Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
@CCD
Welk toestel en type heb je?
Mooie foto's hoor
Canon 300D , ofwel met 17-40f4-L lens ofwel met 70-200f4-L en soms een 1.4extender, maar dit wil niet zeggen dat je met ander materiaal geen dergelijk resultaat kan verkrijgen , wat overigens niet wil zeggen dat je zomaar uit dergelijke toestellen zo'n resultaat krijgt...
Canon 300D , ofwel met 17-40f4-L lens ofwel met 70-200f4-L en soms een 1.4extender, maar dit wil niet zeggen dat je met ander materiaal geen dergelijk resultaat kan verkrijgen , wat overigens niet wil zeggen dat je zomaar uit dergelijke toestellen zo'n resultaat krijgt...
kben blij dat je deze toevoeging doet voor sommigen weer beginnen denken dat je zo'n materiaal nodig hebt voor goeie foto's ofzo, de fotograaf is en blijft nu eenmaal het belangrijkste
Knappe foto!
Ik volg het foto-topic af en toe, maar echt rasechte kenner ben ik niet, i.t.t m'n vader.
Deze vond ik knap gemaakt, en vroeg me af hoe je zo'n foto maakt.
Ik bedoel, de hoek waaruit deze foto is genomen? En het cadreren e.d?
Knappe foto!
Ik volg het foto-topic af en toe, maar echt rasechte kenner ben ik niet, i.t.t m'n vader.
Deze vond ik knap gemaakt, en vroeg me af hoe je zo'n foto maakt.
Ik bedoel, de hoek waaruit deze foto is genomen? En het cadreren e.d?
deze is gemaakt vanop een boot en die meeuwen vlogen mee met die boot dus om de foto te maken scherpstellen op de meeuw en dan het toestel automatisch de meeuw laten blijven scherpstellen op het gewenste moment afdrukken (+ nog rest instellen enzo en dit is wel wat simplistisch uitgelegd natuurlijk)
@Sta: leuk te horen dat er nog interesse is buiten de hardliners
Ja, ik heb er altijd wel een interesse voor gehad.
En met een vader die op't punt staat een Canon EOS 20D of 10D te kopen, ben je dat wel automatisch een beetje....
enkel met de 350D veronderstel ik? (anders zit ik daar ook wel al aan ) Nog een paar en ik zit aan 7000 met de 20D, met mijn Sony DSC-P51 heb ik er een kleine 12000 gemaakt en analoog ook nog wel heel foto's
zeg slavendrijver zoals ik al zei heb ik nog geen tijd gehad vandaag en zoveel actieve fotoposters zijn er niet in dit topic dus ge gaat nog ff op uw kin moeten kloppen (tenzij ge er zelf post natuurlijk... )
Comment