Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Digitale hoek

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Hier zijn ze ( aan sommige weet ik zelf wat er mis is maar aan sommige nie )
    Geef maar uwe kritiek ( wetende dat het wel nog maar mijn eerste foto's zijn op auto en auto zonder flits-stand )

Comment

• Comment

• Comment

• twas veel te koud buiten om nog foto's te gaan trekken

Comment

• Plant gij verkeersborden in uwen hof?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door porschepipo Bekijk Berichten
              Plant gij verkeersborden in uwen hof?
              neen, den aannemer moet die nog eens komen halen

Comment

• andere vraag;

int boekske staat dat ik de batterij er moet uitnemen wanneer ik de eos niet gebruik ( doen jullie dat ook ) ?
                aja, kan dat kwaad dat ik die filter er laat opstaan of moet ik deze ook elke maal erafnemen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk Berichten
                  andere vraag;

int boekske staat dat ik de batterij er moet uitnemen wanneer ik de eos niet gebruik ( doen jullie dat ook ) ?
                  aja, kan dat kwaad dat ik die filter er laat opstaan of moet ik deze ook elke maal erafnemen?
                  de batterij moet je eigenlijk enkel uitnemen als je de camera langere tijd (meerdere maaden) niet gebruikt... ik haal die er alleszins nooit uit

waarom zou een filter kwaad kunnen? m'n UV-filters zijn sinds aanschaf nog niet van m'n objectieven geweest die mag je dus zeker erop laten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk Berichten
                    de batterij moet je eigenlijk enkel uitnemen als je de camera langere tijd (meerdere maaden) niet gebruikt... ik haal die er alleszins nooit uit

waarom zou een filter kwaad kunnen? m'n UV-filters zijn sinds aanschaf nog niet van m'n objectieven geweest die mag je dus zeker erop laten
                    Oki

Comment

• Proficiat hé Joris

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk Berichten
                        Natuurlijk zijn de lenzen het belangrijkste, voorlopig zullen dat de 17-85 IS en 70-300 IS zijn.
                        Ik heb precies dezelfde lenzen overtlaatst aangekocht samen met mijn 400D. Zijn echt goeie lenzen als je het mij vraagt

Comment

• Naar het schijnt is de nieuwe IS versie van de kitlens ook een serieuze verbetering ! Een ander goed setje mijns inziens is voorlopig starten met die IS kitlens en daarnaast een 70-200 F4 L te kopen, zit weer cashback op dacht ik en is een heel goede lens ( één van de beste Canon zoom's )

Comment

• Iemand ervaring met 'n Canon ef 50mm f1.8 objectief?
                            1991 Mazda MX-5 NA
                            Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                            www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
                              Iemand ervaring met 'n Canon ef 50mm f1.8 objectief?
                              neen

Comment

ja

Comment

ja
                                  Show me some pics!

Wat zijn je bevindingen erover?
                                  1991 Mazda MX-5 NA
                                  Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                                  www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

Show me some pics!

Wat zijn je bevindingen erover?
                                    voorbeeldfoto's heb ik hier nu niet echt bij de hand vrees ik maar je kan daar toch niet op voortgaan imho...

dit is zonder twijfel 't canonobjectief dat qua prijs-kwaliteitsverhouding 't best scoort! Is imho wel wat te klein maar ik heb grote handen... zeer scherp lenske, AF zou in slechte lichtsituaties soms beter kunnen vind ik. Ik gebruik dit objectief eigenlijk bijna uitsluitend op m'n analoge body want op een cropcamera wordt dat 80mm en voor de fotografie die ik doe is dat nogal onhandig; ik gebruik zo goed als altijd meer groothoek of meer tele...
                                    Al bij al wel een aanrader!

Comment

• 't kriebelt bij mij weer om een compactcamera bij te kopen net wat zitten opzoeken en ik ben verschoten van die prijzen moet ik zeggen...
                                      aan de andere kant... kheb nu al 4 camera's in actief gebruik dus mss moet ik wel eens ergens stoppen

Comment

't kriebelt bij mij weer om een compactcamera bij te kopen net wat zitten opzoeken en ik ben verschoten van die prijzen moet ik zeggen...
                                        aan de andere kant... kheb nu al 4 camera's in actief gebruik dus mss moet ik wel eens ergens stoppen
                                        Tja, je weet nooit wanneer ze alle 4 in panne vallen he

Ik denk dat je al een kapitaal aan fotografie-voorwerpen hebt gekocht

Comment

Ja !

Zaaaalig lensje voor géééén geld...1.8 is al scherp, maar op 2.8 is 't al superscherp...Je krijgt een leuke blur voor portretjes

Deze is met die lens gemaakt: http://flickr.com/photos/kenschamp/2075735178/

Zoals f40fan zegt: in slechte lichtomstandigheden durft ze hunten en heb je zeker missers qua scherpte

Je kan ook voor de 1.4 gaan, die heeft USM, is nog wat scherper, betere bouw, maar kost ipv 80 wel bijna 300 euro

Comment

Working...
                                          X