Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Digitale hoek

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk Berichten
    't is gewoon een vraag... hoeveel heb je over voor een camera?
    Aangezien ik 'n goed betaald vakantiejobje heb mag dat al wat zijn, ik durf en kan er geen bedrag opplakken. Liefst onder de 1000 euro zeker (en minder ook )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk Berichten
      Aangezien ik 'n goed betaald vakantiejobje heb mag dat al wat zijn, ik durf en kan er geen bedrag opplakken. Liefst onder de 1000 euro zeker (en minder ook )
      hmm eigenlijk zijn er veel opties... je kan voor een spiegelreflex gaan maar daar wordt alles snel nogal duur (en je mag er nie tegenopzien van lenzen te wisselen, sensor te kuisen,...) Maar er zijn ook wel nog andere opties, mensen zoals oa Atenza en Zwoemba tonen dat je zeker geen spiegelreflex nodig hebt. Ik weet eigenlijk niet welk toestel Atenza gebruikt... Zwoemba gebruikt op mijn aanraden een Canon S3 IS en met iets in die aard kan je al veel doen. Just remember creativiteit > materiaal
      En n/o maar als je al in de handleiding van de camera moet kijken hoe je je flits moet afzetten is een spiegelreflex wss niet echt je ding

Comment

En n/o maar als je al in de handleiding van de camera moet kijken hoe je je flits moet afzetten is een spiegelreflex wss niet echt je ding
        grmbl, ik wist nog dat'k daar op gepakt ging worden

Ok, geen spiegelreflex, gwn een goede camera met dito lens. Heb je toevallig enkele voorbeelden of linkjes met prijzen?

Comment

• Met zo een resultaat (is getrokken aan dat overdekte verhoog denk ik) zou ik tevreden zijn, mss later ooit eens een photo-vestje proberen te bemachtigen. Eerst de camera

Comment

grmbl, ik wist nog dat'k daar op gepakt ging worden

Ok, geen spiegelreflex, gwn een goede camera met dito lens. Heb je toevallig enkele voorbeelden of linkjes met prijzen?

bijvoorbeeld: http://www.dpreview.com/reviews/spec...canon_s5is.asp

goed toestel (daar ga ik toch van uit, S2 IS was erg goed, daar heb ik zelf ervaring mee en Zwoemba was erg tevreden van z'n S3 IS dacht ik + met canon zit je zoiezo wel goed) en goeie prijs! Helaas is er nog geen review beschikbaar maar die zal er binnenkort wel komen... En verder zou ik zeggen neus eens wat rond op die site, zowat de beste site die er is qua digitale fotografie, zeer goeie en objectieve reviews

Comment

Met zo een resultaat (is getrokken aan dat overdekte verhoog denk ik) zou ik tevreden zijn, mss later ooit eens een photo-vestje proberen te bemachtigen. Eerst de camera
              in principe kan je dat met uw sony ook, maar iets zegt me dat je me niet zal geloven
              kzal eens wat foto's uit de oude doos moeten opvissen...

Comment

bijvoorbeeld: http://www.dpreview.com/reviews/spec...canon_s5is.asp

goed toestel (daar ga ik toch van uit, S2 IS was erg goed, daar heb ik zelf ervaring mee en Zwoemba was erg tevreden van z'n S3 IS dacht ik + met canon zit je zoiezo wel goed) en goeie prijs! Helaas is er nog geen review beschikbaar maar die zal er binnenkort wel komen... En verder zou ik zeggen neus eens wat rond op die site, zowat de beste site die er is qua digitale fotografie, zeer goeie en objectieve reviews
                Thanks mate , zijn jullie trouwens tevreden van (de service van) Bartok? (winkel)

Comment

zijn jullie trouwens tevreden van (de service van) Bartok? (winkel)
                  heb ik persoonlijk geen ervaring mee

Comment

heb ik persoonlijk geen ervaring mee
                    Merci voor de hulp, die site is wel de moeite, kloppen die prijzen ongeveer met degene hier in België? (gelet op verschil Euro/Dollar)

Comment

Ik wil gerust wel eens zoeken hoor maar hierop moet ik gewoon even reageren

eerst keer dat ik zie dat iemand een kleur van camera als vereiste opgeeft

goh zoveel megapixel heb je voor zo'n gebruik eigenlijk niet nodig al bij al...

zorg liever dat je ook een goeie groothoek hebt in die camera want 10x optische zoom zegt op zich niet veel, helaas door al die digitale toestellen snappen de meesten niets meer van lenzen aanduiden adhv brandpuntsafstanden
                      kleur: ik ken zelfs op 't forum nog iemand die kleur van de camera belangrijk vindt

Groothoek - digitale toestellen - brandpuntsafstanden: kan je wat verduidelijken aub?
                      Die mens is bv niet van plan breedhoekfoto's te trekken ( ik zou dat wel willen, maar heb nu geen geld voor een andere camera )
                      maar waarschijnlijk is breedhoek en groothoek dan iets anders?

