Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Digitale hoek

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door M3 E46 SMGII Bekijk Berichten

Server niet gevonden

Firefox kan de server op http niet vinden.

* Controleer het adres op typefouten zoals
    ww.voorbeeld.com in plaats van

* Controleer uw netwerkverbinding indien u geen enkele pagina kunt
    laden.

* Verzeker u ervan dat Firefox toegang heeft tot het web als uw
    computer of netwerk beveiligd is door een firewall of proxyserver.
    2015 BMW F11 520dA
    1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xit2050 Bekijk Berichten
      Voor zo'n toestel met 10MP mag je niet besparen op een geheugenkaart vind ik. De overdrachtsnelheid heb je zeker nodig.
      bwa hangt er vooral van af hoeveel fps je toestel haalt en hoe groot de buffer is
      ervaring met m'n EOS 20D leert me dat zelfs een gewone, de traagste CF-kaart voor normaal gebruik goed genoeg is... die snelle heb je vooral nodig als je echt snel na elkaar schiet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bralo20 Bekijk Berichten
        Het heeft eigenlijk weinig zin:

Mega Burst Shoot Full-Resolution Image, 2 frames/sec or 1 frames/sec
        Full-resolution: Max. 5 images (Standard mode), Max 3 images (Fine Mode)

Met 1 of 2 frames per seconde heb je echt geen héél snelle kaart nodig. Een Ultra II volstaat Hij neemt trouwens maximaal 5 foto's achter elkaar.

Ter vergelijking een D200:

Continuous Drive: Yes, 5 fps: 37 JPEG / 22 RAW frames

5 frames per seconde met maximaal 37 foto's achter elkaar (JPEG, hoogste resolutie, beste kwaliteit).

Hier is een snelle kaart dus wel handig
        wat je zegt klopt niet 100% je zegt dat die panasonic max 5 beelden na elkaar kan nemen... dat zijn metingen die over 't algemeen met een gewoon kaartje gebeuren, als je met een snellere kaart werkt kan je meer beelden na elkaar nemen omdat ze sneller worden weggeschreven... die 5 beelden is de buffer, maar als je kaart sneller is zullen meer beelden worden weggeschreven eer de buffer vol is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3'er Bekijk Berichten
          Server niet gevonden

Firefox kan de server op http niet vinden.

* Controleer het adres op typefouten zoals
          ww.voorbeeld.com in plaats van
          www.voorbeeld.com

* Controleer uw netwerkverbinding indien u geen enkele pagina kunt
          laden.

* Verzeker u ervan dat Firefox toegang heeft tot het web als uw
          computer of netwerk beveiligd is door een firewall of proxyserver.
          Panasonic DMC-FZ7

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3'er Bekijk Berichten
            Server niet gevonden
            Oorspronkelijk geplaatst door M3 E46 SMGII Bekijk Berichten
            Panasonic DMC-FZ7
            Kijk eens:

http://www.panasonic.be/servlet/PB/m..._l6/index.html

Comment

Panasonic DMC-FZ7
              Daar heb ik ook nog aan gedacht voor ik mijn FZ50 kocht (zie vorige pagina) maar dan toch niet genomen, hij weegt maar den helft en de lens komt eruit ipv een vaste (wel compact maar verbruikt meer batterij) en hij heeft maar 6 MP (ook een Leica lens)
              Met mijn FZ50 heb ik nu al 150 foto's genomen en dat valt heel goed mee, reageert bijna onmiddellijk, en was ook niet overdreven duur. De FZ7 kost 400 dacht ik.

edit: testje en filmpje: http://reviews.cnet.com/Panasonic_Lu...-31684200.html
              Last edited by ; 21/12/2006, 18:51.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jente Bekijk Berichten
                Daar heb ik ook nog aan gedacht voor ik mijn FZ50 kocht (zie vorige pagina) maar dan toch niet genomen, hij weegt maar den helft en de lens komt eruit ipv een vaste (wel compact maar verbruikt meer batterij) en hij heeft maar 6 MP (ook een Leica lens)
                Met mijn FZ50 heb ik nu al 150 foto's genomen en dat valt heel goed mee, reageert bijna onmiddellijk, en was ook niet overdreven duur. De FZ7 kost 400 dacht ik.

edit: testje en filmpje: http://reviews.cnet.com/Panasonic_Lu...-31684200.html
                Hoeveel heb jij betaald?

Comment

Hoeveel heb jij betaald?
                  Voor mijn FZ50 629

Comment

Voor mijn FZ50 629
                    € 521 hier: http://www.pixmania.be/be/nl/391104/...z50-zwart.html

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xit2050 Bekijk Berichten
                      Ik ben hem gewoon in mechelen bij Nelissen (actionshop) gaan halen, mijn pa kent die, en als er iets aan kappot is, dan weet ik dat ik goe zit, ni da ik een maand geen fototoestel heb ofzo, ik geef liever wat meer en een goeie service, dan minder maar met een (na)service van 0,0

Comment

• Ik ben nog maar een leek dus ik denk dat een DMC - FZ50 niet echt iets voor mij is.
                        Heb je beide getest? Ik zou hem ook bij Nelissen gaan halen.
                        Huidig toestel is een Minolta Dimage G400.

