Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Iemand een idee waar ik een Canon EF-S 10-22mm kan huren of iets vergelijkbaars van bv sigma met canonvatting? Liefst omgeving Kortrijk of Gent ofzo...
Op bovenstaande sites verhuren ze helaas geen EF 10-22.
Ik dacht eventueel aan Konijnenberg (wel niet in de regio Gent natuurlijk) en daar staat dit objectief ook niet op de verhuur-lijst. Je kan altijd wel eens bellen naar die mensen, niet alles staat namelijk op de site gepubliceerd denk ik.
't enige dat Canon in hun gamma heeft dat ik kan gebruiken is die EF-S 10-22mm... maar sigma, tamron, tokina,... hebben ook nog alternatieven voor dat objectief dus 't maakt me niet zo uit welke 't is dat ik huur, 't is toch maar voor 1 shoot
Ik dacht eventueel aan Konijnenberg (wel niet in de regio Gent natuurlijk) en daar staat dit objectief ook niet op de verhuur-lijst. Je kan altijd wel eens bellen naar die mensen, niet alles staat namelijk op de site gepubliceerd denk ik.
ook handig als niet alles op hun site staat nuja iemand die ik ken werkt daar, kzal 't eens navragen
nee zeker niet aan de camera's, de camera's werken met EF en EF-S objectieven + als je een tele gebruikt is 't een voordeel omdat je meer tele hebt dan bij een full-frame... 't is enkel bij groothoek dat je een nadeel hebt
nee zeker niet aan de camera's, de camera's werken met EF en EF-S objectieven + als je een tele gebruikt is 't een voordeel omdat je meer tele hebt dan bij een full-frame... 't is enkel bij groothoek dat je een nadeel hebt
Comment