Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Digitale hoek

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door xit2050
    'k Zou niet weten waarom niet...
    Maar ja, 't zijn jouw centen.
    ik heb ook m'n W5 online gekocht. bij www.alternate.nl

heb er terug een bestelling bij gedaan dit weekend (laptopcooler & hoofdtelefoon, bestelling van €100)
    2015 BMW F11 520dA
    1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3'er
      ik heb ook m'n W5 online gekocht. bij www.alternate.nl

heb er terug een bestelling bij gedaan dit weekend (laptopcooler & hoofdtelefoon, bestelling van €100)
      Tuurlijk. Waarom niet?
      Garantie is toch Europees.
      Als er iets mankeert aan het toestel, waar denk je dat die winkelier dat toestel naartoe stuurt?
      Exact, naar hetzelfde adres waar jij het naartoe brengt als er een probleem is.

Ik vind alternate wel duur voor de verzendkosten.
      Last edited by ; 06/08/2006, 16:20.

Comment

• Als we over deze bedragen spreken ga ik veel liever naar een winkel in de buurt, als er dan is iets aan is kan ik mer meteen naar toe.

Moet ik niet liggen klooien met het te liggen opsturen en van niets weten etc.

Ook het feit dat mijn vader daar niet zo mee akkoord is speelt mee.

Het enigste wat ik online koop is DVD's en dergelijke.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Japy
          Is 1 van de kandidaten maar het heeft wel wat minpunten.

Dat ding verbruikt 4 AA's en het zijn geen oplaadbare en je krijgt er geen lader bij.

Het LCD scherm zou ook niet veel soeps zijn.

Ik was eerder aan de Sony DSC-H2 aan het denken, die lijkt me toch beter dan de Canon enkel geen uitwendige ISO knop maar daar kan ik zeker mee leven.

Ik kan hem krijgen voor € 469 met gratis draagtas en een geheugenkaartje van 512 mb, lijkt me toch een mooie prijs. De H5 is € 100 duurder maar die extra megapixel heb ik niet nodig.
          Ik heb sinds kort een DSC-H5. Heb 'm 519 EUR betaald en da's veel, want je vindt 'm voor 450 EUR online, maar ik wou 'm daar kopen (klant). De H2 staat er voor 399 EUR. Let me know als 'k iets kan doen.

Comment

• O ja, de Sony's gaan trouwens naar Deinze (Oost-Vlaanderen) om hersteld te worden. Je kan er zelf met je camera heen, en de kans bestaat dat je 'm de dag zelf nog terug krijgt. Da's iets helemaal anders dan de Canons die naar Frankrijk moeten om hersteld te worden, en die je dan ook snel 2 weken kwijt bent.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa
              Gezocht : gratis of goedkoop programma waarmee mpg-video kan geroteerd worden. klik
              Euh...
              http://www.vtm.be/auto/forum/showpos...&postcount=552

EDIT
              Deze doet het 100% zeker en is gratis:
              http://www.virtualdub.org/
              In het menu: video > filters > add > rotate
              Last edited by ; 06/08/2006, 19:06.

Comment

Thx voor de link, maar ...

1) véél te moeilijk (heb al 5 minuten moeten zitten zoeken hoe ik nog maar een clipje kon importeren...)

2) clipjes importeren werkt niet : "the framerate is NTSC but frame dimension is PAL, the MPEG cannot be imported" (ofzoiets)

Pfff, kütding.

Comment

EDIT
                  Deze doet het 100% zeker en is gratis:
                  http://www.virtualdub.org/
                  In het menu: video > filters > add > rotate
                  Effe testen.

Comment

• I think i hit the jackpot !!

Xit, you're the man !!

(is nu aan 't opslaan)

Wel jammer dat je enkel als avi kan opslaan... of heb ik 't mis? En is het goed zo : video -> filters -> add -> rotate -> 180° -> OK -> opslaan als avi ?

Comment

• Vorige maand een Canon Digital Ixus 60 gekocht, hééééééél tevreden van.

Comment

• Rabbit vertelt me in PM dat het probleem van m'n onderschrift ook kan worden opgelost met de standaard Windows Movie Maker?

Keun, aan u om te vertellen hoe, want dat zou pas de max zijn.

Comment

Rabbit vertelt me in PM dat het probleem van m'n onderschrift ook kan worden opgelost met de standaard Windows Movie Maker?

Keun, aan u om te vertellen hoe, want dat zou pas de max zijn.
                          Check PC problemen, ik heb het daar gezet gisteren al.

