Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Heb net op de DPreview de opvolger van de canon 350D gezien , de 400D.
Ik ga twee dingen zeggen een een C-mos van 10miljoen pix en een zelf reinigende sensormeganisme zijn de twee bij mij meest in het oog springende dingen.
En introductie prijs zou 100dolar lager zijn dan de 350D.
Heb net op de DPreview de opvolger van de canon 350D gezien , de 400D.
Ik ga twee dingen zeggen een een C-mos van 10miljoen pix en een zelf reinigende sensormeganisme zijn de twee bij mij meest in het oog springende dingen. En introductie prijs zou 100dolar lager zijn dan de 350D.
denk dat dit toch niet waar zal zijn , de 350 zal wel wat zakken maar niet spectaculair...
Sinds kort hebben wij een nieuwe Nikon D200. en ik moet toegeven dit is een mooi toestel. zitten gewoon zoveel opties/functies op dat je eerst flink moet studeren om alle opties ook daadwerkelijk goed te gebruiken
wat me wel opviel is dat als je ergens foto's op een evenement staat te maken, dan komt er af en toe wel iemand naast je staan met de vraag of je nog een andere lens wil.
toch ben ik vooral ook van die snelle sluitingstijd te spreken, al komt een (race)auto nog zo snel voorbij hij staat er bijna altijd wel goed op ik vind het een mooie camera en als je voor een camera aan het kijken bent en je wil er zoveel voor uitgeven dan zou ik t zeker doen.
Ik heb zowat 800 foto's geschoten met een Sony DSC-W7 op m'n trip (kortetermijnuitwisseling) naar Washington (Olympic Peninsula). Er zitten, al zeg ik het zelf, een paar mooie tussen. Zet ik er best een paar in het topic "Mooie Foto's" of ergens anders?
Ik heb zowat 800 foto's geschoten met een Sony DSC-W7 op m'n trip (kortetermijnuitwisseling) naar Washington (Olympic Peninsula). Er zitten, al zeg ik het zelf, een paar mooie tussen. Zet ik er best een paar in het topic "Mooie Foto's" of ergens anders?
smijt maar hier want mooie fototopic is enkel autogerelateerd...
mss bij www.imageshack.us uploaden en thumbnails plaatsen? thumbnails zijn wel handig omdat foto's van een bepaalde grootte toch automatisch verkleind worden op dit forum
Bloem - Zeester - Shi Shi Beach, Washington - Cape Flattery, Washington - Lighthouse Fort Worden State Park, Port Townsend, Washington - De kustlijn in Sequim, Washington
De skyline van Seattle in het ochtendlicht vanop de ferry - Kleurige pepers te koop op Pike Place Market, Seattle - Wolkenkrabber in Seattle - Don't walk - Seattle vanop de Space Needle - Het Experience Music Project in Seattle
Seattle skyline by night vanop ferry - idem met hoge sluitertijd - Het zicht op de Olympics vanaf Hurricane Ridge, 17 mijl van Port Angeles, Washington - Een hert op Hurricane Ridge - De prachtige weg naar Hurricane Ridge - 1 van de kanalen in Ocean Shores, Washington
Een lavendelveld in Sequim, Washington - Een plant - Het strand als legale highway
Ziezo, da's al. Ik heb geprobeerd de beste eruit te pikken, ik vind ze redelijk gelukt. Voor wie meer foto's wil van auto's: ik heb er een hoop van Mustangs en Cobra's zoals foto's 4-5-6. Er was daar een show met niets anders dan van dat.
Seattle skyline by night vanop ferry - idem met hoge sluitertijd - Het zicht op de Olympics vanaf Hurricane Ridge, 17 mijl van Port Angeles, Washington - Een hert op Hurricane Ridge - De prachtige weg naar Hurricane Ridge - 1 van de kanalen in Ocean Shores, Washington
Zal wel lange sluitertijd zijn zeker , t'is er aan te zien hij is zo onscherp als iets, zonder statief is dit onbegonnen werk ( ofwel cam neerleggen op muurtje ofzo)
Der zitten best wel leuke tussen maar veelal kan de scherpte een stuk beter voor mij toch...
Comment