Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Digitale hoek

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door F40fan
    wat is de richtprijs eigenlijk?
    999 heb ik hem gezien
    1982 BMW E28 528i
    2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick
      999 heb ik hem gezien
      met de lens erbij?

Comment

met de lens erbij?
        jap, 18-70, is dit goed?
        1982 BMW E28 528i
        2013 BMW F31 318d

Comment

met de lens erbij?
          yep, just in de reclamblaadjes gezien

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tsmetjen
            yep, just in de reclamblaadjes gezien
            Idd,
            1982 BMW E28 528i
            2013 BMW F31 318d

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick
              jap, 18-70, is dit goed?
              goed bereik alleszins voor een standaardlens. Kmoet zeggen dit toestel heeft de voorbije weken al m'n aandacht en interesse getrokken maar ik heb het nog niet in detail kunnen bekijken, morgen zal ik eens op internet kijken en eens eerlijk zeggen wat ik ervan vind, nu ga ik slapen...

Comment

goed bereik alleszins voor een standaardlens. Kmoet zeggen dit toestel heeft de voorbije weken al m'n aandacht en interesse getrokken maar ik heb het nog niet in detail kunnen bekijken, morgen zal ik eens op internet kijken en eens eerlijk zeggen wat ik ervan vind, nu ga ik slapen...
                Slaapwel, het heeft tijd (Meerbepaald tot mijn vakantiejob uitbetaald wordt )
                1982 BMW E28 528i
                2013 BMW F31 318d

Comment

• Ik ga mij morgen waarschijnlijk een van de volgende camera's aanschaffen:
                  *Hp photosmart M245 -> 5megapixels, 3x optische zoom.
                  *Kodak C503 -> 5megapixels, 3x optische zoom.
                  *Samsung digimax cyber s 530 -> 5.1 megapixel, 3xoptische zoom

Welke is het beste?
                  1991 Mazda MX-5 NA
                  Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                  www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door denniske
                    Ik ga mij morgen waarschijnlijk een van de volgende camera's aanschaffen:
                    *Hp photosmart M245 -> 5megapixels, 3x optische zoom.
                    *Kodak C503 -> 5megapixels, 3x optische zoom.
                    *Samsung digimax cyber s 530 -> 5.1 megapixel, 3xoptische zoom

Welke is het beste?
                    als je je morgen al een cam gaat aanschaffen kom je er wel wat laat mee af

Comment

als je je morgen al een cam gaat aanschaffen kom je er wel wat laat mee af
                      Ja kweet et, mijn excuses! Maar ik wil gewoon weten of iemand miss ervaringen met een van deze cams heeft of advies ofzo heeft?!
                      1991 Mazda MX-5 NA
                      Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                      www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door denniske
                        Ja kweet et, mijn excuses! Maar ik wil gewoon weten of iemand miss ervaringen met een van deze cams heeft of advies ofzo heeft?!
                        geen ervaring met een van de cams... al raad ik hp zoiezo wel af

En qua advies tja dat geef ik niet echt meer, keb trouwens nog wat achterstand weg te werken op dat vlak

btw @ timo: mocht je dit lezen: kben je pm niet vergeten ofzo, alleen door omstandigheden nog altijd geen tijd gehad

Comment

• maakt niks uit, ik heb verder gezocht en ga de Sony kopen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo
                            maakt niks uit, ik heb verder gezocht en ga de Sony kopen
                            goei idee, welke?
                            2015 BMW F11 520dA
                            1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo
                              maakt niks uit, ik heb verder gezocht en ga de Sony kopen
                              zoek jij constant op je naam ofzo? dat was snel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3'er
                                goei idee, welke?
                                sonyfreak (ik zit hier wel op een sonylaptop te werken maar bon )

Comment

sonyfreak (ik zit hier wel op een sonylaptop te werken maar bon )
                                  'k heb een sony digicam & dvd-videocamera, dat is al. hoezo freak?

(owja, en in de living staat een sony microketentje en m'n opa heeft ook een videocamera van sony, maar voor de rest?? )

...

nu ik er aan denk, m'n zus heeft nog zo'n cdspelertje van sony ook , rofl.
                                  2015 BMW F11 520dA
                                  1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

zoek jij constant op je naam ofzo? dat was snel
                                    dit was puur toeval

Comment

• Heb de Sony A100 al een paar keer gezien. De twee draaiknoppen vanboven vind ik een beetje raar en onwennig (ben Canon gebruiker). De cam heeft de sensorreiniger van KM overgenomen wat niet altijd het betrouwbaarste onderdeel van de camera bleek. Hopelijk heeft Sony dit euvel kunnen verbeteren. Verder hebben ze 10MP op de sensor geduwd, met redelijk wat ruis als gevolg en softwarematig in de camera hebben ze dit niet helemaal kunnen opvangen.

Voor mij is ruis een vrij belangrijk iets, dus dat stoort mij zowiezo al aan die camera. De betere lenzen die Sony gaat uitbrengen onder de naam Carl Zeiss gaan duur zijn en kwaliteit is nog een vraagteken.

Kortom, Sony heeft zich in de markt van DSLR's ingekocht door de overname van KM. De gebruikers van KM zullen blij zijn want hun mount blijft voortbestaan maar er zijn toch nog dingen voor verbetering vatbaar. Het zal geen slechte camera zijn (welke DSLR is dat wel?), maar denk wel aan zijn mindere kantjes.

-Edith effe misbruikt-

Moest iemand denken over de aankoop van een Sony A100... Donderdag (24/8/2006) wordt (99,99% kans) de opvolger van de 350D (400D) van Canon voorgesteld naar aanleiding van Photokina (of is het met een F?). Vandaag waren op een Chineze site de specs al even beschikbaar:

* uiterlijk zo goed als onveranderd, buiten een 2,5" scherm
                                      * 10MP (maar nog geen foto's gezien ivm ruis, maar naar Canon gewoonte zal dit wel ok zijn)
                                      * Canon heeft nu ook sensor cleaning ingebouwd
                                      Last edited by ; 23/08/2006, 21:16.

Comment

• Ik ben van plan me er eentje aan te schaffen . Tenzij iemand me nog overtuigt om iets anders aan te schaffen
                                        Last edited by Cedrick; 26/08/2006, 00:28.
                                        1982 BMW E28 528i
                                        2013 BMW F31 318d

Comment

• Hoogstwaarschijnlijk wordt het toch maar een Nikon D70S

Nu zit daar een standaard 18-70 lens bij. Ik zou gewoon de body kopen en daarbij de 55-200 lens

Iemand die wat uitleg kan verschaffen daar rond?
                                          1982 BMW E28 528i
                                          2013 BMW F31 318d

Comment

Working...
                                          X