Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Digitale hoek

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ale, 'k ga solden shoppen met 't vrouwke. Als ik em zie staan en er gaat nog wat extra af neem ik em daar mee denk ik.

Zal wel zien, zal straks laten weten of ik em gekocht heb

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jupke
      Ben eens aan het tellen, met m'n ledenkorting en de puten op m'n kaart kom ik op hetzelfde bedrag uit op een paar euro na.

Van welke site komen u prijzen en heb je ervaring met die site?
      http://www.pixmania.be

Is een Franse groep die levert over heel Europa.
      Heb daar al verschillende dingen gekocht (digitale camera, draagbare dvd-speler, geheugenstick, fotopapier) en nog nooit problemen gehad.
      Kijk bv. ook eens naar de prijs van Canon fotopapier. Ik betaal daar ongeveer een kwart van de prijs voor een pak 10*15 t.o.v. hier in de winkel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door F40fan
        terwijl je 't beter met 2 handen vastneemt voor stabiliteit
        Doe ik altijd

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xit2050
          Doe ik altijd
          good to hear... ik krijg het van pipo's die in de rapte met 1 hand een foto maken als het schemert ofzo en dan verbaasd zijn dat hun foto's totaal onscherp zijn...

Comment

• @ Jupmans: een paar shots met de 90-300 (gezien m'n posts in het ferrari days topic zijn verdwenen en ik niet veel zin heb daar weer alles online te zetten plaats ik er hier een paar)

Comment

• Nice pics

Over het cameraatje. Heb ze bij de fnac eens bekeken en ga em nu bestellen bij pixmania.

Twijfel alleen nog over de 530 tov de 540. Eigenlijk heb ik niet echt behoefte aan 6MP, meestal is het eerste wat je daarna doet toch resizen. (ale ikke die alles op het net smijt toch )

Daar kan je ook een SD kaart van een gig kopen voor 45 euro, staan er precies in de reclameboekjes tegenwoordig niet goedkopere?

Anders bestel ik die er ook bij

Comment

Nice pics

Over het cameraatje. Heb ze bij de fnac eens bekeken en ga em nu bestellen bij pixmania.

Twijfel alleen nog over de 530 tov de 540. Eigenlijk heb ik niet echt behoefte aan 6MP, meestal is het eerste wat je daarna doet toch resizen. (ale ikke die alles op het net smijt toch )

Daar kan je ook een SD kaart van een gig kopen voor 45 euro, staan er precies in de reclameboekjes tegenwoordig niet goedkopere?

Anders bestel ik die er ook bij
                het verschil tussen 5 en 6MP merk je bijna niet dus daarvoor moet je niet twijfelen
                prijs van SD-kaarten weet ik helaas niet, maar 45€ voor 1GB lijkt me wel een goeie prijs...

Comment

• Zie net dat er in de makro eentje staat voor 49,99 voor 2 gig ...

Maar dan moet ik weer tot daar rijden

Comment

• Besteld in pakketvorm met kaart, tasje, batterijen ...

Nu afwachten

**tokkelt met vingers op tafel**

Comment

• een 2GB-kaartje voor €50 lijkt me té weinig... ik spreek me dan ook niet uit over de kwaliteit en de snelheid van dat kaartje...

voor de geïnteresseerden: in PC-magazine staat deze maand een zeer uitgebreide test over allerhande flashkaartjes (zowel SD, CF, xD enz...)
                      2015 BMW F11 520dA
                      1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

Besteld in pakketvorm met kaart, tasje, batterijen ...

http://www.pixmania.be/be/nl/264052/...0-in-1-ka.html

Nu afwachten

**tokkelt met vingers op tafel**
                        Mooi pakketje
                        Veel fotografie-plezier

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3'er
                          een 2GB-kaartje voor €50 lijkt me té weinig... ik spreek me dan ook niet uit over de kwaliteit en de snelheid van dat kaartje...

voor de geïnteresseerden: in PC-magazine staat deze maand een zeer uitgebreide test over allerhande flashkaartjes (zowel SD, CF, xD enz...)
                          een compactje vraagt niet veel van snelheid zunne kwaliteit is natuurlijk iets anders... 2GB voor 50€ lijkt me ook wel erg weinig

