Oorspronkelijk geplaatst door Atenza
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Digitale hoek
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenDan zijn die foto's toch niet op 200mm genomen denk ik. Of wel?
120:
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenSluitertijd 1/30
Iso 400
F5.6
46:
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenSluitertijd 1/30
Iso 400
F4.8
200:
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichtensluitertijd 1/6
Iso 400
F5.6
150:
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenSluitertijd 1/8
Iso 400
F5.6
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk BerichtenVibrate ReductionOorspronkelijk geplaatst door Mbman Bekijk BerichtenRTFM
ik heb dezelfde lens On: stabilisatie staat op. Off: staat dan af (dus geen vibratiereductie), ja duh
normal: goed voor normaal gebruik
active: de stabilisator gaat de bewegingen permanent compenseren. Je hoort het motorke constant werkenOorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenVibratiereductie. (image stabilizer?)
Oké.
Dank u.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenIk zou nog meer op de auto concentreren.
Ja wtf.
Dat was niet zo simpel hoor.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenWel een goei lenske denk ik zo te horen, groot zoombereik en beeldstabilisatie.
Waarom heeft canon zo niets...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichtendat is er ook voor Canon, maar niet van canon zelf
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenJa wtf.
Dat was niet zo simpel hoor.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichtendat is er ook voor Canon, maar niet van canon zelf
Een Sigma of Tamron, natuurlijk met de juiste vatting, komt meestal een stuk goedkoper uit en geeft evengoede resultaten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichteninderdaad
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenNee dichter op de auto zoomen .
Smaken verschillen nu eenmaal.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenWel een goei lenske denk ik zo te horen, groot zoombereik en beeldstabilisatie.
Waarom heeft canon zo niets...
Maar ik zoek eigenlijk een goede Reflexcamera van Canon met een goede lens, iemand idee?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Atenza Bekijk BerichtenDas juist de typische manier van fotograferen. Sommige hebben graag heel wat achtergrond erop, anderen verkiezen een groter object.
Smaken verschillen nu eenmaal.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenToch ook al 500 €... Maar ik heb al veel gehoord dat een lens met zulk groot zoombereik toch een iets mindere kwaliteit oplevert. Maar het is wel makkelijk omdat je nooit van lens moet veranderen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichtenkoop eens een lens van canon met IS....even duur. Kwaliteit bij grotere zoomlenzen is natuurlijk minder. Vignetering en stuff, maar als je geen goesting hebt om altijd van lens te veranderen is dit de perfecte lens in mijn ogen
Daarom hebben al die professionele fotografen soms twee camera's bij, zo 2 Canon 1D(s) met bijbehorende L-lenzen... Echt zot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenToch ook al 500 €... Maar ik heb al veel gehoord dat een lens met zulk groot zoombereik toch een iets mindere kwaliteit oplevert. Maar het is wel makkelijk omdat je nooit van lens moet veranderen...
Bij de aankoop van mijn Sigma 170-500 had ik ook eerst ovewogen om een 50-500 te nemen, maar heb van dat idee afgestap omdat ik zelf vond dat het verschil tussen die 50 en de 500 te groot was en de kwaliteit daardoor niet zo goed ging zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichtenis dit de perfecte lens in mijn ogen
Prachtig.
Comment
Comment