Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Zou je hem dan eens willen meebrengen? Had em graag eens even getest met men 40D. Mocht je daar niks op tegen hebben
Tuurlijk niet, wel voorzichtig zijn hè. Zal zien dat ik tegen dan een polar heb. Ik heb vanmiddag trouwens een fotoshoot gedaan met o.a. die lens, kijk maar eens in m'n signature.
Tuurlijk niet, wel voorzichtig zijn hè. Zal zien dat ik tegen dan een polar heb. Ik heb vanmiddag trouwens een fotoshoot gedaan met o.a. die lens, kijk maar eens in m'n signature.
Die ga ik nu eens bekijken, de eerste die ik aanklikte beviel me al dus dat kan niet slecht zijn hé.
Merci Phil (en ehm, ik ben zelf ook nogal voorzichtig met mijn materiaal dus... )
ik denk dat hier goed zit om een slachtoffer te vinden... kan er iemand van jullie van mijn wagen een photoshop maken met de keskin kt4 velgen erop en een subtiele verlaging? alle foto's vindt je terug op de voorlaatste pagina van mijn topic. zo heb ik een beetje een idee
Zoals ik in het beestenboeltje al verteld heb; vandaag eens echt m'n FZ18 een stapje beter leren gebruiken, ook al heb ik nog een lange weg te gaan, ik ben al tevreden van m'n resultaat en ben zeer tevreden van m'n toestel!
Enorm veelzijdig en relatief gemakkelijk in gebruik. Alleen had ik m'n zonnekapje niet mee, en dat gaf soms wel serieuze flares. Maar sommige foto's die ik getrokken heb zouden zelfs met zonnekapje wat minder gelukt geweest zijn wegens zon in beeld
Comment