Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Digitale hoek

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk Berichten
    Tja, je weet nooit wanneer ze alle 4 in panne vallen he

Ik denk dat je al een kapitaal aan fotografie-voorwerpen hebt gekocht
    not going to happen van mijn digitale durf ik dat niet met zekerheid zeggen maar voor mijne mamiya steek ik m'n hand in 't vuur
    tis vooral om niet altijd nen eos te moeten meesleuren als ik eens wegga met vrienden ofzo

ik denk dat ook

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ken Bekijk Berichten
      Ja !

Zaaaalig lensje voor géééén geld...1.8 is al scherp, maar op 2.8 is 't al superscherp...Je krijgt een leuke blur voor portretjes

Deze is met die lens gemaakt: http://flickr.com/photos/kenschamp/2075735178/

Zoals f40fan zegt: in slechte lichtomstandigheden durft ze hunten en heb je zeker missers qua scherpte

Je kan ook voor de 1.4 gaan, die heeft USM, is nog wat scherper, betere bouw, maar kost ipv 80 wel bijna 300 euro
      Hmm, 'k ga toch voor de 1.8 gaan Alé, voor 80 kan je je niet miskopen denk ik. 't is vooral een lensje dat ik zou gebruiken voor details (mét DoF )

Ik denk ook dat ik er een polarisatiefilter op ga kopen (tja)
      1991 Mazda MX-5 NA
      Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
      www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Mensen die iets weten van fotografie; uwe kritiek op mijn foto's van Tusc zijnen Mondeo

Thx!

Comment

Mensen die iets weten van fotografie; uwe kritiek op mijn foto's van Tusc zijnen Mondeo

Thx!
          Ik ben nu niet echt 'n kenner, maar de 'uitgebrande' lucht op sommige foto's vind ik wel spijtig, bij 1 van de laatsten heb je je camera niet stilgehouden denk ik en ik zou voor een kikker-perspectief zijn gegaan bij de foto van de achterkant

Alle begin is moeilijk hé Joris

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk Berichten
            Ik ben nu niet echt 'n kenner, maar de 'uitgebrande' lucht op sommige foto's vind ik wel spijtig
            tja daar valt vaak niets aan te doen hé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk Berichten
              tja daar valt vaak niets aan te doen hé
              Jammer genoeg niet nee, helpt een polarisatiefilter daar dan niet tegen of heb'k het mis?

Comment

• Foto TV-mode 10"

Comment

• Awel, da's niet mis!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk Berichten
                    Awel, da's niet mis!
                    met dank aan Denniske voor de instellingen

Comment

met dank aan Denniske voor de instellingen
                      Ik durfde al niks zeggen

Ge doet mij allemaal goesting krijgen, straks eens een bestellingske placeren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
                        Hmm, 'k ga toch voor de 1.8 gaan Alé, voor 80 kan je je niet miskopen denk ik. 't is vooral een lensje dat ik zou gebruiken voor details (mét DoF )

Ik denk ook dat ik er een polarisatiefilter op ga kopen (tja)
                        Ik ga exact hetzelfde doen, eerst nog effe wachten tot het materiaal dat ik al besteld heb arriveert.

Comment

Foto TV-mode 10"

Knap, he.
                          1991 Mazda MX-5 NA
                          Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                          www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

Foto TV-mode 10"

Mooi ...heb jij al een statief?

Moet je eens doen van de toerenteller en 'm tot 3000 toeren laten gaan en laten terugzakken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ken Bekijk Berichten
                              Mooi ...heb jij al een statief?

Moet je eens doen van de toerenteller en 'm tot 3000 toeren laten gaan en laten terugzakken
                              geen statief, die toerenteller gaat niet lukken
                              ik kan de kodak nergens vast neerzetten

mss eens wat inventiever zoeken ...

done:
                              Last edited by ; 14/12/2007, 20:02.

Comment

• wat is hier fout mee?

het midden is onscherp

Comment

• maar die rode dingen wel, wellicht juist mis scherp gesteld é

Comment

• Ik ga mij deze week een Canon PowerShot S5 IS halen. Ik hoop dat het een goede aankoop zal zijn...
                                    OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                                      Ik ga mij deze week een Canon PowerShot S5 IS halen. Ik hoop dat het een goede aankoop zal zijn...
                                      Tuurlijk ben ik van overtuigd. Thuis hebben we een S3 IS, enkel het aantal pixels verschilt volgens mij op een aantal luttele details na ofzo.. Echt een zalig toestel, en een enorm ver zoombereik

We zijn er echt tevreden over hier thuis

Comment

• Effe hier vragen ook:

Als ik dan toch niet voor een EOS 400d ZOU gaan.

Welke bevelen jullie aan:

Sony H9 - Canon PS S5 - Lumix FZ18 - Fujifilm S8000

Die Sony is wel zeer goedkoop.

Comment

• @ kleine joris: welke camera heb jij?

Comment

Working...
                                          X