Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Digitale hoek

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Mij hadden ze sterk afgeraden om nog een Konica Minolta te kopen, omdat ze uit de fotografie zijn gestapt... Ik wou een DiMAGE Z5 kopen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Black Mamba
      Mij hadden ze sterk afgeraden om nog een Konica Minolta te kopen, omdat ze uit de fotografie zijn gestapt... Ik wou een DiMAGE Z5 kopen...
      Waaruit ik dan concludeer dat je volgens die afraders problemen met de garantie zou krijgen? (of gewone reparaties?)

Comment

• Weet iemand de officiële site van Traveler (Fototoestellen die bij de Aldi verkrijgbaar waren).

Mijn batterijoplader is stuk.

Comment

• K L I K

Comment

Dank u.

Het zal weer opgestuurd moeten worden naar GSC
            (www.gsc.be)

Comment

Mij hadden ze sterk afgeraden om nog een Konica Minolta te kopen, omdat ze uit de fotografie zijn gestapt... Ik wou een DiMAGE Z5 kopen...
              Niet helemaal waar. Ze horen nu bij Sony, waar ook al hun chips vandaan kwamen voorheen.

Het is idd waar dat momenteel de toekomst van hun 'mount' (de lens vatting) onzeker is, maar het kan goed zijn dat Sony deze wel verder gaat laten produceren.

Voor zij die Konica Minolta hebben of nog kopen kunnne hun toestel, mocht er iets aankomen, dus nog steeds zonder problemen laten herstellen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audiboy
                Dank u.

Het zal weer opgestuurd moeten worden naar GSC
                (www.gsc.be)
                opsturen? gewoon afgeven aan de balie ja... heb ik ook gedaan met m'n laptop, na 3 dagen had ik hem terug, ikke zeer content van de service daar
                2015 BMW F11 520dA
                1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3'er
                  opsturen? gewoon afgeven aan de balie ja... heb ik ook gedaan met m'n laptop, na 3 dagen had ik hem terug, ikke zeer content van de service daar
                  Jij was ook een gebruiker van een Traveler Slimline X5 hé?

Nu, ik heb een andere batterij genomen (geleend) omdat ik deze tijd dat nodig heb.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audiboy
                    Jij was ook een gebruiker van een Traveler Slimline X5 hé?

Nu, ik heb een andere batterij genomen (geleend) omdat ik deze tijd dat nodig heb.
                    uh? ikke? ik heb nooit een travelmate gehad, wel een medioncamera, één van de eerste die ze hadden in de aldi, 't ding is nu kapot. kmoet nooit meer een cam van de aldi, nu heb ik een sony, wat een verschil
                    2015 BMW F11 520dA

Comment

uh? ikke? ik heb nooit een travelmate gehad, wel een medioncamera, één van de eerste die ze hadden in de aldi, 't ding is nu kapot. kmoet nooit meer een cam van de aldi, nu heb ik een sony, wat een verschil
                      Ochot, ik heb er hier ook nog zoeentje naast mij liggen. Dat ding heeft mij al véél ergernis bezorgd. Ik ben het beu nu, ik wil iets nieuw, een machien om U tegen te zeggen.

Daarom leek de minolta Z2 mij wel een leuke optie, die cam zijn prestaties zijn niet slecht, en volgens dpreview heeft ie een pracht van een elektronische zoeker. Dat vind ik een zeer belangrijk punt, ik trek geen foto's via het display, dan is je camera veel te onstabiel vind ik.

O ja, die medion die ik had was na een maand al kapot, telefoontje, en een uur later stonden ze al aan onze deur om hem op te halen. Een paar dagen later een andere gekregen. De service is zeker niet slecht, die cam daarentegen.

En dan te bedenken dat ik die zo'n 350 euro betaald heb.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door glennvc
                        Ochot, ik heb er hier ook nog zoeentje naast mij liggen. Dat ding heeft mij al véél ergernis bezorgd. Ik ben het beu nu, ik wil iets nieuw, een machien om U tegen te zeggen.

Daarom leek de minolta Z2 mij wel een leuke optie, die cam zijn prestaties zijn niet slecht, en volgens dpreview heeft ie een pracht van een elektronische zoeker. Dat vind ik een zeer belangrijk punt, ik trek geen foto's via het display, dan is je camera veel te onstabiel vind ik.

O ja, die medion die ik had was na een maand al kapot, telefoontje, en een uur later stonden ze al aan onze deur om hem op te halen. Een paar dagen later een andere gekregen. De service is zeker niet slecht, die cam daarentegen.

