Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Digitale hoek

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
    Wat?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk Berichten
      Wat?
      Niks, proficiat met uw camera, die 40D moet fantastisch zijn, maar ik vraag mij gewoon af welke lenzen je zal hebben, want die blijven het belangrijkste. (dat zal Denniske ook al wel verteld hebben )

Comment

Niks, proficiat met uw camera, die 40D moet fantastisch zijn, maar ik vraag mij gewoon af welke lenzen je zal hebben, want die blijven het belangrijkste. (dat zal Denniske ook al wel verteld hebben )
        Natuurlijk zijn de lenzen het belangrijkste, voorlopig zullen dat de 17-85 IS en 70-300 IS zijn.

Comment

Natuurlijk zijn de lenzen het belangrijkste, voorlopig zullen dat de 17-85 IS en 70-300 IS zijn.
          Daarmee kan je tijdens het leerproces inderdaad nog even verder. Allebei IS.

Comment

Daarmee kan je tijdens het leerproces inderdaad nog even verder. Allebei IS.
            En als ik zo alles wat onder de knie heb zou ik naar een L lens durven overstappen. Wat en hoe?.... Don't know yet

Comment

• Nu een middagje spelen met de Canon

Comment

• Als je niet manueel gaat instellen, zet hem dan op 'flitser uit' (Flash off)

En denk eraan: draai eens aan je polarisatiefilter
                1991 Mazda MX-5 NA
                Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk Berichten
                  Nu een middagje spelen met de Canon
                  Ge hebt em al of wat?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
                    Als je niet manueel gaat instellen, zet hem dan op 'flitser uit' (Flash off)

voor de cashback, welke barcodes ( juist die van de doos met de serienummer op ??
                    Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
                    Ge hebt em al of wat?
                    Jep

Comment

gij zijt echt wel dé IS-freak hé nuja can't blame you

Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk Berichten
                      En als ik zo alles wat onder de knie heb zou ik naar een L lens durven overstappen. Wat en hoe?.... Don't know yet
                      die 17-85 zal je u niet beklagen denk ik, als je daar geen goeie resultaten mee haalt zegt dat meer over u dan over dat objectief alleszins
                      nu tis zoiezo nog steeds 't manneke achter de camera die de foto maakt hé... als ik zo soms zie wat sommigen al met een 18-55 doen (al moet ik zeggen dat ik daar ook al deftige resultaten mee heb gehaald, alleen jammer dat ze niet wat scherper is)

Comment

wel grappig dat die tip net van jou komt

Comment

Nu een middagje spelen met de Canon
                          veel plezier

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk Berichten
                            wel grappig dat die tip net van jou komt
                            Ik draai er altijd aan 'k draai hem zo dat je de zetels van de wagen ziet zitten, en dan heb je spijtig genoeg wél reflecties op het koetswerk ..
                            1991 Mazda MX-5 NA
                            Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                            www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

Ik draai er altijd aan 'k draai hem zo dat je de zetels van de wagen ziet zitten, en dan heb je spijtig genoeg wél reflecties op het koetswerk ..
                              vroeger deed je dat niet, vandaar dat ik 't nogal grappig vond

Comment

tbegint te kriebelen he

626,35 euro, daar nog eens een kaartje bij ( een 40 euro ) en daar de cashback af ( 70 euro ).

Kheb nog wat gelezen en de 400d is nieuwer dan de 350d ( is half en half de opvolger ).
                                Ik zou het dus dwaas vinden om een oud model te kopen wanneer je een nieuw model voor een iets hogere prijs hebt ( 30 euro )
                                http://www.cameranu.nl/artikel/4140/...D_18-55.html10 euro goedkoper, al weet ik wel niets over cashback ik heb daar al gekocht en ben er tevreden van !

Comment

• Lol, staat er in koeien van letters bij die cashback

Comment

• nog eens over de cashback

wat moet ik opsturen:
                                    dat formulier van het internet met mijn gegevens op en de serienummer van de Canon
                                    de kopie van de factuur
                                    de originele barcode ( welke, die van op de doos zekers )

Comment

• Comment

nog eens over de cashback

wat moet ik opsturen:
                                        dat formulier van het internet met mijn gegevens op en de serienummer van de Canon
                                        de kopie van de factuur
                                        de originele barcode ( welke, die van op de doos zekers )
                                        klopt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk Berichten
                                          klopt
                                          Oki, straks komen mijn eerste probeersels online

Comment

Working...
                                          X