Oorspronkelijk geplaatst door Spillies
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Digitale hoek
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door W1ck3d Bekijk BerichtenSame here! Speel wel wat met je witbalans zou ik zeggen. In plaats van AWB (automatisch) te selecteren, is het soms nuttig om eens 'custom' uit te testen. Trial and error, zo doe ik het ook.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichtenheeft er hier iemand ervaring met konijnenberg? Is dat te vergelijken met pixmania?
te betrouwen? of eerder handen af en naar de vertrouwde locale cameraboer?
Erg goedkoop (toch als je in België blijft om te shoppen) en de verkoper (een Nederlander) was extréém vriendelijk. Bij 't thuiskomen bleek dan wel dat ie mij een batterij van €20 meegegeven had terwijl ik eentje van €60 had besteld (en betaald...). Anderzijds had hij mij een filter meegegegeven die hij niet aangerekend had... Op dat gebied ga ik dus volgende keer wel eens goed checken wat ze mij meegeven.
Maar voor de rest érg tevreden en voor m'n volgende aankoop (tasje en statief) ga ik er zéker terug.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichtenheeft er hier iemand ervaring met konijnenberg? Is dat te vergelijken met pixmania?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenIk zet em meestal in Tv.1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenWaar gaat die lens met die camera naartoe. j/k Ik wil niets opdringen hè, maar een battery grip zou het geheel een beetje eleganter maken.
Ik heb er geen last van hoor.
De linkerhand onder de lens en de rechterhand aan die verbredeing vooraan rechts.
Ligt zeer goed in de hand dan!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
De linkerhand onder de lens en de rechterhand aan die verbredeing vooraan rechts.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk Berichtenenkel nog maar goeie dingen van gehoord, verschillende mensen die ik ken bestellen daar al hun materiaal en een kennis werkt daar zeker te vertrouwen dus!
Ik heb m'n oog laten vallen op de Panasonic FZ-18. Na nieuwjaar zal ik er waarschijnlijk om gaan. Ben nu al wat aan 't kijken naar de prijzen (is pas uit). 't Wordt dus waarschijnlijk keunenberg, hij scheelt dus wel een pak met de rest...__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door porschepipo Bekijk BerichtenSpillies, gewoon veel oefenen en elke functie eens proberen.
BTW, wat vinden jullie van deze, overdreven?
Comment
-
@Spillies: die 85mm lens is dat niet wat te overdreven? Voor een hoofd mooi op foto te krijgen is dat goed, maar hoe ver moet je wel niet gaan staan als je een hele persoon op de foto wil hebben?!
Comment
-
Owja, na 2 weken uitgebreid gebruik te maken van mijn nieuwe Sigma 18-200 (3 weken geleden gekocht) ben ik vrij content! Oké, het is wat traag, niet superscherp en niet zo immens lichtgevoelig, maar het is heerlijk om niet om de 5 shots te moeten veranderen van lens . Als je bijvoorbeeld in een stad rondloopt is het niet echt tof voor uw medemensen om elke keer te stoppen en van lens te verwisselen = al dat stof op die droge plekken...
Natuurlijk heb ik iemand gezien met DE oplossing: een 1D met 17-40 L glas en een 30D met 70-200 f2.8 rond zijn nek . Die zal ook nogal gezweet hebben die dag
ik zal uiteraard wel eens wat foto's posten....één van de dagen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk BerichtenOwja, na 2 weken uitgebreid gebruik te maken van mijn nieuwe Sigma 18-200 (3 weken geleden gekocht) ben ik vrij content! Oké, het is wat traag, niet superscherp en niet zo immens lichtgevoelig, maar het is heerlijk om niet om de 5 shots te moeten veranderen van lens . Als je bijvoorbeeld in een stad rondloopt is het niet echt tof voor uw medemensen om elke keer te stoppen en van lens te verwisselen = al dat stof op die droge plekken...
Natuurlijk heb ik iemand gezien met DE oplossing: een 1D met 17-40 L glas en een 30D met 70-200 f2.8 rond zijn nek . Die zal ook nogal gezweet hebben die dag
ik zal uiteraard wel eens wat foto's posten....één van de dagen
Comment
-
Prachtig!!!
met welke focusafstand is deze genomen? lijkt me al redelijk breedhoek en toch geen vervorming noch verkleuringen... mooi!
Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichten
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk BerichtenPrachtig!!!
met welke focusafstand is deze genomen? lijkt me al redelijk breedhoek en toch geen vervorming noch verkleuringen... mooi!
88mm, niet heel breedhoek dus.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten88mm, niet heel breedhoek dus.
Comment
Comment