Comment

• Ik heb een Canon Powershot S3 IS met polarisatiefilter, ben er heel tevreden mee

Comment

Ik ben hem gewoon in mechelen bij Nelissen (actionshop) gaan halen, mijn pa kent die, en als er iets aan kappot is, dan weet ik dat ik goe zit, ni da ik een maand geen fototoestel heb ofzo, ik geef liever wat meer en een goeie service, dan minder maar met een (na)service van 0,0
                            Tuurlijk. Weet je wat die doet? Die stuurt die naar hier als er iets aan is:
                            Panasonic Belgium
                            Brusselsesteenweg 502
                            1731 Zellik

Net zoals je zelf doet met je Europese waarborg als je hem ergens anders kocht.
                            Ik zie het verschil niet.

Comment

Ik ben nog maar een leek dus ik denk dat een DMC - FZ50 niet echt iets voor mij is.
                              Heb je beide getest? Ik zou hem ook bij Nelissen gaan halen.
                              Huidig toestel is een Minolta Dimage G400.
                              Ik ben ook een leek, maar ik heb het voordeel da mijn pa half fotograaf is, en die mij toch heeft aangespoord om de 50 te kopen, de 7 zal ook wel volstaan, maar je voelt echt wel het verschil, vooral qwa gewicht en de 50 voelt ook veel degelijker/professioneler aan. IK heb mij ook laten wijsmaken dat de 50 een van de betere is voor een "hybridereflex" ook nog goed om weten is dat de 50 identiek is aan de Leica V-Lux 1 maar nog is 200 meer betalen voor enkel het rode stikkertje... da is niks voor mij.

Comment

• Volgens de site van Panasonic weegt de FZ7 toch minder?

Comment

Volgens de site van Panasonic weegt de FZ7 toch minder?
                                  ja, da bedoel ik ook, was ik zo onduidelijk?
                                  en ook dat ik vond dat de 50 degelijker aanvoelde.

edit, een camera moet een goed gewicht hebben é, anders is het bijna onmogelijk om daar deftig mee et fotograferen

Comment

Ik ben ook een leek, maar ik heb het voordeel da mijn pa half fotograaf is, en die mij toch heeft aangespoord om de 50 te kopen, de 7 zal ook wel volstaan, maar je voelt echt wel het verschil, vooral qwa gewicht en de 50 voelt ook veel degelijker/professioneler aan. IK heb mij ook laten wijsmaken dat de 50 een van de betere is voor een "hybridereflex" ook nog goed om weten is dat de 50 identiek is aan de Leica V-Lux 1 maar nog is 200 meer betalen voor enkel het rode stikkertje... da is niks voor mij.

Mijn man is helemaal fotograaf . Maar hij is helaas niet zo lang professioneel bezig geweest .

Maar : Wij hebben dus beiden een FZ30 . Eerst Manu alleen , maar ik was jaloers .

Mijn exemplaar hebben we ook in de plaatselijke action shop gekocht . Niks dan lof voor de zelfstandige uitbaters . Ze hebben zelfs het " oude exemplaar van Manu " geupdated voor nougaballen .

Ik ben supertevreden van mijn toestel , al moet ik nog de helft van het naslagwerk van buiten leren , maar goed .

Er is een kleine bedenking : De " gevoeligheid " gaat bij ons slechts tot 400 ASA en naar ik gehoord heb is dat voor de FZ50 tot 3200 ASA . De " ruis " bij slechte weeromstandigheden en zwaar inzoemen is bij ons al een groot probleem , dus ben ik wel benieuwd wat dat bij jou gaat geven .

Misschien moeten we wel samen eens dezelfde rotschijtregenweerracefoto's gaan nemen .
                                    Grote boot

Kleine boot

Dagelijks brood

Comment

• ASA??? ISO bedoel je?

maar hoe hoger de iso, hoe "floeër" het beeld é.
                                      Een vergelijkende fototest zie ik wel zitten

Edit: bij mij gaat dat tot 1600, maar als je hem op SCN zet, kan je daar ook nog het thema "ultragevoelig" kiezen, en dan gaat die tot 3200
                                      Last edited by ; 21/12/2006, 21:20.

Comment

ASA??? ISO bedoel je?

maar hoe hoger de iso, hoe "floeër" het beeld é.
                                        Een vergelijkende fototest zie ik wel zitten :d
                                        ASA en ISO is idem . Het hangt er vanaf hoe oud je bent .
                                        Gewoon een kwestie van benaming dus .

De rest moet je maar eens aan je papa vragen .
                                        Grote boot

Kleine boot

Dagelijks brood

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SPIDERVELOCE1750 Bekijk Berichten
                                          ASA en ISO is idem . Het hangt er vanaf hoe oud je bent .
                                          Gewoon een kwestie van benaming dus .

De rest moet je maar eens aan je papa vragen .
                                          het "nadeel" is dat mijn pa bij analoog blijft, zijn digitale "droom" kost een heel klein beetje te veel

Comment

Working...
                                          X