Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Digitale hoek

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• dat het toestel in het beeld automatisch detecteert of er gezichten aanwezig zijn en daarop gaat scherpstellen, ook al staat het gezicht bv in een hoekje van het beeld, weg van een focuszone. Ideaal voor mensen die willen point'n'shooten, nooit meer vage gezichten. Maar als je 'n beetje weet waar je mee bezig bent, kan je gemakkelijk pannen.

2015 Volvo V60 D2 aut.
    2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• hoewel ik liever engelse handleiding heb, toch gedownload, je weet maar nooit. danku.

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• My new gear:

Met de 17-85 IS erop

Met de 70-300 IS erop

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jente Bekijk Berichten
          Gezocht:

Een klein digitaal toestel voor huis-tuin-keukengebruik.
          Merk maakt niet zo heel veel uit, maar lieft Panasonic, Canon of Nikon.
          - Prijs: rond de 250 € (Konijnenbergprijs)
          - Li-Ion batterij
          - SD-Kaartjes
          - Liefs optische beeldstabilisatie
          - Aantal megapixels speelt geen rol

Mijn voorkeur gaat uit naar de Pana FX33, maar aangezien er zoveel modellen zijn, zie ik door het bos de bomen niet meer...

En "gezichtsherkenning", wat houdt dat juist in?

Mvg.
          De Ixus reeks van Canon! Ik heb vorig jaar een digtal ixus 65 gekocht en ik ben er heel tevreden van, grote display, gemakkelijk menu met veel opties, nog nooit problemen mee gehad. Het is een compact toestel, het vervangt mn pak sigaretten nu ik niet meer rook, zelfde formaat ongeveer. 2 weken geleden is er een glas bier over gevallen, even afgedroogd en getest, geen probleem. De filmpjes zijn ook van een redelijke kwaliteit.
          i 1 2 1/2 6

Comment

• Konijnenberg mag zich trouwens wel eens haasten voor die zonnekappen

Comment

• F40 fan: ik heb de mamiya 330 eens getoond aan Mr De Mey van de gelijknamige fotowinkel in Brugge. De sluiter binnenin is defect, niet echt positief aangezien er blijkbaar geen mogelijkheid is om het toestel te laten herstellen door mamiya (?). Hij wist me te zeggen dat er nog een technieker bestaat in Oostende die er ev. aan zou kunnen werken. Ik denk dat ik het als decoratie zal blijven gebruiken, hij hangt daar goed aan mn muur
              Bijgevoegde Bestanden
              i 1 2 1/2 6

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk Berichten
                My new gear:
                post liever eens wat foto's die je al gemaakt hebt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door manneke Bekijk Berichten
                  F40 fan: ik heb de mamiya 330 eens getoond aan Mr De Mey van de gelijknamige fotowinkel in Brugge. De sluiter binnenin is defect, niet echt positief aangezien er blijkbaar geen mogelijkheid is om het toestel te laten herstellen door mamiya (?). Hij wist me te zeggen dat er nog een technieker bestaat in Oostende die er ev. aan zou kunnen werken. Ik denk dat ik het als decoratie zal blijven gebruiken, hij hangt daar goed aan mn muur
                  Op de site van Mamiya staat een heel onderdeel over herstellingen met richtprijzen bij maar das enkel van de SLR's; blijkbaar doen ze zelf geen herstellingen meer van de twee-ogige reflexen... nu die toestellen zijn niet zo ingewikkeld om aan te werken (al is de herstelling van de sluiter bij een SLR wel makkelijker dan bij een TLR) dus je zal daar zeker nog wel techniekers voor vinden maar dan moet je weer de afweging maken of 't wel echt de moeite is hé; misschien is als decoratie houden geen slecht idee

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk Berichten
                    post liever eens wat foto's die je al gemaakt hebt
                    Straks heb ik wel even tijd

Comment

• ik al nog even wat kunsten van mij posten ...
                      Ik heb sommige wel wat bijgesneden en de levels wat aangepast want ik moet m'n toestel nog leren kennen...
                      Ik vind wel dat er nogal veel rood zit in de foto's van portretten. Heb ik ook een beetje verwijderd.

Dank aan m'n 2 dochters voor de poseersessie

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Ik hoop dat ik snel m'n toestel op manuele stand leer kennen, want er zijn zodanig veel standen dat je niet meer weet wat te kiezen...

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• En nu de test van de breedhoek op wagens, eindelijk!

doel bereikt: volledige interieur met 1 shot

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
                            ik al nog even wat kunsten van mij posten ...
                            Ik heb sommige wel wat bijgesneden en de levels wat aangepast want ik moet m'n toestel nog leren kennen...
                            Ik vind wel dat er nogal veel rood zit in de foto's van portretten. Heb ik ook een beetje verwijderd.

Dank aan m'n 2 dochters voor de poseersessie
                            de meeste camera's geven standaard te rode beelden omdat de meeste consumenten dat mooier vinden gelukkig is dat er snel uitgehaald in PS nog veel experimenteerplezier!!

Comment

• Ik verveelde me gisteren en had toevallig men 40D mee...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten

Zo'n lens...

Wat is dat en voor wat word dit gebruikt?

Ocharme die camera die er achter hangt...
                                Valt nog mee hoor...

Comment

• ff quoten

Oorspronkelijk geplaatst door Malaise
                                  't is perfect weer om nacht-foto's te nemen!!!!!!!!!!

Wie wilt er foto's pakken van mijn kar, mijne kodak kan dat niet aan

NU?!

ipv te pronken met die toestellen, gebruik ze, en wel nu, dé uitgelezen kans

Comment

• Nice, wat bedoelen ze juist met "live vieuw mode" ?

Ik neem aan dat je op je scherm ziet (in real time) waar je de lens naar richt net als een een gewone digitale camera ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Japy Bekijk Berichten
                                      Nice, wat bedoelen ze juist met "live vieuw mode" ?

Ik neem aan dat je op je scherm ziet (in real time) waar je de lens naar richt net als een een gewone digitale camera ?
                                      Dat is inderdaad zo, ik heb het nu op men 40D en heb het nog niet gebruikt. Kwe stie van gewoonte.

Kan wel handig zijn om 'n goede compositie te bekomen.

Comment

• Al die knoppen zo kort op mekaar is wel maar 'n rommeltje

Waarom niet zo 'eenvoudig' als bij de 400D en 40D, da's een plezier om te werken.

Comment

Working...
                                        X