Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Niks, proficiat met uw camera, die 40D moet fantastisch zijn, maar ik vraag mij gewoon af welke lenzen je zal hebben, want die blijven het belangrijkste. (dat zal Denniske ook al wel verteld hebben )
Niks, proficiat met uw camera, die 40D moet fantastisch zijn, maar ik vraag mij gewoon af welke lenzen je zal hebben, want die blijven het belangrijkste. (dat zal Denniske ook al wel verteld hebben )
Natuurlijk zijn de lenzen het belangrijkste, voorlopig zullen dat de 17-85 IS en 70-300 IS zijn.
En als ik zo alles wat onder de knie heb zou ik naar een L lens durven overstappen. Wat en hoe?.... Don't know yet
die 17-85 zal je u niet beklagen denk ik, als je daar geen goeie resultaten mee haalt zegt dat meer over u dan over dat objectief alleszins
nu tis zoiezo nog steeds 't manneke achter de camera die de foto maakt hé... als ik zo soms zie wat sommigen al met een 18-55 doen (al moet ik zeggen dat ik daar ook al deftige resultaten mee heb gehaald, alleen jammer dat ze niet wat scherper is)
626,35 euro, daar nog eens een kaartje bij ( een 40 euro ) en daar de cashback af ( 70 euro ).
Kheb nog wat gelezen en de 400d is nieuwer dan de 350d ( is half en half de opvolger ).
Ik zou het dus dwaas vinden om een oud model te kopen wanneer je een nieuw model voor een iets hogere prijs hebt ( 30 euro )
wat moet ik opsturen:
dat formulier van het internet met mijn gegevens op en de serienummer van de Canon
de kopie van de factuur
de originele barcode ( welke, die van op de doos zekers )
wat moet ik opsturen:
dat formulier van het internet met mijn gegevens op en de serienummer van de Canon
de kopie van de factuur
de originele barcode ( welke, die van op de doos zekers )
Comment