2015 Volvo V60 D2 aut.
                      2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Mij even mengen in de gesprekken :

Wij hebben nog een Panasonic FZ30 te koop .

LetsGoDigital is uw online magazine voor Technologie en Lifestyle, met het laatste nieuws, diepgaande achtergrond artikelen en product reviews

Zo eentje , maar wel in het grijs .
                        Grote boot

Kleine boot

Dagelijks brood

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
                          kleur: ik ken zelfs op 't forum nog iemand die kleur van de camera belangrijk vindt
                          Ah , jij riep mij dus .
                          Grote boot

Kleine boot

Dagelijks brood

Comment

• Nog in goede staat,is dat speciale geheugenkaartje (dat snellere)erbij?

F40fan, zou dit iets zijn voor mij zijn?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SPIDERVELOCE1750 Bekijk Berichten
                              Ah , jij riep mij dus .
                              heb jij dat gehoord tot bij jou thuis?

@topiclezers/lezeressen: Ik was geïnteresseerd, maar 'k zeg het ronduit: wegens andere $$$ prioriteiten $$$ moet ik helaas van dit aanbod afzien.

2015 Volvo V60 D2 aut.
                              2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten

Groothoek - digitale toestellen - brandpuntsafstanden: kan je wat verduidelijken aub?
                                Die mens is bv niet van plan breedhoekfoto's te trekken ( ik zou dat wel willen, maar heb nu geen geld voor een andere camera )
                                maar waarschijnlijk is breedhoek en groothoek dan iets anders?
                                ik persoonlijk hou meest van zwarte camera's met witte objectieven

groothoek bedoel ik niet extreem hé, gewoon een 35mm ofzo... das eigenlijk niet zo makkelijk uit te leggen aan een leek en die mm's kloppen eigenlijk niet meer bij een digitale compact, 't is 't equivalent bij een 35mm toestel dat ze uitdrukken... hmm Vroem-Vroem had ooit in een ver en duister verleden eens een word-documentje gemaakt met de belangrijkste fotografietermen goed uitgelegd, ik vraag me af of hij dat nog heeft...
                                breedhoek en groothoek zijn 2 termen die 't zelfde willen zeggen

Comment

ik persoonlijk hou meest van zwarte camera's met witte objectieven

groothoek bedoel ik niet extreem hé, gewoon een 35mm ofzo... das eigenlijk niet zo makkelijk uit te leggen aan een leek en die mm's kloppen eigenlijk niet meer bij een digitale compact, 't is 't equivalent bij een 35mm toestel dat ze uitdrukken... hmm Vroem-Vroem had ooit in een ver en duister verleden eens een word-documentje gemaakt met de belangrijkste fotografietermen goed uitgelegd, ik vraag me af of hij dat nog heeft...
                                  breedhoek en groothoek zijn 2 termen die 't zelfde willen zeggen
                                  Ik heb het hem al aan de hand van deze foto uitgelegd zoon :

Grote boot

Kleine boot

Dagelijks brood

Comment

Nog in goede staat,is dat speciale geheugenkaartje (dat snellere)erbij?

F40fan, zou dit iets zijn voor mij zijn?
                                    Ik denk dat Kristal en Manu in de beste positie zijn om te weten of dat is wat jij zoekt aangezien zij veel ervaring met dat toestel hebben maar ik denk dat 't zeker wel geschikt is, te zien aan wat Kristal en Manu hier vaak posten zijn daar zeker deftige autosportfoto's mee te maken

@ Kristal: wat komt er in de plaats?

Comment

Ik heb het hem al aan de hand van deze foto uitgelegd zoon :

waarvoor dank! Ik ben niet zo goed in zo'n dingen uitleggen

die kat kijkt trouwens maar mottig

Comment

Ik denk dat Kristal en Manu in de beste positie zijn om te weten of dat is wat jij zoekt aangezien zij veel ervaring met dat toestel hebben maar ik denk dat 't zeker wel geschikt is, te zien aan wat Kristal en Manu hier vaak posten zijn daar zeker deftige autosportfoto's mee te maken

@ Kristal: wat komt er in de plaats?
                                        Er komt niets in de plaats . Het is eentje op overschot .

De kat kijkt mottig omdat ik haar wel eens meer lastig val op deze manier .
                                        Grote boot

Kleine boot

Dagelijks brood

Comment

Er komt niets in de plaats . Het is eentje op overschot .

De kat kijkt mottig omdat ik haar wel eens meer lastig val op deze manier .
                                          Als ik me niet vergis fotograferen zowel jij als Manu met zo'n toestel en 't lijkt me sterk dat jullie daar eentje van wegdoen dus impliceert dat dat jullie er 3 hebben?
                                          en dan een beetje zeggen dat ik veel fototoestellen heb

Ik denk dat katten net als de meeste mensen ook niet zo van flitslicht houden

Comment

Working...
                                          X