Comment

een compactje vraagt niet veel van snelheid zunne kwaliteit is natuurlijk iets anders... 2GB voor 50€ lijkt me ook wel erg weinig
                            het verschil in snelheid is nochtans groot hoor. om het uit te leggen met het vb. van pcmagazine: een goed (lees: snel) CF-kaartje kan per sec één foto wegschrijven, een "slecht" kan dat maar per 2 sec... dat wil dus zeggen dat je op 1 min 60 foto's kan nemen met een goed flashkaartje. de regel van de burstmodus op een camera, bv. 3 foto's/sec gaat hier niet op omdat deze eerst in een buffer opgeslagen worden en dan pas naar het kaartje weggeschreven wordt. je kan dus geen 180 foto's/min schieten.
                            2015 BMW F11 520dA

Comment

het verschil in snelheid is nochtans groot hoor. om het uit te leggen met het vb. van pcmagazine: een goed (lees: snel) CF-kaartje kan per sec één foto wegschrijven, een "slecht" kan dat maar per 2 sec... dat wil dus zeggen dat je op 1 min 60 foto's kan nemen met een goed flashkaartje. de regel van de burstmodus op een camera, bv. 3 foto's/sec gaat hier niet op omdat deze eerst in een buffer opgeslagen worden en dan pas naar het kaartje weggeschreven wordt. je kan dus geen 180 foto's/min schieten.
                              jaja ik weet wel hoe die dingen werken (ben er "beroepshalve" genoeg mee bezig LOL) maar bij een compact maakt dat niet veel uit of je een snelle of een trage kaart hebt... die toestellen schieten toch trager dan je wegschrijft. (de buffer volstaat normaal ruimschoots) Slechts bij professioneel materiaal heb je echt snelle kaarten nodig (en daar merk je het verschil wel goed )
                              Last edited by ; 04/07/2006, 16:24.

Comment

jaja ik weet wel hoe die dingen werken (ben er "beroepshalve" genoeg mee bezig LOL) maar bij een compact maakt dat niet veel uit of je een snelle of een trage kaart hebt... die toestellen schieten toch trager dan je wegschrijft. (de buffer volstaat normaal ruimschoots) Slechts bij professioneel materiaal heb je echt snelle kaarten nodig (en daar merk je het verschil wel goed )
                                ah, had je vorige post niet goed gelezen, kdacht dat je met "compactje" een CF bedoelde
                                2015 BMW F11 520dA

Comment

ah, had je vorige post niet goed gelezen, kdacht dat je met "compactje" een CF bedoelde
                                  m'n CF's heb ik wel liever snel... voor gewone fotografie hoeft dat niet maar voor circuitfotografie heb ik een Lexar pro, schrijft behoorlijk snel weg

Comment

• Een vraagje voor de (amateur)kenners:

M'n vader zoekt zich een nieuw digitaaltje aan te schaffen met de volgende eisen:

- compact
                                    - easy to use
                                    - groot schermpje
                                    - 200 - 300 euro

Ikzelf heb een voorkeur voor een Canon Ixus, zelf ook een canon digitaal en dat is nog steeds een fantastisch toestel met prachtige prenten.

Voorstellen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PeeKa
                                      Een vraagje voor de (amateur)kenners:

M'n vader zoekt zich een nieuw digitaaltje aan te schaffen met de volgende eisen:

- compact
                                      - easy to use
                                      - groot schermpje
                                      - 200 - 300 euro

Ikzelf heb een voorkeur voor een Canon Ixus, zelf ook een canon digitaal en dat is nog steeds een fantastisch toestel met prachtige prenten.

Voorstellen?
                                      Een Ixus tussen de 200 en 300 euro? Dan blijft alleen de "55" en "i zoom" over.
                                      De beste Ixus, de "65", kost 346 euro.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PeeKa
                                        Een vraagje voor de (amateur)kenners:

- compact
                                        - easy to use
                                        - groot schermpje
                                        - 200 - 300 euro

Voorstellen?
                                        wat dacht je van een Canon PowerShot A540? het is een compact toestel, erg makkelijk te gebruiken, heeft een groot scherm en zit in die prijsklasse

Comment

• Sony DSC-W50?

sony staat garant voor gebruiksvriendelijke toestellen, de W50 heeft een 2.5" scherm en is toch wel zeer compact te noemen...
                                          2015 BMW F11 520dA

Comment

Working...
                                          X