Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Digitale hoek

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• hou er wel rekening mee dat zo een voorzetlensje redelijk prijzig is, meestal icm een adapterring. Zeker als je de originele koopt.

2015 Volvo V60 D2 aut.
    2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
      hou er wel rekening mee dat zo een voorzetlensje redelijk prijzig is, meestal icm een adapterring. Zeker als je de originele koopt.
      Zijn er dan andere alternatieven ? Ik ken eigenlijk geen breedhoek compacts?

Comment

• het moet niet persé een compact zijn hé

Als 'm maar niet te duur is is't goed

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Malaise Bekijk Berichten
          het moet niet persé een compact zijn hé

Wat is niet duur voor je ?
          Als je echt perse serieuze breedhoek wil dan moet je naar een dslr, maar ik weet niet hoever je fotografische kennis reikt hé, of hoe veel intresse je er in hebt.
          Een 350D ( of eventueel 400D ) met een Sigma 10-20 breedhoek en een 18-55 kitlens brengt je al ergens, een goedkopere tele kun je dan op termijn nog altijd eens aanschaffen. Als het mag tweedehands zijn bvb moet je dit setje tussen de 800 en 900 euro kunnen vinden denk ik.

Comment

• foutje

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audidriver Bekijk Berichten
              Zijn er dan andere alternatieven ? Ik ken eigenlijk geen breedhoek compacts?
              Panasonic, Canon en Fujifilm hebben in elk geval een compactmodel met 28mm. Ga eens naar dpreview.com, naar de buying guyde ofziets en geef er als waarde voor T(ele) <28 in. Je ziet er dan alvast al enkele met foto en eigenschappen en richtprijs in dollar en al.
              Zoek er dan de goedkoopste uit waarop je een voorzetlens kan schroeven en je kan al ferme groothoeken nemen.
              Voor mij is 28 al groothoek genoeg.

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

het moet niet persé een compact zijn hé

met andere woorden, moet alles kunnen, maar mag niets kosten.

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
                  Panasonic, Canon en Fujifilm hebben in elk geval een compactmodel met 28mm. Ga eens naar dpreview.com, naar de buying guyde ofziets en geef er als waarde voor T(ele) <28 in. Je ziet er dan alvast al enkele met foto en eigenschappen en richtprijs in dollar en al.
                  Zoek er dan de goedkoopste uit waarop je een voorzetlens kan schroeven en je kan al ferme groothoeken nemen.
                  Voor mij is 28 al groothoek genoeg.
                  Tja 28mm is voor jou misschien breed maar voor mij in elk geval niet, ik werk heel erg veel met ofwel m’n 17-40L op de 5D en ik zou heel erg graag in de toekomst er nog een 14 2.8L bijkopen, da’s pas breedhoek hoor, die laatste mm’s maken erg grote verschillen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ikzit 2050
                    Heel tevreden, maar 't is wel een steile leercurve als je van een compact komt.

Als 't dat maar is

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Atenza Bekijk Berichten
                      met andere woorden, moet alles kunnen, maar mag niets kosten.

Zoiets

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audidriver Bekijk Berichten
                        Wat is niet duur voor je ?
                        Als je echt perse serieuze breedhoek wil dan moet je naar een dslr, maar ik weet niet hoever je fotografische kennis reikt hé, of hoe veel intresse je er in hebt.
                        Een 350D ( of eventueel 400D ) met een Sigma 10-20 breedhoek en een 18-55 kitlens brengt je al ergens, een goedkopere tele kun je dan op termijn nog altijd eens aanschaffen. Als het mag tweedehands zijn bvb moet je dit setje tussen de 800 en 900 euro kunnen vinden denk ik.

'k vind €500 excl. btw al duur

Nadeel is wel dat'k een nieuwe wil hebben zodat 'k er een factuur bij heb

Comment

Zoiets
                          http://nl.youtube.com/watch?v=tphqUr...eature=related

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

• Op hoeveel moet ik rekenen (nieuw) voor een camera die al die dingen ongeveer kan ('t moet niet 't nieuwste van 't nieuwste zijn) ?

Comment

• al eens op dpreview.com gekeken?
                              als je daar je gedacht niet vindt, ga dan eens naar hier

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Zo'n lens...

Wat is dat en voor wat word dit gebruikt?

Ocharme die camera die er achter hangt...

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten

Zo'n lens...

dat is een Canon 300mm. Die wordt gebruikt voor iets te fotograferen vanop een afstand. (dat is dus ook geen zoomlens, maar een prime zoals uw pa zijn 85mm)

V-V
                                  Last edited by ; 06/01/2008, 13:53.

Comment

• toch snap ik iets niet: een 300 mm en zo een buis...
                                    je zegt 'geen zoomlens', mijn bescheiden kennis reikt slechts tot een tele en zoom... wat is een prime dan?

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Je kan niet in- of uitzoomen, de brandpuntsafstand blijft gelijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten

Zo'n lens...

allé da valt toch nog goed mee?

Comment

• wat maakt hem dan zo groot? superieure optieken? en waarom al die knopjes erop?

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

Working...
                                          X