg en ik begin te filmen terwijl ik rij , valt hij na minder dan 1 minuut uit terwijl hij dit anders niet doet
                  Zou dit kunnen door de schokken zijn ?

Comment

• Heeft die camera zo geen sensor in de greep zitten om te zien of er iemand effectief de camera vast heeft? Zoja, dan zou het wel eens kunnen dat die staat ingesteld na één minuut op stand-by te gaan als er geen hand op de greep ligt.

Je kan die instelling proberen te wijzigen, of een steak tegen dat handvat plakken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door glennvc Bekijk Berichten
                      Heeft die camera zo geen sensor in de greep zitten om te zien of er iemand effectief de camera vast heeft? Zoja, dan zou het wel eens kunnen dat die staat ingesteld na één minuut op stand-by te gaan als er geen hand op de greep ligt.

Je kan die instelling proberen te wijzigen, of een steak tegen dat handvat plakken.
                      Nope kan ook niet : gisterenavond zeker 10 min opgenomen zonder problemen toen hij hier op mijnen bureau lag

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
                        Sedert gisteren heb ik een Fat Gecko mini camera statief voor mijn camera op te monteren wat perfect lukt ,
                        maar nu komt het probleem :
                        Als ik de camera aanleg en ik begin te filmen terwijl ik rij , valt hij na minder dan 1 minuut uit terwijl hij dit anders niet doet
                        Zou dit kunnen door de schokken zijn ?
                        Waar heb je dit gekocht?

Comment

• Welke soort camera heb je?

Eentje met HD of met een geheugenkaart (SD)?

Indien HD, daar zit een sensor in tegen de schokken en de camera zet zich dan automatisch uit.

Bij een camera met SD kaart zou dat geen probleem mogen zijn.

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

• Nog eens aant neuzen op de pce, en een best geslaagd foto'ke tegengekomen vind ik zelf.

Mvg Bert

Comment

• Ben op zoek naar een programma dat reclamebanners kan maken... Ben daar een absolute 0 is dus hoe gemakkelijker, hoe beter...

Zulke dingen kan je ook doen met Photoshop etc. maar daar weet ik niets vanaf, dus als er zulke programma's zouden bestaan, let me know...

Ahja, ook liefst iets wat "moderne" banners kan maken

Thx!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
                                Ben op zoek naar een programma dat reclamebanners kan maken... Ben daar een absolute 0 is dus hoe gemakkelijker, hoe beter...

Zulke dingen kan je ook doen met Photoshop etc. maar daar weet ik niets vanaf, dus als er zulke programma's zouden bestaan, let me know...

Ahja, ook liefst iets wat "moderne" banners kan maken

Thx!
                                Adobe Indesign
                                Is wel bijna hetzelfde als photoshop, maar dan met andere tools gewoon. Dus voor u even ingewikkeld als photoshop vrees ik

Comment

• Weet niet als het via deze weg mag, maar... (indien niet gooi ik het er wel af)
                                  Set van 3 close up voorzetlenzen en 1 macrolens.
                                  +1D Close up lens
                                  +2D Close up lens
                                  +4D Close up lens
                                  +10D Macro lens
                                  Diameter 58mm
                                  (Info via mail of sms aub)
                                  Prijs:60 €

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door derpassat Bekijk Berichten
                                    Weet niet als het via deze weg mag, maar... (indien niet gooi ik het er wel af)
                                    Set van 3 close up voorzetlenzen en 1 macrolens.
                                    +1D Close up lens
                                    +2D Close up lens
                                    +4D Close up lens
                                    +10D Macro lens
                                    Diameter 58mm
                                    (Info via mail of sms aub)
                                    Prijs:60 €
                                    Canon vatting?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk Berichten
                                      Topicje eens van onder het stof halen

Ik heb wat drukwerk laten maken voor een klant, ben er zelf ook wel tevreden over! Canvas van een V12 Vantage Carbon Black.
                                      Wilde dit maar even delen

Hoeveel koste dat om dat te laten maken?

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Polygoon Bekijk Berichten
                                        Canon vatting?
                                        Huh, bedoel je als deze op canon passen?
                                        Had ze op mijn canon sx20 is gezet maar met een breedhoeklens is dat niet zo goed beeld lijkt me... Hadden ze me opt net al voor gewaarschuwd...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                                          Hoeveel koste dat om dat te laten maken?
                                          Zal iets van een 70 euro zijn waarschijnlijk.

Comment

Working...
                                          X