Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Digitale hoek

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Zou graag een lichtsterke lens hebben en een USM-lens en 1 die echt deftige kleuren geeft. En deze heeft dat zo wat allemaal. En voor een redelijke prijs.

En lees inderdaad ook veel goede commentaren.

Het blijft natuurlijk veel geld en de vraag is of het momenteel wel verantwoord is. Ik zou graag veeeeel meer foto's schieten, maar het ontbreekt me soms wat aan de ideën. :s

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dirkske007 Bekijk Berichten
      Zou graag een lichtsterke lens hebben en een USM-lens en 1 die echt deftige kleuren geeft. En deze heeft dat zo wat allemaal. En voor een redelijke prijs.

En lees inderdaad ook veel goede commentaren.

Het blijft natuurlijk veel geld en de vraag is of het momenteel wel verantwoord is. Ik zou graag veeeeel meer foto's schieten, maar het ontbreekt me soms wat aan de ideën. :s
      als sportlensje is deze ideaal
      't blijft veel geld ja maar voor de canon met IS betaal je meer dan 't dubbele 't is maar wat je eraan wil geven natuurlijk en of je 't eruit kan halen...

en tja gebrek aan ideeën, soms heb ik dat ook, en andere ideeën zijn dat niet altijd even makkelijk uitvoervaar... momenteel ben ik echter met veel projecten bezig (en té weinig voor school )

Comment

• Ik heb verleden week eens voor het eerst wat proberen te "pannen". Op de meeste foto's zijn de auto's ook wat schemerig maar zo af en toe lukt het wel.

Deze vond ik niet slecht:

Comment

• Dat het nog niet 100% is zal je ook wel weten, maar het is een goed begin.

Ben er daarstraks ook op gaan oefenen in zolder. Heb de foto's nog niet bekeken om te kunnen zeggen of het gelukt is. Heb wel gemerkt dat 'k mij best eerst eens een batterygrip aanschaf en eventueel nog wat extra accu's want mijn batterij was weer te snel plat.

Comment

Dat het nog niet 100% is zal je ook wel weten, maar het is een goed begin.
            Oh, wees gerust hoor, ik durf mezelf nog niet eens beschouwen als een derderangs amateur.

Comment

• Bon, efkes hier de vraag in de groep gooien.

Ik heb momenteel al enige jaren een Pentax Optio 550 (http://www.letsgodigital.org/nl/came.../267/show.html) waarmee ik steeds altijd heel goede foto's heb genomen voor hetgeen ik hem gebruik.

De flits werkt de laatste tijd dan weer wel en dan weer niet zodat ik na enig vergelijk besliste om me de recent uitgekomen Panasonic TZ3 (http://www.letsgodigital.org/nl/came...1483/show.html) aan te schaffen dewelke hier zowat 400 tot450 euro's moet kosten.

Nu ben ik na een beetje grasduinen op ons aller "net" dit tegengekomen :

Nu is mijn vraag of dat allemaal wel te betrouwen (en/of omslachtig wegens buitenland) is om daar te bestellen/te kopen aangezien het prijsverschil niet niks is...iemand ervaringen met op die manier te kopen?!
              2007 Audi A6 Avant 2.7tdi S-line Quattro Tiptronic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fa820373@SKYNET Bekijk Berichten
                Bon, efkes hier de vraag in de groep gooien.

Ik heb momenteel al enige jaren een Pentax Optio 550 (http://www.letsgodigital.org/nl/came.../267/show.html) waarmee ik steeds altijd heel goede foto's heb genomen voor hetgeen ik hem gebruik.

De flits werkt de laatste tijd dan weer wel en dan weer niet zodat ik na enig vergelijk besliste om me de recent uitgekomen Panasonic TZ3 (http://www.letsgodigital.org/nl/came...1483/show.html) aan te schaffen dewelke hier zowat 400 tot450 euro's moet kosten.

Nu ben ik na een beetje grasduinen op ons aller "net" dit tegengekomen :

Nu is mijn vraag of dat allemaal wel te betrouwen (en/of omslachtig wegens buitenland) is om daar te bestellen/te kopen aangezien het prijsverschil niet niks is...iemand ervaringen met op die manier te kopen?!
                Niemand? Het is maar dat ik hem zéér binnenkort wil kopen...
                2007 Audi A6 Avant 2.7tdi S-line Quattro Tiptronic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door glennvc Bekijk Berichten
                  Ik heb verleden week eens voor het eerst wat proberen te "pannen". Op de meeste foto's zijn de auto's ook wat schemerig maar zo af en toe lukt het wel.

niet slecht voor een eerste keer

welk toestel? want precies wel vrij veel ruis?

