Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Sels
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Digitale hoek
Collapse
X
-
Ik was net geen 800 euro kwijt voor mijn Canon EOS 350D met Canon EF-S 18-55 kit, 2 Gig kaartje, Tamron AF70-300mm (F/4-5.6) en UV filters voor beide lenzen.
Deze heb ik nu een viertal weken in mijn bezit.
Ik heb ook gedacht aan een EOS 400D, maar die zijn toch nog een 150 a 200 euro duurder.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk Berichtenje hebt die toch van je D70?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door oveRRide Bekijk BerichtenEnkel de body.
De D200 kit.
En nu nog de prijs?
Comment
-
NOOB ALERT
De Canon Eos 400D zie ik veel in de reclamefolderkes staan
Ik dacht al in verschillende topics gelezen te hebben dat sommige leden zo eentje hebben
Nu mijn vraag;
Is dat degelijk?
Is dat duur ( ik vind van wel, prijzen varieren wel, wss door de verschillende lenzen )
Wanneer gaat dat goedkoop worden
Of heb je nu al een goedkopen alternatief dat goed foto's trekt ( beter dan mijn Cybershot )?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jurbe Bekijk BerichtenDe vraag is wat ge er mee gaat doen.
Als je semi professioneel gaat dan is een 400D te klein formaat om de betere lenzen van canon.
Maar voor een amateur zeker goed genoeg en snel genoeg.
Het kiezen is aan u.
en wanneer zouden die prijzen beginnen te zakken? ( binnen een aantal maand, een jaar ? )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk Berichtenamateur tot in de kist ze
en wanneer zouden die prijzen beginnen te zakken? ( binnen een aantal maand, een jaar ? )
Daarom, als je niet veel foto's trekt op een jaar en je hebt er ook weinig interesse in buiten point en shoot dan zou ik zo ver mogelijk wegblijven van een DSLR. Koop een zeer goed compact fototoestel en je zal er een pak meer plezier aan hebben
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk BerichtenKan je met een niet DSLR foto's trekken van iets dat beweegt?
Dus vb mijn hond dat juist rechtspringt en ik wil daar een scherpe foto van ( met mijne kodak is dat nu allesbehalve scherp )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichtenafhankelijk van welke kodak je hebt. Niets is natuurlijk zo snel als een spiegelreflex...
technische gegevens
Ligt dit aan de sluitertijd of aan iets anders ( of aan mij )
Comment
-
Voor een deel aan u en voor een deel aan uw toestel.
Wat de prijzen betreft deze zakken steeds verder .
Vroeger waren digitale spiegelreflexen nooit onder de 1000€ te vinden.
tegenwoordig vind je er al vanaf +-500€ dus zakken zeker in prijs.(nikon D40 en Canon350D).Nissan QQ driver.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Sels Bekijk BerichtenNu wil ik al een Nikon D80 kopen ipv de Canon EOS 400D...
Pfff... Moeilijk..
Wat doet je twijfelen?Nora!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gene Hackman Bekijk Berichten
Wat doet je twijfelen?
Comment
Comment