dat het toestel in het beeld automatisch detecteert of er gezichten aanwezig zijn en daarop gaat scherpstellen, ook al staat het gezicht bv in een hoekje van het beeld, weg van een focuszone. Ideaal voor mensen die willen point'n'shooten, nooit meer vage gezichten. Maar als je 'n beetje weet waar je mee bezig bent, kan je gemakkelijk pannen.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Digitale hoek
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jente Bekijk BerichtenGezocht:
Een klein digitaal toestel voor huis-tuin-keukengebruik.
Merk maakt niet zo heel veel uit, maar lieft Panasonic, Canon of Nikon.
- Prijs: rond de 250 € (Konijnenbergprijs)
- Li-Ion batterij
- SD-Kaartjes
- Liefs optische beeldstabilisatie
- Aantal megapixels speelt geen rol
Mijn voorkeur gaat uit naar de Pana FX33, maar aangezien er zoveel modellen zijn, zie ik door het bos de bomen niet meer...
En "gezichtsherkenning", wat houdt dat juist in?
Mvg.i 1 2 1/2 6
Comment
-
F40 fan: ik heb de mamiya 330 eens getoond aan Mr De Mey van de gelijknamige fotowinkel in Brugge. De sluiter binnenin is defect, niet echt positief aangezien er blijkbaar geen mogelijkheid is om het toestel te laten herstellen door mamiya (?). Hij wist me te zeggen dat er nog een technieker bestaat in Oostende die er ev. aan zou kunnen werken. Ik denk dat ik het als decoratie zal blijven gebruiken, hij hangt daar goed aan mn muurBijgevoegde Bestandeni 1 2 1/2 6
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenMy new gear:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door manneke Bekijk BerichtenF40 fan: ik heb de mamiya 330 eens getoond aan Mr De Mey van de gelijknamige fotowinkel in Brugge. De sluiter binnenin is defect, niet echt positief aangezien er blijkbaar geen mogelijkheid is om het toestel te laten herstellen door mamiya (?). Hij wist me te zeggen dat er nog een technieker bestaat in Oostende die er ev. aan zou kunnen werken. Ik denk dat ik het als decoratie zal blijven gebruiken, hij hangt daar goed aan mn muur
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk Berichtenpost liever eens wat foto's die je al gemaakt hebt
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichtenik al nog even wat kunsten van mij posten ...
Ik heb sommige wel wat bijgesneden en de levels wat aangepast want ik moet m'n toestel nog leren kennen...
Ik vind wel dat er nogal veel rood zit in de foto's van portretten. Heb ik ook een beetje verwijderd.
Dank aan m'n 2 dochters voor de poseersessie
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
Zo'n lens...
Wat is dat en voor wat word dit gebruikt?
Ocharme die camera die er achter hangt...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Japy Bekijk BerichtenNice, wat bedoelen ze juist met "live vieuw mode" ?
Ik neem aan dat je op je scherm ziet (in real time) waar je de lens naar richt net als een een gewone digitale camera ?
Kan wel handig zijn om 'n goede compositie te bekomen.
Comment
Comment