En dan te bedenken dat ik die zo'n 350 euro betaald heb.
                        m'n pa had 250€ betaald voor een toestel met 4.1MP, 3X zoom, 1.4" display, brakke filmpjes zonder geluid, een uur opstarttijd, een uur sluitersnelheid... nu heb ik voor €9 meer een Sony W5, much better

rood: je bedoelt een optische zoeker zeker?
                        2015 BMW F11 520dA

Comment

m'n pa had 250€ betaald voor een toestel met 4.1MP, 3X zoom, 1.4" display, brakke filmpjes zonder geluid, een uur opstarttijd, een uur sluitersnelheid... nu heb ik voor €9 meer een Sony W5, much better

rood: je bedoelt een optische zoeker zeker?

rood: Nee, ik bedoel wel degelijk een elektronische zoeker.

De minolta dimaga A2 heeft:

- Een schermpje dat je als zoeker kan gebruiken aan de buitenkant, hetgeen elke prosumer dus heeft.

- Een zoeker waar je je oog op legt, die zoeker bestaat niet uit optiek maar ook uit een lcd-display met een heel hoopje pixels. Dat was het party-piece van de A2.

Aangezien ik een hekel heb aan foto's te trekken via een schermpje is een goede elektronische zoeker voor mij een tof alternatief aangezien ik mij (momenteel) geen spiegelreflex kan veroorloven. Een goede prosumer die ik tweedehands voor een redelijke prijs op de kop kan tikken zou dan later een leuke springplank zijn naar een DSLR. Een A2 zou dienen voor uit te zoeken of een DSLR wel iets voor mij is. De sprong van een medion waar je écht NIETS zelf kan instellen naar pakweg een 350D is volgens mij net een beetje te groot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door glennvc
                            rood: Nee, ik bedoel wel degelijk een elektronische zoeker.

De minolta dimaga A2 heeft:

- Een schermpje dat je als zoeker kan gebruiken aan de buitenkant, hetgeen elke prosumer dus heeft.

- Een zoeker waar je je oog op legt, die zoeker bestaat niet uit optiek maar ook uit een lcd-display met een heel hoopje pixels. Dat was het party-piece van de A2.

Aangezien ik een hekel heb aan foto's te trekken via een schermpje is een goede elektronische zoeker voor mij een tof alternatief aangezien ik mij (momenteel) geen spiegelreflex kan veroorloven. Een goede prosumer die ik tweedehands voor een redelijke prijs op de kop kan tikken zou dan later een leuke springplank zijn naar een DSLR. Een A2 zou dienen voor uit te zoeken of een DSLR wel iets voor mij is. De sprong van een medion waar je écht NIETS zelf kan instellen naar pakweg een 350D is volgens mij net een beetje te groot.
                            ah, jaja, ik snap het al, ik dacht dat je met elektrisch mss gewoon het LCD-schermpje bedoelde bij een SLR kijk je recht door de lens, bij een elektronische zoeker werkt dat anders, maar het wordt ook optische zoeker genoemd omdat je ook door een "lens" kijkt
                            2015 BMW F11 520dA

Comment

• Afgelopen twee weken in Zwitserland gezeten, meer bepaald in Luzern voor een SAP opleiding. Zware materie maar gelukkig had ik mijn camera bij mij! Ontzettend veel foto's getrokken waarvan ik de mooiste op een site heb gezet. Hier alvast een voorsmaakje...

Jammer dat de foto's hier wel nog eens verkleind worden...

Comment

• knap! zeker die laatste is dat een speciale panoramamodus of zo? of heb je die zelf wat bij geknipt?
                                2015 BMW F11 520dA

Comment

knap! zeker die laatste is dat een speciale panoramamodus of zo? of heb je die zelf wat bij geknipt?
                                  Thanks! Alleen wat knipwerk. Voor de rest niks aangepast...

Comment

• kheb nog wat aan het experimenteren geweest

comments zijn welkom!

2015 BMW F11 520dA

Comment

Ik heb een DiMAGE Z5. Ben er tevreden over, maar 't ding zuipt batterijen...

Comment

• Mijn nieuwe aanwinst:

Dimage Z2

Ik heb hem na even twijfelen dan toch maar gekocht. En ik heb er helemaal geen spijt van. Het grote voordeel van dit toestel is dat je alles gemakkelijk en snel manueel kan instellen. Daardoor is het een leuke springplank naar een spiegelreflex als ik daar ooit zin in heb.

Comment

• Na een paar dagen het toestel te verkennen levert het met zaken als dit op:

Comment

Working...
                                          X