Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Digitale hoek

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Niet dat ik ga upgraden naar een 450D maar ik overweeg volgende van de hand te doen :

Aangeboden, een in perfecte staat zijnde Eos 1D mkII , Belgisch toestel, met alle originele verpakking, software, toebehoren, handleidingen in Nederl en Franse taal.
    Geen krassen of andere beschadigingen, enkel linksonderaan de body een kleine lakschade. Aantal clics ongeveer 13000.
    Inclusief 4 batterijen in heel goede staat, 2 zelfs pas nieuw.
    Vraagprijs 1700 euro.

Comment

• ik dacht dat ze nog een half maandje gingen wachten....

Nuja eer die in de winkel ligt.

ik zie op de fotokes wel al dat ze zo'n "leder" handvatjes nu hebben. Veel beter vind ik. De specs lees ik sevves tijdens een pauze

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichten
        ik dacht dat ze nog een half maandje gingen wachten....

Nuja eer die in de winkel ligt.

ik zie op de fotokes wel al dat ze zo'n "leder" handvatjes nu hebben. Veel beter vind ik. De specs lees ik sevves tijdens een pauze
        Heeft de 400D dat niet, men 40D heeft dit wel en tis prettiger om vast te houden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk Berichten
          Heeft de 400D dat niet, men 40D heeft dit wel en tis prettiger om vast te houden.
          neen de 400D heeft zo een plastiek ding. Op mijn grip steekt dat wel en is inderdaad een grote surpluss. Dat en het iets grotere model waren voor mij de enige voordelen die ik zag in een 40D (voor mij althans). En daardoor vond ik de meerprijs van 500€ niet waard

Ik vind het ook dom dat er links van het scherm geen toetsen staan. Nu ga je constant met je hand over dat scherm zitten. Mijn scherm vind ik trouwens groot genoeg...

Live view kan wel handig zijn. Ik zou eigenlijk nog een hoekzoeker moeten kopen, maar met die live view is dat opgelost.

Ook opmerkelijk is de overgang van CF naar SD!

Wat is Cross-type F2.8 at center ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audidriver Bekijk Berichten
            Niet dat ik ga upgraden naar een 450D maar ik overweeg volgende van de hand te doen :

Aangeboden, een in perfecte staat zijnde Eos 1D mkII , Belgisch toestel, met alle originele verpakking, software, toebehoren, handleidingen in Nederl en Franse taal.
            Geen krassen of andere beschadigingen, enkel linksonderaan de body een kleine lakschade. Aantal clics ongeveer 13000.
            Inclusief 4 batterijen in heel goede staat, 2 zelfs pas nieuw.
            Vraagprijs 1700 euro.
            succes met de verkoop! Wat komt er in de plaats?

Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichten
            Ook opmerkelijk is de overgang van CF naar SD!
            that's fucked up nu ik kan 't wel begrijpen maar toch...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk Berichten
              succes met de verkoop! Wat komt er in de plaats?
              Ah , nog niks is zeker, enkel als ik hem voor een faire prijs kan verkopen gaat ie weg, t'is en blijft een fantastische camera , t'is geen must maar aangezien ik het heel erg handig is om met m'n 5D zonder probleem op ISO 1000 te kunnen werken zou ik heel veel vooruitgang boeken met en snelle cropcam die dit ook kan, dus kom je uit op een mkIII...

Comment

• NEW

Comment

• Die waren al een tijdje terug voorgesteld hoor, op bepaalde sites kon je al een pre-order plaatsen maar nog zonder prijs erbij nu staan er wel al prijzen op konijnenberg zie ik

Comment

• Pfff, die 200mm kost al dik 1100 euro meer dan de Nikon variant… had nochtans veel intresse in deze lens maar ik had vewacht dat ie minder zou gaan kosten dan de 300 2.8… meer dan 5000 is toch wel teveel.

Comment

• Enkele dagen terug viel me de heldere lucht en dito maan me wel op, vlug even deze geschoten :
                      1DII - 500 +2x ext

Comment

• Prachtige foto Audidriver, respect!

Comment

• jagoejenoene!!!

prachtig.

Welke sluitertijd heb je hiervoor gebruikt?

2015 Volvo V60 D2 aut.
                          2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• thx , exif :

1/125 F10 iso320 ev-2/3 vanop statief, spiegelopklap en draadontspanner.

Comment

• Ben een behoorlijke newbie als het op Photoshop aankomt, maar kan mij iemand vertellen hoe ik dit voor elkaar krijg?

De auto in kleur en de rest niet...

Is dat moeilijk?

Comment

• de huidige layer copieren naar een nieuwe, deze omzetten in zwart-wit, de auto eruitsnijden en hoppa! ready is kees

2015 Volvo V60 D2 aut.
                                2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audidriver Bekijk Berichten
                                  Enkele dagen terug viel me de heldere lucht en dito maan me wel op, vlug even deze geschoten :
                                  1DII - 500 +2x ext

Wat een foto, Audidriver Zo ongelofelijk zalig

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
                                    de huidige layer copieren naar een nieuwe, deze omzetten in zwart-wit, de auto eruitsnijden en hoppa! ready is kees
                                    Sorry, maar Kees in dit geval is nie van de slimste

Stap 1: Layer kopiëren - done
                                    Stap 2: Nieuwe Layer omzetten in zwart-wit: Doh!

Wat doe ik (fout)...

- Nieuwe Layer geselecteerd (de originele is vergrendeld).
                                    - Tabblad 'Afbeelding', vervolgens 'modus', vervolgens 'grijswaarden' en dan krijg ik volgende mededeling: 'het wijzigen van de modi kan effect hebben op de weergave van lagen. Wilt u de afbeelding samenvoegen tot één laag voordat u de modus wijzigt. (keuze uti samenvoegen, annuleren of niet samenvoegen). Resultaat is wel dat beide lagen (originele zowel als nieuwe layer) grijs worden. Wat niet de bedoeling was.

Sorry als ik behoorlijk offtopic ga, in dat geval wissen deze boodschap, maar wellicht dat anderen hier ook iets aan hebben, vandaar dit bericht.

*In afwachting van een positieve reactie, gist en mist W1ck3D verder *

EDIT: http://www.belgiumdigital.com/plugin...p?articleid=47

Ben dit aan het proberen, nie gemakkelijk, maar met een beetje zoeken, gissen en missen kom ik er misschien wel
                                    Last edited by ; 28/01/2008, 22:39.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
                                      de huidige layer copieren naar een nieuwe, deze omzetten in zwart-wit, de auto eruitsnijden en hoppa! ready is kees
                                      je kan 't nog korter en makkelijker

in photoshop image => mode => grayscale
                                      daarna terug image => mode => rgb color
                                      En dan neem je uw historybrush en verf je de auto terug
                                      Last edited by ; 28/01/2008, 22:49.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door W1ck3d Bekijk Berichten

EDIT: http://www.belgiumdigital.com/plugin...p?articleid=47

Ben dit aan het proberen, nie gemakkelijk, maar met een beetje zoeken, gissen en missen kom ik er misschien wel
                                        die mannen maken 't precies ook graag onnodig moeilijk...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk Berichten
                                          die mannen maken 't precies ook graag onnodig moeilijk...
                                          Vertel mij wat, ik ben bij stap 3 gestrand.

"Klik de gekleurde laag weer aan en maak een laagmasker aan: klik hiervoor op het maskersymbool linksonder in het pallet. Dit is het symbooltje met de witte cirkel "

Jammer genoeg vind ik dat symbool niet. Zal wel zijn omdat ik Photoshop Elements 5 gebruik en niet CS?

Comment

Working...
                                          X