Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Digitale hoek

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door CCD
    Zal wel lange sluitertijd zijn zeker , t'is er aan te zien hij is zo onscherp als iets, zonder statief is dit onbegonnen werk ( ofwel cam neerleggen op muurtje ofzo)
    Der zitten best wel leuke tussen maar veelal kan de scherpte een stuk beter voor mij toch...
    mja... het idee was goed, maar idd beter op een statief of zo gezet
    2015 BMW F11 520dA
    1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• Het probleem was dat ik op een ferry zat. Ik heb de camera op de reling gezet maar de boot schudde blijkbaar toch. De scherpte kan inderdaad bij sommige foto's wat beter, maar dat is grotendeels te wijten aan de verkleining. Die heb ik immers gedaan met de resizer van Windows Powertoys, niet echt professioneel dus. De originelen zien er veel beter uit vind ik.

Comment

• Kan iemand mij eens uitleggen hoe je het makkelijkst foto's van op je gsm op pc krijgt?

Gsm is bluetooth maar ik heb in de pc geen bluetooth connectie

Bedankt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door OlivierCC
          Kan iemand mij eens uitleggen hoe je het makkelijkst foto's van op je gsm op pc krijgt?

Gsm is bluetooth maar ik heb in de pc geen bluetooth connectie

Bedankt
          Dan zal je een kabeltje moeten kopen om de foto's over te zetten.

Comment

• of een bluetooth usb sticky.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Japy
              Dan zal je een kabeltje moeten kopen om de foto's over te zetten.
              Enig idee qua kostprijs?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door OlivierCC
                Enig idee qua kostprijs?
                Geen idee, ik schat een euro of 15.

Comment

• ik heb zo'n bluetooth usb sticky. Het heeft mij 25€ gekost maar da zal nu al wel voor minder
                  over de toonbank gaan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Xime
                    ik heb zo'n bluetooth usb sticky. Het heeft mij 25€ gekost maar da zal nu al wel voor minder
                    over de toonbank gaan.
                    €20 toch nog altijd...

@japy: dat zal wel niet waar zijn zo'n USB-kabel is altijd van de fabrikant zelf en dus met bijhorend prijskaartje. ongeveer €30 à €50 ja... dus dan ben je beter met een bluetoothstick.
                    2015 BMW F11 520dA

Comment

• Ik heb een vraag:

ik zou een digitale foto willen laten afdrukken op formaat 20x30cm in een winkel, actionshop wrs.

In welk formaat zou ik die foto best maken? 2592x1944? (het maximum op mijn ixus 50)
                      Gaat de kwaliteit dan nog goed zijn?
                      Wat zou het maximum formaat zijn om foto's af te drukken voor een 5Mp toestel?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door porschepipo
                        Ik heb een vraag:

ik zou een digitale foto willen laten afdrukken op formaat 20x30cm in een winkel, actionshop wrs.

In welk formaat zou ik die foto best maken? 2592x1944? (het maximum op mijn ixus 50)
                        Gaat de kwaliteit dan nog goed zijn?
                        Wat zou het maximum formaat zijn om foto's af te drukken voor een 5Mp toestel?
                        laat gewoon op 5MP staan... maakt niet uit. natuurlijk niet op 1MP gaan zetten hé. kwaliteit is altijd hetzelfde, het aantal MP's heeft niks met kwaliteit te maken van je foto's.
                        2015 BMW F11 520dA

Comment

• Ik heb een nieuw fototoestel gekocht, en ik zou binnen kort een nieuw SD-kaartje willen kopen, maar ga je het verschil merken tussen een gewone Blue, een Ultra 2 en Extreme 3, of is dat de moeite niet?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jente Bekijk Berichten
                            Ik heb een nieuw fototoestel gekocht, en ik zou binnen kort een nieuw SD-kaartje willen kopen, maar ga je het verschil merken tussen een gewone Blue, een Ultra 2 en Extreme 3, of is dat de moeite niet?
                            Dat hangt af van het fototoestel. Merk? Model? Pixels?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xit2050 Bekijk Berichten
                              Dat hangt af van het fototoestel. Merk? Model? Pixels?
                              Panasonic DMC-FZ50EG-K

Comment

Ik heb een nieuw fototoestel gekocht, en ik zou binnen kort een nieuw SD-kaartje willen kopen, maar ga je het verschil merken tussen een gewone Blue, een Ultra 2 en Extreme 3, of is dat de moeite niet?
                                Voor snelle DSLR camera's maakt het inderdaad een verschil uit...
                                Zelf maak ik gebruik van een Nikon D200 en hierbij gebruik ik uitsluitend Sandisk Ultra II en Extreme III. De volgende wordt trouwens een Extreme IV... Als je in een snel(lere) DSLR trage kaarten gebruikt zoals de gewone Sandisk ga je dit effectief merken.

In gewone compactjes zal je het verschil minder merken.

Comment

Wow Nice

Voor zo'n toestel met 10MP mag je niet besparen op een geheugenkaart vind ik. De overdrachtsnelheid heb je zeker nodig.

Comment

• Het heeft eigenlijk weinig zin:

Mega Burst Shoot Full-Resolution Image, 2 frames/sec or 1 frames/sec
                                    Full-resolution: Max. 5 images (Standard mode), Max 3 images (Fine Mode)

Met 1 of 2 frames per seconde heb je echt geen héél snelle kaart nodig. Een Ultra II volstaat Hij neemt trouwens maximaal 5 foto's achter elkaar.

Ter vergelijking een D200:

Continuous Drive: Yes, 5 fps: 37 JPEG / 22 RAW frames

5 frames per seconde met maximaal 37 foto's achter elkaar (JPEG, hoogste resolutie, beste kwaliteit).

Hier is een snelle kaart dus wel handig

Comment

hier kan je goede kaartjes kopen aan interessante prijzen.

Comment

• Ok, ik heb nu wel een 1GB kaartje, maar dan heb ik woor in mijn kleintje maar 128, en da is niet overdreven, na nieuwjaar zal ik is uitzien

Merci.

Comment

• Wat vinden jullie hiervan?
                                          http://www.panasonic.be/servlet/PB/menu/1220326_l6/index.html

Comment

Working...
                                          X