Comment

Dat het nog niet 100% is zal je ook wel weten, maar het is een goed begin.

Ben er daarstraks ook op gaan oefenen in zolder. Heb de foto's nog niet bekeken om te kunnen zeggen of het gelukt is. Heb wel gemerkt dat 'k mij best eerst eens een batterygrip aanschaf en eventueel nog wat extra accu's want mijn batterij was weer te snel plat.
                    en wat gebruik jij nu weer van toestel? wat resultaten posten is niet verboden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fa820373@SKYNET Bekijk Berichten
                      Niemand? Het is maar dat ik hem zéér binnenkort wil kopen...
                      kopen in de VS lijkt me toch niet zo ideaal, binnen de europese unie zou dat allemaal vlot moeten gaan maar met de VS zou ik toch niet doen (en ik geef toe ik heb ook al sterk overwogen om daar iets te kopen)

Comment

• Ook eens geporbeerd zo'n panning shot
                        resultaat:

't is mss niet zo scherp maar ik vind het wel een leuk effect.

Comment

• Greetings kenners!

Mijn Ixus V3 heeft het na 4 trouwe jaren begeven en de kosten zijn niet mis (170€). Bij gewoon bekijken van foto's is er geen probleem maar als ik overschakel naar foto's maken dat blijft de display zwart, met soms een flits over het scherm. Foto's maken gaat dus niet meer.

Heeft er iemand van jullie dat al is voorgehad? Zoja: remedies?
                          Last edited by Yves; 17/05/2007, 19:55.
                          '13 Audi A4 Avant 2.0TDI 136pk S-Line multitronic
                          '12 VW Tiguan 2.0TDI 110pk Sport & Style 6v

Comment

• Is 880 EUR. een goede prijs voor:

Canon EOS 400D
                            18-55 mm lens
                            70-300 mm lens

?
                            1991 Mazda MX-5 NA
                            Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                            www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
                              Is 880 EUR. een goede prijs voor:

Canon EOS 400D
                              18-55 mm lens
                              70-300 mm lens

?
                              Waar?

>> Lijkt me vrij ok, voor die combo vind ik meestal duurdere prijzen...
                              '13 Audi A4 Avant 2.0TDI 136pk S-Line multitronic
                              '12 VW Tiguan 2.0TDI 110pk Sport & Style 6v

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Yves Bekijk Berichten
                                Waar?

>> Lijkt me vrij ok, voor die combo vind ik meestal duurdere prijzen...
                                Dixons Genk
                                1991 Mazda MX-5 NA
                                Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                                www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Canon Digital Rebel XT(350D) + kitlens + grip + polafilter + draadontspanner + 2 originele batterijen.

Alles in goeie tot zeer goeie staat, teller staat denk ik rond 30.000 kliks.

Doe maar een bod..

EDIT: VERKOCHT !
                                  Last edited by ; 26/05/2007, 20:15.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door glennvc Bekijk Berichten
                                    Ik heb verleden week eens voor het eerst wat proberen te "pannen". Op de meeste foto's zijn de auto's ook wat schemerig maar zo af en toe lukt het wel.

Afgelopen weekend in York ook dergelijke foto's proberen te nemen.
                                    Maar tevergeefs, ik kan enkel statische foto's nemen zonder zo'n snelheidsgevoel erin.

Nu is mijn vraag: is het eigenlijk wel mogelijk met een toestel zoals het mijne (Kodak Z650)?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555 Bekijk Berichten
                                      Nu is mijn vraag: is het eigenlijk wel mogelijk met een toestel zoals het mijne (Kodak Z650)?

Zeker,
                                      dit is mij dinsdag gelukt met een rotte sony cybershot p92

Last edited by ; 31/05/2007, 14:37.

Comment

• Je moet gewoon wat oefenen op het 'volgen' van het object, en dan lukt dat inderdaad met elke camera.

Comment

• deze heb ik zondagavond gemaakt van M-optic z'n bimmer:

Niet echt super, maar met een sluitertijd van 1/3 sec. en uit de losse hand vind ik hem best meevallen.

Comment

Working...
                                          X