Edit: http://www.vtm.be/auto/forum/showpos...postcount=8828

Comment

I think i hit the jackpot !!

Xit, you're the man !!

(is nu aan 't opslaan)

Wel jammer dat je enkel als avi kan opslaan... of heb ik 't mis? En is het goed zo : video -> filters -> add -> rotate -> 180° -> OK -> opslaan als avi ?
                            Dat laatste werkt dus.

Wel één probleem. Dat programma maakt van mijn mpeg van 185 MB groot een avi van maar liefst 11,7 GB.

Als ik een 2 GB kaartje vol mpeg wil omdraaien, kost me dat ettelijke terabytes aan hard disk space. En die hebbek ni.

Effe Japy z'n tutorial met WinMovieMaker bekijken.

Comment

• Zalig !!

Ik heb wel nog een pak vraagjes over Windows Movie Maker, eigenlijk. Zou daar een extra topicje over mogen? Mods?

Comment

Wel één probleem. Dat programma maakt van mijn mpeg van 185 MB groot een avi van maar liefst 11,7 GB.
                                Hier het antwoord:

Problem: The size of the file increased like mad when saving a file after editing it with Virtualdub.

Solution: You probably didn´t use a codec. Apparently a quite common mistake by beginners. Virtualdub has to decode the video data before manipulating it, but it doesn´t compress it again, since it can´t know which codec you want to use.
                                (Also, if you want to edit the file further, you shouldn´t use a lossy compression.)

You can select a codec via menu: VIDEO->COMPRESSION-> (select codec from list and configure it).

Codec: COmpressor DECompressor, a "program" used to compress the data, making use of different methods. Whatever codec you choose, it has to be available at the computer where the file shall be played too.

I´d recommend DivX(www.divx.com), but of course, you can chose any other codec too.

What codec to use?

As I wrote above, I´d recommend DivX. In any case, do NOT use those preinstalled on most windows versions, like "Cinepak", "Video 1", "InDeo", etc...
                                These codecs are too old to be considered useful. Usually a file compressed with Cinepak would today be half the size with twice as much quality.

Instead, it´d be better to use an MPeg4 variant, as DivX, XviD, 3ivX, MS Mpeg4 or others.
                                These are relatively new and are usually much better.

Comment

• I'm a beginner.

Anyway, 'k vind het programma (voor mijn huis-, tuin- en keukentoepassing) wat te moeilijk. Met Windows Media Player lukt 't dus ook perfect, en dat programma is voor mij perfect.

But thx 4 the help.

Comment

• Ik ben aan het uitzien voor een LCD TV, van minder dan 1000 euro, met een schermdiagonaal van 26'.

Ik ben terecht gekomen op oa. de Sony KLV-S 26 A 10 en de Samsung LE27S71.

Nu, de sony heeft een contrast van 1000:1 en de Samsung van 3000:1, maar dit is een dynamisch contrast. Ik heb al ergens gelezen dat dit ivm een gewoon contrast minder is dan 3000:1, maar hoeveel?
                                    Het gaat em wel over hoe het in de praktijk is, maar op papier mag het ook wel iets hebben é.

Er is geen heeft bij, maar ik zou er mij tegen eind September ene willen aanschaffen?

Zijn er tips, waar ik op moet letten?

Mvg,

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jente
                                      Ik ben aan het uitzien voor een LCD TV, van minder dan 1000 euro, met een schermdiagonaal van 26'.

Ik ben terecht gekomen op oa. de Sony KLV-S 26 A 10 en de Samsung LE27S71.

Nu, de sony heeft een contrast van 1000:1 en de Samsung van 3000:1, maar dit is een dynamisch contrast. Ik heb al ergens gelezen dat dit ivm een gewoon contrast minder is dan 3000:1, maar hoeveel?
                                      Het gaat em wel over hoe het in de praktijk is, maar op papier mag het ook wel iets hebben é.

Er is geen heeft bij, maar ik zou er mij tegen eind September ene willen aanschaffen?

Zijn er tips, waar ik op moet letten?

Mvg,
                                      en waarom plaats je dit in "digitale hoek"??? het gaat hier over digicams hé. algemene multimedia hoort thuis in het computertopic.
                                      2015 BMW F11 520dA
                                      1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• Ik wil advies, commentaar, ... over Sony digatle reflexcamera DSLR-A100K (18-70 lens, 10MP)

1982 BMW E28 528i
                                        2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick
                                          Ik wil advies, commentaar, ... over Sony digatle reflexcamera DSLR-A100K (18-70 lens, 10MP)

wat is de richtprijs eigenlijk?

Comment

Working...
                                          X