Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik hem nu een Samsung kodakske, met een Schneider lens, en ik zen daar wel content van.
Van mijn vakantiegeld wil ik iet kopen, maar ik sta nog op twijfel wat: nen Samsung PRO 815 (maar mijn pa zegt da ik maar ineens nen Nikon D70 moet kopen) of nen LCD (of Plasma, mits opleg) TV (liefts ook Samsung).
Ik hem nu een Samsung kodakske, met een Schneider lens, en ik zen daar wel content van.
Van mijn vakantiegeld wil ik iet kopen, maar ik sta nog op twijfel wat: nen Samsung PRO 815 (maar mijn pa zegt da ik maar ineens nen Nikon D70 moet kopen) of nen LCD (of Plasma, mits opleg) TV (liefts ook Samsung).
kben het zo stilaan beu om advies te geven...
als ik mensen iets afraad en dat gefundeerd doe luisteren ze toch niet en doen toch hun zin...
als ik zeg dat het toestel in kwestie een goeie keus is en dat ze ervoor moeten gaan (terwijl ik dat in feite niet vind) en ze kopen het en merken dat het niets voor hun is dan heb ik weer gezaag...
wat kan ik op den duur nog zeggen? ik stop ermee denk ik
sony staat garant voor gebruiksvriendelijke toestellen, de W50 heeft een 2.5" scherm en is toch wel zeer compact te noemen...
En duurzaam
Zo kan je Sony's laten vallen Je hebt dan wel krassen en blutskes
Iemand die ik ken heeft de zijne al eens in zee laten vallen, daar was niets aan, zelfs nu nog niet.
Kan dat dan echt geen gevolgen hebben voor zo'n toestel
Amaai, zijn ze ondertussen al aan S3.
Ik heb hier nog een S1 liggen (mijn vorig toestel) die ik eigenlijk beter zou verkopen.
Als ik zie wat ik allemaal met dat toestel gedaan heb, dan is de conclusie heel eenvoudig. Voor een niet zo hoge aankoopprijs krijg je een zeer degelijk en goed toestel. De S3 zal in dezelfde lijn kwa mogelijkheden liggen en is dan ook een aanrader.
Amaai, zijn ze ondertussen al aan S3.
Ik heb hier nog een S1 liggen (mijn vorig toestel) die ik eigenlijk beter zou verkopen.
Als ik zie wat ik allemaal met dat toestel gedaan heb, dan is de conclusie heel eenvoudig. Voor een niet zo hoge aankoopprijs krijg je een zeer degelijk en goed toestel. De S3 zal in dezelfde lijn kwa mogelijkheden liggen en is dan ook een aanrader.
Ik lees er over het algemeen ook erg positieve commentaren over. Alleen ruis zou het grootste probleem zijn. Maar daar kunt ge sowieso niet van uit blijkbaar bij dergelijke toestellen.
Ik lees er over het algemeen ook erg positieve commentaren over. Alleen ruis zou het grootste probleem zijn. Maar daar kunt ge sowieso niet van uit blijkbaar bij dergelijke toestellen.
ik heb ooit eens een S2 IS uitgebreid kunnen testen en kwas er wel behoorlijk tevreden van... die zoom is zalig. Zoals ik al zei met die S3 IS ga je geen miskoop doen
Comment