Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Digitale hoek

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Sels Bekijk Berichten
    Ook met de standaard lens?
    je hebt die toch van je D70?

Comment

• Vorige koste zo'n 300€, maar ik ben bereid om erover te gaan voor iets goeds.

stel met camera, geheugenkaart, extra batterij, tas enz niet boven de 800€ ofzo

Comment

• Ik was net geen 800 euro kwijt voor mijn Canon EOS 350D met Canon EF-S 18-55 kit, 2 Gig kaartje, Tamron AF70-300mm (F/4-5.6) en UV filters voor beide lenzen.
        Deze heb ik nu een viertal weken in mijn bezit.

Ik heb ook gedacht aan een EOS 400D, maar die zijn toch nog een 150 a 200 euro duurder.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk Berichten
          je hebt die toch van je D70?
          Ik heb hem met lens verkocht.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door oveRRide Bekijk Berichten
            Enkel de body.
            ?

De D200 kit.

En nu nog de prijs?
            Last edited by ; 15/07/2007, 13:22.

Comment

• De Nikon D200 kit is een beetje te duur...

Het zal de Canon Eos 400D kit worden denk ik.

Comment

• Ik wou eerst een D200 met Nikkor 70-200VR kopen voor F1, snelheid en VR maar das mss toch iets erover zelfs zo'n 2ehands 70-200 vr kost nog 1000€

Comment

• NOOB ALERT

De Canon Eos 400D zie ik veel in de reclamefolderkes staan
                  Ik dacht al in verschillende topics gelezen te hebben dat sommige leden zo eentje hebben

Nu mijn vraag;
                  Is dat degelijk?
                  Is dat duur ( ik vind van wel, prijzen varieren wel, wss door de verschillende lenzen )
                  Wanneer gaat dat goedkoop worden

Of heb je nu al een goedkopen alternatief dat goed foto's trekt ( beter dan mijn Cybershot )?

Comment

• De vraag is wat ge er mee gaat doen.
                    Als je semi professioneel gaat dan is een 400D te klein formaat om de betere lenzen van canon.
                    Maar voor een amateur zeker goed genoeg en snel genoeg.
                    Het kiezen is aan u.
                    Nissan QQ driver.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jurbe Bekijk Berichten
                      De vraag is wat ge er mee gaat doen.
                      Als je semi professioneel gaat dan is een 400D te klein formaat om de betere lenzen van canon.
                      Maar voor een amateur zeker goed genoeg en snel genoeg.
                      Het kiezen is aan u.
                      amateur tot in de kist ze

en wanneer zouden die prijzen beginnen te zakken? ( binnen een aantal maand, een jaar ? )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk Berichten
                        amateur tot in de kist ze

en wanneer zouden die prijzen beginnen te zakken? ( binnen een aantal maand, een jaar ? )
                        de prijzen gaan nooit immens zakken. Een DSLR is duur in aankoop en de bijkomende kosten eigenlijk ook. Reken op 700€ met een standaard lens (18-55mm). Die in mijn ogen niet echt voldoet. De zoom is te klein op die lens voor veel zaken en dan moet je ineens al gaan naar een nieuwe lens. Een lens kost veel + dan zit je daar met je 2 lenzen. + dan nog is de nodige filter(s) om uw lens te beschermen, compact flash kaartjes, misschien nog een extra batterij en je komt al vrij duur uit. + je moet dat allemaal nog meesleuren hé en believe me, het is niet simpel zo een toestel.

Daarom, als je niet veel foto's trekt op een jaar en je hebt er ook weinig interesse in buiten point en shoot dan zou ik zo ver mogelijk wegblijven van een DSLR. Koop een zeer goed compact fototoestel en je zal er een pak meer plezier aan hebben

Comment

• Kan je met een niet DSLR foto's trekken van iets dat beweegt?
                          Dus vb mijn hond dat juist rechtspringt en ik wil daar een scherpe foto van ( met mijne kodak is dat nu allesbehalve scherp )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk Berichten
                            Kan je met een niet DSLR foto's trekken van iets dat beweegt?
                            Dus vb mijn hond dat juist rechtspringt en ik wil daar een scherpe foto van ( met mijne kodak is dat nu allesbehalve scherp )
                            afhankelijk van welke kodak je hebt. Niets is natuurlijk zo snel als een spiegelreflex...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichten
                              afhankelijk van welke kodak je hebt. Niets is natuurlijk zo snel als een spiegelreflex...
                              Nu heb ik een Sony Cybershot DSC-W40

technische gegevens

Ligt dit aan de sluitertijd of aan iets anders ( of aan mij )

Comment

• Voor een deel aan u en voor een deel aan uw toestel.
                                Wat de prijzen betreft deze zakken steeds verder .
                                Vroeger waren digitale spiegelreflexen nooit onder de 1000€ te vinden.
                                tegenwoordig vind je er al vanaf +-500€ dus zakken zeker in prijs.(nikon D40 en Canon350D).
                                Nissan QQ driver.

Comment

• Gisteren in de MediaMarkt in Oostende stond er een EOS 400D voor 749 €, daarbij kreeg je nog is 80 € korting en een tas van 50 €.

We waren sterk aan het twijfelen om zo een te kopen. Probleem is dat het vrij veel plaats inneemt om het overal mee te nemen

Comment

• Ik zal nog een 6 maand wachten, dan zullen de prijzen wel wat gezakt zijn ( en dan kan ik hopelijk foto's maken van mijn nieuwe auto ( nog nie besteld ze ))

Comment

• Nu wil ik al een Nikon D80 kopen ipv de Canon EOS 400D...

Pfff... Moeilijk..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Sels Bekijk Berichten
                                        Nu wil ik al een Nikon D80 kopen ipv de Canon EOS 400D...

Pfff... Moeilijk..

Wat doet je twijfelen?
                                        Nora!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gene Hackman Bekijk Berichten

Wat doet je twijfelen?
                                          Eerst geld zoeken.

Comment

Working...
                                          X