Oorspronkelijk geplaatst door F40fan
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Digitale hoek
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cedrickjap, 18-70, is dit goed?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door F40fangoed bereik alleszins voor een standaardlens. Kmoet zeggen dit toestel heeft de voorbije weken al m'n aandacht en interesse getrokken maar ik heb het nog niet in detail kunnen bekijken, morgen zal ik eens op internet kijken en eens eerlijk zeggen wat ik ervan vind, nu ga ik slapen...1982 BMW E28 528i
2013 BMW F31 318d
2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)
Comment
-
Ik ga mij morgen waarschijnlijk een van de volgende camera's aanschaffen:
*Hp photosmart M245 -> 5megapixels, 3x optische zoom.
*Kodak C503 -> 5megapixels, 3x optische zoom.
*Samsung digimax cyber s 530 -> 5.1 megapixel, 3xoptische zoom
Welke is het beste?1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door denniskeIk ga mij morgen waarschijnlijk een van de volgende camera's aanschaffen:
*Hp photosmart M245 -> 5megapixels, 3x optische zoom.
*Kodak C503 -> 5megapixels, 3x optische zoom.
*Samsung digimax cyber s 530 -> 5.1 megapixel, 3xoptische zoom
Welke is het beste?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door F40fanals je je morgen al een cam gaat aanschaffen kom je er wel wat laat mee af1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door denniskeJa kweet et, mijn excuses! Maar ik wil gewoon weten of iemand miss ervaringen met een van deze cams heeft of advies ofzo heeft?!
En qua advies tja dat geef ik niet echt meer, keb trouwens nog wat achterstand weg te werken op dat vlak
btw @ timo: mocht je dit lezen: kben je pm niet vergeten ofzo, alleen door omstandigheden nog altijd geen tijd gehad
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door F40fansonyfreak (ik zit hier wel op een sonylaptop te werken maar bon )
(owja, en in de living staat een sony microketentje en m'n opa heeft ook een videocamera van sony, maar voor de rest?? )
...
nu ik er aan denk, m'n zus heeft nog zo'n cdspelertje van sony ook , rofl.2015 BMW F11 520dA
1976 Triumph Spitfire 1500
Comment
-
Heb de Sony A100 al een paar keer gezien. De twee draaiknoppen vanboven vind ik een beetje raar en onwennig (ben Canon gebruiker). De cam heeft de sensorreiniger van KM overgenomen wat niet altijd het betrouwbaarste onderdeel van de camera bleek. Hopelijk heeft Sony dit euvel kunnen verbeteren. Verder hebben ze 10MP op de sensor geduwd, met redelijk wat ruis als gevolg en softwarematig in de camera hebben ze dit niet helemaal kunnen opvangen.
Voor mij is ruis een vrij belangrijk iets, dus dat stoort mij zowiezo al aan die camera. De betere lenzen die Sony gaat uitbrengen onder de naam Carl Zeiss gaan duur zijn en kwaliteit is nog een vraagteken.
Kortom, Sony heeft zich in de markt van DSLR's ingekocht door de overname van KM. De gebruikers van KM zullen blij zijn want hun mount blijft voortbestaan maar er zijn toch nog dingen voor verbetering vatbaar. Het zal geen slechte camera zijn (welke DSLR is dat wel?), maar denk wel aan zijn mindere kantjes.
-Edith effe misbruikt-
Moest iemand denken over de aankoop van een Sony A100... Donderdag (24/8/2006) wordt (99,99% kans) de opvolger van de 350D (400D) van Canon voorgesteld naar aanleiding van Photokina (of is het met een F?). Vandaag waren op een Chineze site de specs al even beschikbaar:
* uiterlijk zo goed als onveranderd, buiten een 2,5" scherm
* 10MP (maar nog geen foto's gezien ivm ruis, maar naar Canon gewoonte zal dit wel ok zijn)
* Canon heeft nu ook sensor cleaning ingebouwd
Comment
-
Hoogstwaarschijnlijk wordt het toch maar een Nikon D70S
Nu zit daar een standaard 18-70 lens bij. Ik zou gewoon de body kopen en daarbij de 55-200 lens
Iemand die wat uitleg kan verschaffen daar rond?1982 BMW E28 528i
2013 BMW F31 318d
2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)
Comment
Comment