Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Digitale hoek

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Kodak easyshare V serie zeer copact met nog een mogelijkheid om vrij goede filmpjes te maken.
    Zeker het overwegen waard.
    Nissan QQ driver.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jurbe
      Kodak easyshare V serie zeer copact met nog een mogelijkheid om vrij goede filmpjes te maken.
      Zeker het overwegen waard.
      Sorry, brol

Comment

• Ik hem nu een Samsung kodakske, met een Schneider lens, en ik zen daar wel content van.

Van mijn vakantiegeld wil ik iet kopen, maar ik sta nog op twijfel wat: nen Samsung PRO 815 (maar mijn pa zegt da ik maar ineens nen Nikon D70 moet kopen) of nen LCD (of Plasma, mits opleg) TV (liefts ook Samsung).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jente
          Ik hem nu een Samsung kodakske, met een Schneider lens, en ik zen daar wel content van.

Van mijn vakantiegeld wil ik iet kopen, maar ik sta nog op twijfel wat: nen Samsung PRO 815 (maar mijn pa zegt da ik maar ineens nen Nikon D70 moet kopen) of nen LCD (of Plasma, mits opleg) TV (liefts ook Samsung).
          uw pa heeft ongelijk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door F40fan
            uw pa heeft ongelijk
            als ek nen D70 pak, dan kan ek zijn lenzen gebruiken.
            en bij die PRO 815 heeft een vaste lens.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jente
              als ek nen D70 pak, dan kan ek zijn lenzen gebruiken.
              en bij die PRO 815 heeft een vaste lens.
              ik zeg niets

keb et zo momenteel een klein beetje gehad met dit topic

Comment

keb et zo momenteel een klein beetje gehad met dit topic
                What you talking about Willis?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PeeKa
                  Een vraagje voor de (amateur)kenners:

M'n vader zoekt zich een nieuw digitaaltje aan te schaffen met de volgende eisen:

- compact
                  - easy to use
                  - groot schermpje
                  - 200 - 300 euro

Ikzelf heb een voorkeur voor een Canon Ixus, zelf ook een canon digitaal en dat is nog steeds een fantastisch toestel met prachtige prenten.

Voorstellen?
                  Ik heb me net de Ixus 750 gekocht, supercontent van, met een héél duidelijk schermpje, kostte 349 euro.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xit2050
                    Sorry, brol
                    Ik heb er ervaring mee en gij?
                    Brol verklaar u nader?
                    Wat is dan genebrol?
                    Ik verwacht wel een degelijk antwoord en geen gezever!!!
                    Nissan QQ driver.

Comment

wat dacht je van een Canon PowerShot A540? het is een compact toestel, erg makkelijk te gebruiken, heeft een groot scherm en zit in die prijsklasse
                      Lijkt me een leuk toestelletje

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jurbe
                        Ik heb er ervaring mee en gij?
                        Brol verklaar u nader?
                        Wat is dan genebrol?
                        Ik verwacht wel een degelijk antwoord en geen gezever!!!
                        Met zulke posts kan hij z'n postsaldo op een gemakkelijke manier wat verhogen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xit2050
                          What you talking about Willis?
                          kben het zo stilaan beu om advies te geven...
                          als ik mensen iets afraad en dat gefundeerd doe luisteren ze toch niet en doen toch hun zin...
                          als ik zeg dat het toestel in kwestie een goeie keus is en dat ze ervoor moeten gaan (terwijl ik dat in feite niet vind) en ze kopen het en merken dat het niets voor hun is dan heb ik weer gezaag...

wat kan ik op den duur nog zeggen? ik stop ermee denk ik

Comment

• Iemand ervaring met een Canon PowerShot S3 IS ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba
                              Iemand ervaring met een Canon PowerShot S3 IS ?
                              sinds kort wel met een powershot A530

(daar volgt nog een verslagje over maar heb nog niet echt veel tijd voor gehad...)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jupke
                                sinds kort wel met een powershot A530

(daar volgt nog een verslagje over maar heb nog niet echt veel tijd voor gehad...)
                                Heb hier zelf al een PowerShot A80 liggen maar kheb een beter toestel nodig. Ik zou graag bij Canon blijven dus die S3 is me aangeraden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3'er
                                  Sony DSC-W50?

sony staat garant voor gebruiksvriendelijke toestellen, de W50 heeft een 2.5" scherm en is toch wel zeer compact te noemen...
                                  En duurzaam

Zo kan je Sony's laten vallen Je hebt dan wel krassen en blutskes
                                  Iemand die ik ken heeft de zijne al eens in zee laten vallen, daar was niets aan, zelfs nu nog niet.
                                  Kan dat dan echt geen gevolgen hebben voor zo'n toestel
                                  1982 BMW E28 528i
                                  2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

Amaai, zijn ze ondertussen al aan S3.
                                    Ik heb hier nog een S1 liggen (mijn vorig toestel) die ik eigenlijk beter zou verkopen.
                                    Als ik zie wat ik allemaal met dat toestel gedaan heb, dan is de conclusie heel eenvoudig. Voor een niet zo hoge aankoopprijs krijg je een zeer degelijk en goed toestel. De S3 zal in dezelfde lijn kwa mogelijkheden liggen en is dan ook een aanrader.

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Atenza
                                      Amaai, zijn ze ondertussen al aan S3.
                                      Ik heb hier nog een S1 liggen (mijn vorig toestel) die ik eigenlijk beter zou verkopen.
                                      Als ik zie wat ik allemaal met dat toestel gedaan heb, dan is de conclusie heel eenvoudig. Voor een niet zo hoge aankoopprijs krijg je een zeer degelijk en goed toestel. De S3 zal in dezelfde lijn kwa mogelijkheden liggen en is dan ook een aanrader.

Ik lees er over het algemeen ook erg positieve commentaren over. Alleen ruis zou het grootste probleem zijn. Maar daar kunt ge sowieso niet van uit blijkbaar bij dergelijke toestellen.

Allé, ik kan op zoek naar ne deftige vakantiejob

Comment

Ik lees er over het algemeen ook erg positieve commentaren over. Alleen ruis zou het grootste probleem zijn. Maar daar kunt ge sowieso niet van uit blijkbaar bij dergelijke toestellen.

Allé, ik kan op zoek naar ne deftige vakantiejob
                                        ik heb ooit eens een S2 IS uitgebreid kunnen testen en kwas er wel behoorlijk tevreden van... die zoom is zalig. Zoals ik al zei met die S3 IS ga je geen miskoop doen

Comment

Hier een zeer uitgebreide review:
                                          http://www.dpreview.com/reviews/canons3is/

Comment

Working...
                                          X