Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Is een Franse groep die levert over heel Europa.
Heb daar al verschillende dingen gekocht (digitale camera, draagbare dvd-speler, geheugenstick, fotopapier) en nog nooit problemen gehad.
Kijk bv. ook eens naar de prijs van Canon fotopapier. Ik betaal daar ongeveer een kwart van de prijs voor een pak 10*15 t.o.v. hier in de winkel.
good to hear... ik krijg het van pipo's die in de rapte met 1 hand een foto maken als het schemert ofzo en dan verbaasd zijn dat hun foto's totaal onscherp zijn...
@ Jupmans: een paar shots met de 90-300 (gezien m'n posts in het ferrari days topic zijn verdwenen en ik niet veel zin heb daar weer alles online te zetten plaats ik er hier een paar)
Over het cameraatje. Heb ze bij de fnac eens bekeken en ga em nu bestellen bij pixmania.
Twijfel alleen nog over de 530 tov de 540. Eigenlijk heb ik niet echt behoefte aan 6MP, meestal is het eerste wat je daarna doet toch resizen. (ale ikke die alles op het net smijt toch )
Daar kan je ook een SD kaart van een gig kopen voor 45 euro, staan er precies in de reclameboekjes tegenwoordig niet goedkopere?
Over het cameraatje. Heb ze bij de fnac eens bekeken en ga em nu bestellen bij pixmania.
Twijfel alleen nog over de 530 tov de 540. Eigenlijk heb ik niet echt behoefte aan 6MP, meestal is het eerste wat je daarna doet toch resizen. (ale ikke die alles op het net smijt toch )
Daar kan je ook een SD kaart van een gig kopen voor 45 euro, staan er precies in de reclameboekjes tegenwoordig niet goedkopere?
Anders bestel ik die er ook bij
het verschil tussen 5 en 6MP merk je bijna niet dus daarvoor moet je niet twijfelen
prijs van SD-kaarten weet ik helaas niet, maar 45€ voor 1GB lijkt me wel een goeie prijs...
jaja ik weet wel hoe die dingen werken (ben er "beroepshalve" genoeg mee bezig LOL) maar bij een compact maakt dat niet veel uit of je een snelle of een trage kaart hebt... die toestellen schieten toch trager dan je wegschrijft. (de buffer volstaat normaal ruimschoots) Slechts bij professioneel materiaal heb je echt snelle kaarten nodig (en daar merk je het verschil wel goed )
jaja ik weet wel hoe die dingen werken (ben er "beroepshalve" genoeg mee bezig LOL) maar bij een compact maakt dat niet veel uit of je een snelle of een trage kaart hebt... die toestellen schieten toch trager dan je wegschrijft. (de buffer volstaat normaal ruimschoots) Slechts bij professioneel materiaal heb je echt snelle kaarten nodig (en daar merk je het verschil wel goed )
ah, had je vorige post niet goed gelezen, kdacht dat je met "compactje" een CF bedoelde
ah, had je vorige post niet goed gelezen, kdacht dat je met "compactje" een CF bedoelde
m'n CF's heb ik wel liever snel... voor gewone fotografie hoeft dat niet maar voor circuitfotografie heb ik een Lexar pro, schrijft behoorlijk snel weg
Comment