Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Digitale hoek

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door M3'er
    kheb nog wat aan het experimenteren geweest

comments zijn welkom!

Deze vind ik helemaal niet mis.

Comment

• Daarjuist eens gechecked, Al 4000 foto's getrokken met m'n nieuwe cam op een half jaartje tijd

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door glennvc
        Na een paar dagen het toestel te verkennen levert het met zaken als dit op:

de 2e foto vind ik nogal somber, waarschijnlijk omdat het die dag bewolkt was? maar goed qua scherpte e.d.

1e foto is leuk, maar de achtergrond zou iets anders moeten zijn
        2015 BMW F11 520dA
        1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3'er
          de 2e foto vind ik nogal somber, waarschijnlijk omdat het die dag bewolkt was? maar goed qua scherpte e.d.

1e foto is leuk, maar de achtergrond zou iets anders moeten zijn
          De eerste zou je mss nog wat kunnen opfleuren, hoewel ik vind dat ie op mijn scherm qua kleur wel goed zit.

En wat de achtergrond bij die E90 betreft, ik geef je overschot van gelijk, die achtergrond trekt op geen botten. Maar het ligt nog niet in mijn macht die wagen zelf even te verplaatsen zodat ik een leuke achtergrond heb.

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jupke
              Daarjuist eens gechecked, Al 4000 foto's getrokken met m'n nieuwe cam op een half jaartje tijd
              Met een 350D kan je dan ook al vrij snel foto's trekken.

Comment

• Nog eens wat foto's in dit hoekje gooien. Vandaag naar de trainingen van de Renault World Series te Zolder gegaan. Veel fotografen aanwezig (misschien nog enkele vanop autowereld). In totaal een 500-tal foto's genomen, de mooiste vind je in mijn album. Enkele zet ik hier...

Comment

• Vervolg...

Comment

• Nog...

Comment

• Laatste...

Voilà!

Comment

• Hier zijn deze foto's door de compressie nauwelijks deftig te beoordelen , op BD zien ze er al een pak beter uit , zeker niet slecht voor een eerste keer , doe zo verder zou ik zeggen! met de 70-200 zeker ?

Comment

• Yeps Voor vanop dat motorcircuit te trekken is het wat weinig, maar rond de middag bij ik ergens anders gaan staan (bij die chicane voor de Q8 brug) en daar was het dicht genoeg en zalig in het zonnetje! Daar waren ook veel andere fotografen.

Maar ik kijk toch uit naar de dag dat die 100-400L er komt...

Comment

• Help

Ik ga zondag naar de Gumball gaan kijken, waarschijnlijk zal het al redelijk donker zijn. Weet iemand wat de beste instellingen zijn (of tips) voor nog iets of wa deftige foto's te krijgen in het donker.

Het toestel is een sony cyber - shot T33

Comment

• Even één van mijn mooiste foto's tot nu toe tonen! Al zeg ik het zelf, maar ik vind hem werkelijk mooi... Komt binnenkort (na de verhuis) in een zo goed als helemaal witte slaapkamer te hangen in groot formaat op doek afgedrukt! Het is geen autofoto, maar een goede foto zullen jullie wel altijd weten te appreciëren hoop ik?

Plaats: Luzern, Zwitserland

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mitChill
                                Even één van mijn mooiste foto's tot nu toe tonen! Al zeg ik het zelf, maar ik vind hem werkelijk mooi... Komt binnenkort (na de verhuis) in een zo goed als helemaal witte slaapkamer te hangen in groot formaat op doek afgedrukt! Het is geen autofoto, maar een goede foto zullen jullie wel altijd weten te appreciëren hoop ik?

Plaats: Luzern, Zwitserland

zeker niet slecht, integendeel zelfs maar persoonlijk niet echt mijn smaak, is wat te rustig voor mij

btw mijn ouders hebben beslist deze in groot formaat in de living te hangen:

http://users.telenet.be/cva/F40fan/natuurfoto5.jpg

Comment

• Ik ben van plan me deze vakantie een professioneler fototoestel aan te kopen. Ik zou dan m'n huidig houden om auto's te spotten.

Ik zou persoonlijk gaan voor de Nikon D50, die je nu voor een 650 euro vind. Later zou ik dan een aparte lens kopen, een Sigma 28-300mm F3.5-6.3 DG MACRO, voor een goede 300 euro.

Wat denken jullie van m'n keuze?

1982 BMW E28 528i
                                  2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick
                                    Ik ben van plan me deze vakantie een professioneler fototoestel aan te kopen. Ik zou dan m'n huidig houden om auto's te spotten.

Ik zou persoonlijk gaan voor de Nikon D50, die je nu voor een 650 euro vind. Later zou ik dan een aparte lens kopen, een Sigma 28-300mm F3.5-6.3 DG MACRO, voor een goede 300 euro.

Wat denken jullie van m'n keuze?

Kan je doen ja. Maar als je niet bereid ben er wat geld in te steken, zou ik het laten en een degelijk prosumertje te kopen. Aan de lens die je achteraf gaat bijkopen, denk ik te merken dat DSLR niet echt iets voor jou is. Koop je dan iets in de aard van een Sony H2/H5 en consoorten. Het is niet omdat je een DSLR koopt, dat daarom je foto's opeens goed gaan zijn!

Sorry als dit wat kortaf is, maar wil het gewoon even duidelijk stellen en je geld besparen. Als je echt graag met fotografie bezig bent en er veel mee bezig bent, ok, koop dan een DSLR, maar met de combinatie D50 en die lens, zal je heus niet betere foto's trekken als een gewoon digitaaltje...

Comment

• Die lens zou ik vooral gebruiken om voldoende in te zoomen op circuit

En ja, ik ben veel met fotografie bezig
                                      1982 BMW E28 528i
                                      2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick
                                        Die lens zou ik vooral gebruiken om voldoende in te zoomen op circuit

En ja, ik ben veel met fotografie bezig
                                        misschien kort door de bocht maar als je inderdaad veel met fotografie bezig bent dan zou je moeten weten dat die 28-300 lens zware bagger is... Niet doen is de boodschap , spaar dan liever iets langer door en koop je wat beters , bvb zoomrange 70-300 zal al een groot verschil zijn , ben er zeker van dat je na een jaar deze lens gaat doorverkopen voor een appel en een ei ( ik spreek uit ervaring , heb net hetzelfde meegemaakt ).
                                        Last edited by ; 08/06/2006, 07:35.

Comment

• Hoe stel je je fototoestel best in als je foto's wil nemen van het dashboard in het donker? Mijn fototoestel is een Minolta Dimage G400.

Comment

Working...
                                          X