Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Digitale hoek
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenWat?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenNiks, proficiat met uw camera, die 40D moet fantastisch zijn, maar ik vraag mij gewoon af welke lenzen je zal hebben, want die blijven het belangrijkste. (dat zal Denniske ook al wel verteld hebben )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenNatuurlijk zijn de lenzen het belangrijkste, voorlopig zullen dat de 17-85 IS en 70-300 IS zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenDaarmee kan je tijdens het leerproces inderdaad nog even verder. Allebei IS.
Comment
-
Als je niet manueel gaat instellen, zet hem dan op 'flitser uit' (Flash off)
En denk eraan: draai eens aan je polarisatiefilter1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk BerichtenNu een middagje spelen met de Canon
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk BerichtenAls je niet manueel gaat instellen, zet hem dan op 'flitser uit' (Flash off)
En denk eraan: draai eens aan je polarisatiefilter
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenGe hebt em al of wat?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenNatuurlijk zijn de lenzen het belangrijkste, voorlopig zullen dat de 17-85 IS en 70-300 IS zijn.
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenEn als ik zo alles wat onder de knie heb zou ik naar een L lens durven overstappen. Wat en hoe?.... Don't know yet
nu tis zoiezo nog steeds 't manneke achter de camera die de foto maakt hé... als ik zo soms zie wat sommigen al met een 18-55 doen (al moet ik zeggen dat ik daar ook al deftige resultaten mee heb gehaald, alleen jammer dat ze niet wat scherper is)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk BerichtenEn denk eraan: draai eens aan je polarisatiefilter
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk BerichtenNu een middagje spelen met de Canon
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk Berichtenwel grappig dat die tip net van jou komt1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk BerichtenIk draai er altijd aan 'k draai hem zo dat je de zetels van de wagen ziet zitten, en dan heb je spijtig genoeg wél reflecties op het koetswerk ..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk Berichtentbegint te kriebelen he
626,35 euro, daar nog eens een kaartje bij ( een 40 euro ) en daar de cashback af ( 70 euro ).
Kheb nog wat gelezen en de 400d is nieuwer dan de 350d ( is half en half de opvolger ).
Ik zou het dus dwaas vinden om een oud model te kopen wanneer je een nieuw model voor een iets hogere prijs hebt ( 30 euro )
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk Berichtennog eens over de cashback
wat moet ik opsturen:
dat formulier van het internet met mijn gegevens op en de serienummer van de Canon
de kopie van de factuur
de originele barcode ( welke, die van op de doos zekers )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk Berichtenklopt
Comment
Comment