Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Digitale hoek

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
    hm, direct een spiegelreflex, dat spreekt wel aan.
    Wat is nu een groothoek, de 18-55 of de 55-xxx? *bloos* *bloos* *bloos*
    Ik denk dat je duidelijk nog niet toe bent aan een dslr , kijk even naar Fuji bvb , vrij goede resultaten op iets hogere Iso waarden, panasonic heeft ook leuke toestellen momenteel.
    Wie toch wil starten met Dslr zou ik eventueel aanraden om misschien eens te zoeken naar een tweedehands 350D , D50 body met kitlens ofzo , voor 400 a 450 euro ga je reeds een heel mooi tweedehandstoestel kunnen vinden op de betere fotografiesites. Werk even een jaartje met deze combinatie en zie dan waar je meest behoefte aan hebt... Degenen die onmiddelijk sets kopen met 2 of 3 goedkope lenzen en er daadwerkelijk mee doordoen gaan na een tijd deze lenzen toch terug verkopen ( met veel verlies dan ) , ik spreek uit ervaring geloof me, ik heb 15 glaswerk in mijn zakskes zitten intussen
    Last edited by ; 06/01/2007, 14:59.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
      Deze reclame kwam ik net tegen in een Auto Motor und Sport van Oktober 1983:

Tis geen digitaal, maar tis wel een HOEREVET toestel....

Ik wil....

Een jaar of 25 later...

Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door X5 Bekijk Berichten
        Een jaar of 25 later...

Wauw....

Magnifiek toestel...

Comment

• Hiermee verzorg ik m'n analoge werk:

Is mss allemaal wel meer dan 40 jaar oud, maar het werkt nog über-prima!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CCD Bekijk Berichten
            Ik denk dat je duidelijk nog niet toe bent aan een dslr , kijk even naar Fuji bvb , vrij goede resultaten op iets hogere Iso waarden, panasonic heeft ook leuke toestellen momenteel.
            Wie toch wil starten met Dslr zou ik eventueel aanraden om misschien eens te zoeken naar een tweedehands 350D , D50 body met kitlens ofzo , voor 400 a 450 euro ga je reeds een heel mooi tweedehandstoestel kunnen vinden op de betere fotografiesites. Werk even een jaartje met deze combinatie en zie dan waar je meest behoefte aan hebt... Degenen die onmiddelijk sets kopen met 2 of 3 goedkope lenzen en er daadwerkelijk mee doordoen gaan na een tijd deze lenzen toch terug verkopen ( met veel verlies dan ) , ik spreek uit ervaring geloof me, ik heb 15 glaswerk in mijn zakskes zitten intussen
            al bedankt aan de antwoorders ondertussen.

Is een P6 of P7 dan iets?

2015 Volvo V60 D2 aut.
            2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Compacte digitale camera's

-EDIT-
              Last edited by ; 17/03/2007, 13:52.

Comment

• Owkay.

Ik ben op zoek naar een compacte digitale camera (grootte Canon Ixus 60).
                Mijn gedacht was eigenlijk de Canon Ixus 60, maar ondertussen heb ik daar al redelijk wat negatieve commentaren over gehoord. (Slechte rode ogen functie, korrelige foto's zeker binnen).

Dus na wat zoeken en vergelijken ben ik uitgekomen bij de nieuwe modellen Panasonic DMC-FX10 en DMC-FX12.
                Aangezien dit nieuwe modellen zijn vind ik daar nog geen reviews over.

Op papier lijken deze toestellen te voldoen:
                - genoeg megapixels
                - meer dan ISO 800
                - zelfde chipgrootte dan andere compacte modellen
                - automatische beeldstabilisator
                - video+audio functie ..
                - Li-ion batterij
                - 3 tot 4x optische zoom
                ..

Wat ik nog graag zou weten.

- Hoe zit het met de opstarttijd. Is click = foto (of toch bijna )
                - Is de rode-ogen functie ok?
                - Raden jullie me deze modellen aan, of heb je betere voorstellen (+-250 euro)?
                Last edited by ; 17/03/2007, 14:50.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door el DiDi Bekijk Berichten
                  - genoeg megapixels
                  - meer dan ISO 800
                  - zelfde chipgrootte dan andere compacte modellen
                  de combinatie van deze 3 is eigenlijk eerder een nadeel...

kzal straks eens uitgebreid proberen te kijken
                  Last edited by ; 17/03/2007, 14:52.

Comment

• hier trouwens al een review van de FX10 die ik tegenkwam: http://www.picturecorrect.com/camera...x10_review.htm

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk Berichten
                      hier trouwens al een review van de FX10 die ik tegenkwam: http://www.picturecorrect.com/camera...x10_review.htm
                      Het is niet echt een test. Het lijkt eerder op herhalen wat er op de persvoorstelling gezegd is

Comment

Het is niet echt een test. Het lijkt eerder op herhalen wat er op de persvoorstelling gezegd is
                        mja echt veel meer is precies nog niet over te vinden hé

Comment

• 'k Zou nog even wachten op de Ixus 75.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk Berichten
                            mja echt veel meer is precies nog niet over te vinden hé
                            Misschien zijn er hier mensen die ervaring hebben met compacte panasonic modellen..?

Dan kan ik daaruit conlusies trekken ik denk niet da ze graag achteruit boeren bij Panasonic

Comment

• men ouders hadden zo'n canon, maar er is ingebroken en twas ribedebie.
                              van de verzekering kreeg je ook geen rotte frank meer wegens veel te oud.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xit2050 Bekijk Berichten
                                'k Zou nog even wachten op de Ixus 75.
                                dat zwart is lelijk

Comment

Misschien zijn er hier mensen die ervaring hebben met compacte panasonic modellen..?

Dan kan ik daaruit conlusies trekken ik denk niet da ze graag achteruit boeren bij Panasonic
                                  mja ik kan eigenlijk enkel maar concrete fotografievragen beantwoorden hierover, ik volg de compactmarkt al meer dan een jaar niet echt meer en als er hier nog geen reviews over te vinden zijn... idd best eens op zoek gaan naar mensen die ervaring hebben met compacts van panasonic

Comment

• Voor de mensen met een (D)SLR. Waar kopen jullie je gerief? Ik ben aan het denken over een lichtgevoelig lens(je) en wil wat prijzen vergelijken.
                                    Mag ook over de grens zijn.

Tnx

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dirkske007 Bekijk Berichten
                                      Voor de mensen met een (D)SLR. Waar kopen jullie je gerief? Ik ben aan het denken over een lichtgevoelig lens(je) en wil wat prijzen vergelijken.
                                      Mag ook over de grens zijn.

Tnx
                                      www.cornevaniperen.nl is alleszins een aanrader, heb ik toch zeer goeie ervaringen mee en de prijzen zijn erg scherp

Comment

• Tnx.

Was op zoek naar de prijs van dit beestje. Lijkt me wel iets.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dirkske007 Bekijk Berichten
                                          Tnx.

Was op zoek naar de prijs van dit beestje. Lijkt me wel iets.
                                          http://www.cornevaniperen.nl/proddet...rod=sig70200dg
                                          schijnt een erg goeie lens te zijn, kheb er persoonlijk wel geen ervaring mee
                                          ik heb de canonversie velen vinden die echter te zwaar en gaan dan voor de 70-200 f4 van canon of voor deze sigma

Comment

Working...
                                          X