Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Digitale hoek

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Bedankt voor de link

Welke rally zat je?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555 Bekijk Berichten
      Bedankt voor de link

Welke rally zat je?
      Europees Rally kampioenschap (Valkenswaard, Nederland)

Comment

• Iemand een idee waar ik een Canon EF-S 10-22mm kan huren of iets vergelijkbaars van bv sigma met canonvatting? Liefst omgeving Kortrijk of Gent ofzo...

Comment

• Winkel gerund met behulp van PrestaShop

Comment

• Comment

• Op bovenstaande sites verhuren ze helaas geen EF 10-22.

Comment

• ik zie wel bij geen van beiden dat objectief staan hoor

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
                  Op bovenstaande sites verhuren ze helaas geen EF 10-22.
                  't moet wel dat objectief zijn of vergelijkbaar want door de cropfactor van m'n 20D kan ik geen van de normale fish-eye's gebruiken...

Comment

• Een EF-S dus?

Comment

Op bovenstaande sites verhuren ze helaas geen EF 10-22.
                      Ik dacht eventueel aan Konijnenberg (wel niet in de regio Gent natuurlijk) en daar staat dit objectief ook niet op de verhuur-lijst. Je kan altijd wel eens bellen naar die mensen, niet alles staat namelijk op de site gepubliceerd denk ik.

Comment

Een EF-S dus?
                        't enige dat Canon in hun gamma heeft dat ik kan gebruiken is die EF-S 10-22mm... maar sigma, tamron, tokina,... hebben ook nog alternatieven voor dat objectief dus 't maakt me niet zo uit welke 't is dat ik huur, 't is toch maar voor 1 shoot

Comment

• Die EF-S reeks is toch voor de camera's die geen fullframe hebben hè? (300D,350D,400D,20D,30D,...) En niet compatibel met de duurdere camera's.

Comment

Die EF-S reeks is toch voor de camera's die geen fullframe hebben hè? (300D,350D,400D,20D,30D,...) En niet compatibel met de duurdere camera's.
                            klopt, en das direct al een van de grote nadelen aan die objectieven

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door oveRRide Bekijk Berichten
                              Ik dacht eventueel aan Konijnenberg (wel niet in de regio Gent natuurlijk) en daar staat dit objectief ook niet op de verhuur-lijst. Je kan altijd wel eens bellen naar die mensen, niet alles staat namelijk op de site gepubliceerd denk ik.
                              ook handig als niet alles op hun site staat nuja iemand die ik ken werkt daar, kzal 't eens navragen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk Berichten
                                klopt, en das direct al een van de grote nadelen aan die objectieven
                                Of aan de camera's...

Comment

Of aan de camera's...
                                  nee zeker niet aan de camera's, de camera's werken met EF en EF-S objectieven + als je een tele gebruikt is 't een voordeel omdat je meer tele hebt dan bij een full-frame... 't is enkel bij groothoek dat je een nadeel hebt

Comment

• 10 Megapixels
                                    3" scherm met live view (!!!!!!!! Wist niet dat dit mogelijk was in een SLR!)
                                    6,5 shots per seconde

Last edited by ; 24/08/2007, 00:03.

Comment

• Zelfde verhaal als hierboven eigenlijk.

Ook 3" scherm met live view!

Comment

• En nu de nieuwe king onder de Nikon-lenzen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk Berichten
                                          nee zeker niet aan de camera's, de camera's werken met EF en EF-S objectieven + als je een tele gebruikt is 't een voordeel omdat je meer tele hebt dan bij een full-frame... 't is enkel bij groothoek dat je een nadeel hebt
                                          I see...

Comment

Working...
                                          X