Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Digitale hoek

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
    Echt he, schitterende close-up
    Het kan nog closer :

En in de vrije natuur, wees gerust , geduld is een schone deugt...

Comment

• zooooo cool, die druppels staan er perfect op ( de eerste is precies wat minder, het onderste deel is niet zo scherp )

Comment

• ijsvogels

soms vind ik 't wel jammer dat ik niet 't materiaal heb om aan zo'n soort fotografie te doen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audidriver Bekijk Berichten
          Het kan nog closer :

En in de vrije natuur, wees gerust , geduld is een schone deugt...
          Mo how, dat zijn foto's voor in de boekskes Respect!

Comment

Inderdaad, meer kan je er niet over zeggen: Respect!

Echt prachtige foto's, damn!

Comment

Met een beetje trots mag ik ook zeggen dat vorige week een aantal macrofoto's en ook van deze ijsvogels vertrokken zijn naar een Nederlandse uitgeverij die me heeft gekontakteerd met de vraag of ik foto's wilde aanleveren voor in een natuurboek die er begin volgend jaar zou moeten zijn

Comment

Met een beetje trots mag ik ook zeggen dat vorige week een aantal macrofoto's en ook van deze ijsvogels vertrokken zijn naar een Nederlandse uitgeverij die me heeft gekontakteerd met de vraag of ik foto's wilde aanleveren voor in een natuurboek die er begin volgend jaar zou moeten zijn
                Zalig .

Het zal allesinds een aanwinst zijn voor dat boekje, echt prachtige foto's!

Comment

Proficiat

Mooi werk wordt beloond ( ook al duurt het soms lang )

Comment

• Echt HEFTIG spul, Audidriver!

Comment

• Met Audidriver hebben we eindelijk eens een échte kenner op het forum.

Knappe foto's! (mag wel met zo'n duur materiaal denk ik...)

Btw, doe jij ook autoshoots?

Comment

• Ik zou een nieuwe compacte camera willen bijkopen. Op dit moment heb ik een Panasonic FZ- 30 maar ik wil iets kleins erbij. Ik dacht aan een Panasonic Lumix Tz-3 (omdat ik tevreden van m'n huidige Panasonic) maar misschien zijn er nog andere alternatieven? Iemand een suggestie? Merci.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bruno Bekijk Berichten
                          Ik zou een nieuwe compacte camera willen bijkopen. Op dit moment heb ik een Panasonic FZ- 30 maar ik wil iets kleins erbij. Ik dacht aan een Panasonic Lumix Tz-3 (omdat ik tevreden van m'n huidige Panasonic) maar misschien zijn er nog andere alternatieven? Iemand een suggestie? Merci.
                          Canon Ixus 70?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten

Knappe foto's! (mag wel met zo'n duur materiaal denk ik...)

Btw, doe jij ook autoshoots?
                            Ik wil je dat duur materiaal best wel eens een middagje in je handen duwen hoor , dan kun je zelf even ondervinden hoeveel makkelijker het dan allemaal wordt , serieus nu, het zou hypocriet zijn van me om te zeggen dat het niet aan het materiaal ligt, het ligt wel aan het materiaal maar met goed materiaal alleen ben je er lang niet geloof me gerust, even belangrijk bij natuurfotografie is in eerste instantie natuurkennis, waar zijn deze vogeltjes te vinden, hoe gedragen ze zich enz… Ervaring om met dergelijke lange focuslengtes te werken is ook nodig, wees gerust op een middagje leer je het niet.
                            Fotografie heeft vele takken, nu is bvb natuurfotografie een ding van me waar ik ( al zeg ik het zelf ) vrij goed mee overweg kan, laat me echter in de studio een model fotograferen en ik zal er hoogstwaarschijnlijk maar weinig van bakken, technisch zal het allemaal nog wel best lukken maar compositieoneel, model aansturen enz… heb ik helemaal geen ervaring mee. Net zoals bvb macro’s, technisch niet zo makkelijk maar een technisch perfecte macro met een slechte compositie is gewoon niks.
                            Materiaal is dus één ding, de foto’s maken is een andere zaak, en da’s met alle takken van fotografie zo. Ik ken er die magnifieke straatfoto’s maken met een simpel compactcameraatje, zo zie je maar…

Bedankt aan iedereen voor de leuke reacties, hier nog enkele macrowerkjes van me ( prachtige tak van fotografie volgens mij ) :

Met autoshoots heb ik totaal geen ervaring trouwens...

Comment

• zéér knap materiaal audidriver en ik kan me erg goed vinden in uw uitleg en bemerkingen
                              ondanks dat 't normaal m'n ding niet zo is krijg ik echt wel zin om wat natuurfoto's te maken (doorgaans heb ik er niet zo 't geduld voor vrees ik) kweet wel wat leuke plekken (kweet nog een kolonie ijsvogels zitten ) maar ja qua materiaal lukt dat niet...

anywayz keep up the good work!

Comment

• WTF GAST!

Comment

• @ Audidriver:

Prachtig gewoon, 't zijn stuk voor stuk pareltjes van foto's!! Voor net die ene foto heb je wellicht massa's geduld nodig

Die details gewoon.....

Comment

Ik wil je dat duur materiaal best wel eens een middagje in je handen duwen hoor , dan kun je zelf even ondervinden hoeveel makkelijker het dan allemaal wordt , serieus nu, het zou hypocriet zijn van me om te zeggen dat het niet aan het materiaal ligt, het ligt wel aan het materiaal maar met goed materiaal alleen ben je er lang niet geloof me gerust, even belangrijk bij natuurfotografie is in eerste instantie natuurkennis, waar zijn deze vogeltjes te vinden, hoe gedragen ze zich enz… Ervaring om met dergelijke lange focuslengtes te werken is ook nodig, wees gerust op een middagje leer je het niet.
                                    Ja, materiaal is één ding, maar techniek en in geval van natuurfotografie ook geduld...

Eigenlijk wel bizar hè, persfotografen moeten soms in luttele seconden een goeie foto weten te nemen, en natuurfotografen moeten er soms dagen op wachten...

O ja, magniefieke foto's btw.

Comment

• Ik denk niet dat je de kwaliteit van zo'n natuur/macro-foto kan vergelijken met een spyshot van een of andere celeb.

Deze foto's zijn gewoon prachtig, audidriver!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door porschepipo Bekijk Berichten
                                        Ik denk niet dat je de kwaliteit van zo'n natuur/macro-foto kan vergelijken met een spyshot van een of andere celeb.
                                        Ik vergelijk de foto's absoluut niet, wel de timing die nodig is om de foto te maken.

Comment

• wat een foto's, wat een detail !!!!
                                          PRACHTIG

Comment

Working...
                                          X