Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Digitale hoek

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Atenza Bekijk Berichten
    4 dagen geleden een nieuwe lens gekocht op E-bay, bij een handelaar in Hong-Kong.

Vandaag:

Ding-dong.... ik doe open -> FedEx.

Vandaag ook een eerste keer ge-ebayed in Hong Kong en een lens gekocht, ben benieuwd.
    Het betreft de Canon 28-135mm.
    3 minuten later een mailtje: Many Thanks, will ship later today. hope it arrives good.
    Last edited by ; 24/08/2007, 02:55.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sledge Bekijk Berichten
      3 minuten later een mailtje: Many Thanks, will ship later today. hope it arrives good.
      Beter dan: Many Thanks, will manufacture later today...

Comment

• Ik zou ook wel een lens in van Hongkong willen bestellen omdat het zo gunstig is van prijs, maar ik mag niet van m'n ouders. (schijtluizen )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten

3" scherm met live view (!!!!!!!! Wist niet dat dit mogelijk was in een SLR!)
          ik ben bang dat dat de nieuwe hype wordt nu consumenten beginnen door te hebben dat megapixels toch niet zaligmakend zijn... man man toch

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk Berichten
            ik ben bang dat dat de nieuwe hype wordt nu consumenten beginnen door te hebben dat megapixels toch niet zaligmakend zijn... man man toch
            als ik zo'n groot display wil koop ik me wel een tv...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pirre Bekijk Berichten
              als ik zo'n groot display wil koop ik me wel een tv...
              ik heb een volgeling
              't nut van een tv achteraan je camera ontgaat me volledig... en die liveview mogen ze wat mij betreft ook houden hoor

Comment

• Die TV zorgt er anders wel voor dat je de scherpte beter kan inschatten hè, maar het moet van mij ook niet perse. Die live view is ook zo nutteloos, ik denk dat je beter en stabieler foto's neemt door door de viewfinder te kijken dan op het schermpje.

Comment

Die TV zorgt er anders wel voor dat je de scherpte beter kan inschatten hè, maar het moet van mij ook niet perse. Die live view is ook zo nutteloos, ik denk dat je beter en stabieler foto's neemt door door de viewfinder te kijken dan op het schermpje.
                  Veel verschil maakt dat niet de grootte van dat lcd-scherm voor de scherpte te beoordelen is mijn ervaring, daarvoor blijft 't zoiezo aan de kleine kant... maar eerlijk gezegd dat beoordelen van de scherpte... das toch iets dat je gewoon thuis doet? imho toch hé

Comment

• Wat je ook kan doen is inzoomen op de foto's op het schermpje van de camera zelf, zo is het ok makkelijk te zien.

Comment

• iemand een linkje voor die lenzen uit hongkong ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichten
                        iemand een linkje voor die lenzen uit hongkong ?
                        Voila...

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

• Wat ga je doen met een defecte lens bij aflevering, eens bellen ?

Comment

live view!

HEILIGSCHENNIS !!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dirkske007 Bekijk Berichten
                              HEILIGSCHENNIS !!!
                              Eigenlijk wel ja, ik vraag mij af wie dat gaat gebruiken...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dirkske007 Bekijk Berichten
                                HEILIGSCHENNIS !!!
                                eigenlijk wel... maar er zijn wel toepassingen die hun nut hebben hoor
                                zoals bijvoorbeeld voor natuurfotografen... je verstopt je camera ergens terwijl jij op afstand op je laptopscherm ziet wat er gebeurt en op 't gepaste moment maak je dan je opname

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem Bekijk Berichten
                                  Wat ga je doen met een defecte lens bij aflevering, eens bellen ?
                                  good point...

Comment

• nudat de d300 voorgesteld is zakt den d200 dan in prijs?

d300 kost 2000$ dus naar € is dat 1475.

d200 kost nu 1300€ dacht ik ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sinister Bekijk Berichten
                                      nudat de d300 voorgesteld is zakt den d200 dan in prijs?

d300 kost 2000$ dus naar € is dat 1475.

d200 kost nu 1300€ dacht ik ?
                                      de D200 zal nu waarschijnlijk wat in prijs dalen ja de tijd dat ie nog beschikbaar is

Comment

• wohoo dat moesten we weten

of toch een d300 pakken ? oei the choises

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sinister Bekijk Berichten
                                          wohoo dat moesten we weten

of toch een d300 pakken ? oei the choises
                                          in zo'n keuzes moei ik me niet meer hoor

Comment

Working...
                                          X