Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Digitale hoek

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk Berichten
    ik vind 't al sterk dat je wat je nu hebt allemaal kunt verantwoorden bij uw wederhelft
    Stoefmodus aan
    Blijkbaar heb ik enkele andere capaciteiten die dit compenseren hé

Stoefmodus uit

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audidriver Bekijk Berichten
      Stoefmodus aan

Stoefmodus uit
      Hij kan goed koken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk Berichten
        Jawadde paté

Hoe moet je dan een foto maken??
        Moet je dat dan gelijk een granaatwerper dat geval op je schouder doen leunen en...?
        Zonder monopod , rijstzak of tripod is deze lens niettegenstaande de stabilisatie vrij waardeloos, heeft z'n beperkingen op dat vlak maar met een betere tele heb ik in ieder geval nog niet gewerkt , ik gebruik ze alleen voor natuurfotografie en dan nog meestal met 1.4 of 2x extender erop.

Comment

Stoefmodus aan

Stoefmodus uit

waarmee heb je hiervoor nog allemaal gewerkt?

Comment

• 1D II

hopelijk zakt de 2dehandsprijs van die body snel

Zalig materiaal Audidriver

Comment

• weet er toevallig iemand of konijnenberg morgen open is? ik wil wat kerstkadookes kopen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichten
                weet er toevallig iemand of konijnenberg morgen open is? ik wil wat kerstkadookes kopen
                die lens voor jezelf

Comment

weet er toevallig iemand of konijnenberg morgen open is? ik wil wat kerstkadookes kopen
                  wa gade kopen?

ik ga in 't korte ook nog eens denk ik

Comment

wa gade kopen?

ik ga in 't korte ook nog eens denk ik
                    ik ben mijn 18-55 kwijt dus het zal zoiets ongeveer worden
                    nog even gebruik maken van die cashback!

Comment

maar wat komt er in de plaats?
                      ik moet eerlijk toegeven die 18-55 vind ik nog meevallen, kheb hem nu sinds kort omdat m'n ander lensje binnen was voor herstelling en noodgedwongen al een paar photoshoots mee gedaan en eigenlijk is 't nog zo slecht niet... grootste pijnpunt eraan is de scherpte, maar voor de gewone fotokes stoor ik mij er zeker niet aan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ken Bekijk Berichten
                        1D II

hopelijk zakt de 2dehandsprijs van die body snel

Zalig materiaal Audidriver

Ik heb deze namiddag een 1DII met amper 15.000 clics zien verkocht worden voor 1150 euro , ze zijn inmiddels echt goedkoop aan het worden, probeer er geen want anders wil je niks anders meer ( tenzij een 5D, die voor mij qua beeldkwaliteit minstens even goed zelfs beter is )

Comment

Al eens gedacht aan de IS versie van deze lens ? schijnt heel erg goed te zijn ! Een andere duurdere upgrade is de 17-55 2.8 IS , overtreft de 17-40L , zeker en vast ! Toplens alleen is ie wat duur en is de bouwkwaliteit geen L , maar optisch top !

Comment

Al eens gedacht aan de IS versie van deze lens ? schijnt heel erg goed te zijn ! Een andere duurdere upgrade is de 17-55 2.8 IS , overtreft de 17-40L , zeker en vast ! Toplens alleen is ie wat duur en is de bouwkwaliteit geen L , maar optisch top !
                            't nadeel aan die 17-55 vind ik dat je weer vastzit aan die EF-S vatting, anders had ik ze mss al gekocht... jammer dat de 17-40 bv geen IS heeft want dat heb ik echt wel nodig

Comment

maar wat komt er in de plaats?
                              ik moet eerlijk toegeven die 18-55 vind ik nog meevallen, kheb hem nu sinds kort omdat m'n ander lensje binnen was voor herstelling en noodgedwongen al een paar photoshoots mee gedaan en eigenlijk is 't nog zo slecht niet... grootste pijnpunt eraan is de scherpte, maar voor de gewone fotokes stoor ik mij er zeker niet aan
                              Ik weet nog niet goed wat.... misschien dat ik gewoon met niets terug naar huis kom. Just browsing...

18-55 is inderdaad niet slecht, maar ik merk dat "voor gewoon fotokes te nemen" ik graag mijn 18-200 neem. Ik ben in ieder geval op zoek naar scherpte en wat lichter. Mijn 18-200 is scherper dan die 18-55, maar dan weer minder lichtsterk. Dus ik zou is willen kijken wat die 17-40 doet

Comment

Moest de 17-55 gebouwd zijn zoals een L dan had ik daarvoor wel wat centjes opzij zitten leggen, maar helaas . Ik ben veeleisend van mijn materiaal en dat moet allemaal tegen een stootje en een natje kunnen.

Comment

• Persoonlijk is de 17-40L voor mij de minst goede van m'n hele set, ze is niet lichtsterk en op F4 onvoldoende scherp naar m'n normen , ik gebruik ze eigenlijk enkel en alleen als ik eens extreme breedhoek nodig heb op 17mm met de 5D.
                                  Prijs kwaliteit is ze dan weer goed eigenlijk, vroeger had ik ook nog een 30D erbij die ik gebruikte met een 10-22 en een 17-55 IS , deze beide lenzen presteerden beter dan de 17-40L ( ik heb de eerste die ik had zelfs teruggebracht wegens onvoldoende scherp, m'n tweede is beter maar zeker niet top , eigenlijk is dit een lens om pas vanaf F8 ofzo te gebruiken mijns inziens )

Comment

• eigenlijk zou ik alles zo is een week moeten testen...

Comment

Ik heb deze namiddag een 1DII met amper 15.000 clics zien verkocht worden voor 1150 euro , ze zijn inmiddels echt goedkoop aan het worden, probeer er geen want anders wil je niks anders meer ( tenzij een 5D, die voor mij qua beeldkwaliteit minstens even goed zelfs beter is )
                                      BD hé...'k had gemaild, gebruikssporen vielen goed mee...maar kon het budget niet vrijmaken om op te leggen in de veronderstelling dak 30D + BG + 2batterijen zou kunnen verkopen voor 700 ofzo

Comment

Persoonlijk is de 17-40L voor mij de minst goede van m'n hele set, ze is niet lichtsterk en op F4 onvoldoende scherp naar m'n normen , ik gebruik ze eigenlijk enkel en alleen als ik eens extreme breedhoek nodig heb op 17mm met de 5D.
                                        Prijs kwaliteit is ze dan weer goed eigenlijk, vroeger had ik ook nog een 30D erbij die ik gebruikte met een 10-22 en een 17-55 IS , deze beide lenzen presteerden beter dan de 17-40L ( ik heb de eerste die ik had zelfs teruggebracht wegens onvoldoende scherp, m'n tweede is beter maar zeker niet top , eigenlijk is dit een lens om pas vanaf F8 ofzo te gebruiken mijns inziens )
                                        Mijn 17-40 vind ik nochthans scherp

Comment

• Mannekes ik heb bijna een beslissing gemaakt en het is een toestel dat eigenlijk al niet meer gemaakt wordt, een opvolger is niet direkt gepland.

De Lumix FZ 50. Volgens dpreview: highly recommended.

Nu heb ik nog een vraag hieromtrent.

Is t ook zo dat je de scherpte diepte kunt regelen door aan de lens te draaien met dit toestel of is scherpte-diepte regeling de facto mogelijk?

Anders ga ik hem deze week nog halen.

Comment

Working...
                                          X