Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Digitale hoek

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Dinsdag mijn Canon EF 70-200 L f/4.0 USM lens gaan halen bij Konijnenberg en gisteren gaan uittesten (niet op auto's). Hier enkele resultaten. Foto's zijn (buiten resizing) onbewerkt.

Comment

• Comment

• ik denk dat hier goed zit om een slachtoffer te vinden... kan er iemand van jullie van mijn wagen een photoshop maken met de keskin kt4 velgen erop en een subtiele verlaging? alle foto's vindt je terug op de voorlaatste pagina van mijn topic. zo heb ik een beetje een idee

dank bij voorbaat

Comment

• Comment

• @Phil 1, was er een reden om voor de F4.0 te gaan?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk Berichten
              woooeeezzzzaaaa

Beetje opkomende ruis, maar dat mag op zo'n nachtfoto!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk Berichten
                @Phil 1, was er een reden om voor de F4.0 te gaan?
                De prijs. Ik had liever de IS gehad, maar die is 400€ duurder... De 2.8 is natuurlijk nog beter maar die is dan weer te zwaar.

Comment

woooeeezzzzaaaa

Beetje opkomende ruis, maar dat mag op zo'n nachtfoto!
                  Ik ben wat aan prullen met photoshop.

Comment

• Nog eentje...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
                      De prijs. Ik had liever de IS gehad, maar die is 400€ duurder... De 2.8 is natuurlijk nog beter maar die is dan weer te zwaar.
                      Ja, IS/niet IS daar had ik het niet over. Tging me om de 2.8 en 4.0 . Ben ook met F40fan aan het discussiëren geweest den de F4.0 scoort op sommige vlakken beter dan de F2.8.

Ik twijfel nog tussen 'n 70-200 of 'n 100-400.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk Berichten
                        Nog eentje...
                        Ik vind ze beiden prachtig!

Comment

Ja, IS/niet IS daar had ik het niet over. Tging me om de 2.8 en 4.0 . Ben ook met F40fan aan het discussiëren geweest den de F4.0 scoort op sommige vlakken beter dan de F2.8.
                          Ik heb ook al gelezen dat de 4.0 iets scherper is (zal miniem zijn) en de 2.8 te zwaar om mee te zeulen.

Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk Berichten
                          Ik twijfel nog tussen 'n 70-200 of 'n 100-400.
                          Moeilijke keuze denk ik.

Comment

• De voordelen van de 70-200 is dat hij niet groter wordt bij het inzoomen, hij is niet al te zwaar en hij heeft een vaste lichtsterkte, zodat je niet constant je instellingen moet aanpassen.

Comment

Moeilijke keuze denk ik.
                              Voornamelijk circuitgebruik (voor de draad). Aan de andere kant is die 70-200 dan ideaal (mocht ik tekort komen heb ik mijn 70-300 nog) maar aan de andere kant is die 100-400 ook handig op circuit en voor vliegtuigen.

Comment

Voornamelijk circuitgebruik (voor de draad). Aan de andere kant is die 70-200 dan ideaal (mocht ik tekort komen heb ik mijn 70-300 nog) maar aan de andere kant is die 100-400 ook handig op circuit en voor vliegtuigen.
                                Heeft natuurlijk een enorme zoom die 100-400, maar ik kies toch de 70-200.

Comment

Heeft natuurlijk een enorme zoom die 100-400, maar ik kies toch de 70-200.
                                  Mocht je ooit foto's vinden van de 70-200 F4.0 IS met polarisatiefilter..... posten graag. Dat zou'k er namelijk ook op kopen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Andy Temmerman Bekijk Berichten
                                    ik denk dat hier goed zit om een slachtoffer te vinden... kan er iemand van jullie van mijn wagen een photoshop maken met de keskin kt4 velgen erop en een subtiele verlaging? alle foto's vindt je terug op de voorlaatste pagina van mijn topic. zo heb ik een beetje een idee

dank bij voorbaat
                                    niemand????

Comment

Mocht je ooit foto's vinden van de 70-200 F4.0 IS met polarisatiefilter..... posten graag. Dat zou'k er namelijk ook op kopen
                                      Ik wou die ook kopen maar hij was nog niet binnen.

Comment

Mocht je ooit foto's vinden van de 70-200 F4.0 IS met polarisatiefilter..... posten graag.
                                        Hier vind je foto's die allemaal met deze lens genomen zijn, als je rechts bovenaan Ferrari ofzo intikt krijg je foto's van Ferrari's op circuit, dan kan je eens zien tot wat deze lens in staat is.

Hier is al een voorbeeldje:

Ik weet niet of deze foto met polarizer is genomen maar ik denk van wel.

Comment

Hier vind je foto's die allemaal met deze lens genomen zijn, als je rechts bovenaan Ferrari ofzo intikt krijg je foto's van Ferrari's op circuit, dan kan je eens zien tot wat deze lens in staat is.

Hier is al een voorbeeldje:

Ik weet niet of deze foto met polarizer is genomen maar ik denk van wel.
                                          Oei, kzie dit nu pas...

Merci Phil! Kom je naar de AW-meeting (Heusden-Zolder)?

Comment

Working...
                                          X