Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Digitale hoek

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
    Audidriver, jij weet wat kwaliteit is. Kan je eens eerlijk zijn, en zeggen wat je vindt van de foto's die ik hier een pagina of drie terug gezet heb? Technisch / compositie?
    + Zie je dat het met een "minderwaardige" lens getrokken is, en zo ja, aan wat? Ik wil echt ook dat verschil kunnen zien he
    Weten is veelgezegd , om te beginnen, een foto op kwaliteit beoordelen op zo'n formaat... alles lijkt mooi op 700 pixels hé
    Ze zien er niet slecht uit, qua compo is er nog wel wat werk denk ik, moet je een beetje leren ook, niet te centraal, geen te hoge standpunten enz...
    Tegen licht fotograferen is ook niet direct een positief iets, tenzij je een beetje gaat inflitsen kan het best een mooi effect geven, tja en zo'n cam is nu niet echt iets voor snelle acties hé, daarvoor is dit niet gemaakt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beké Bekijk Berichten
      Ik ben op zoek naar een kleine, compacte camera die vooral zou dienen voor in 't weekend (zijnde nightlife, dus zeer donkere omgeving). Ik dacht eerst een 5MP cameratelfoon (LG viewty, k850i,...) te kopen, maar die kunnen blijkbaar niet zo goed om met onderbelichte locaties. Iemand een aanrader... dus een compacte camera (pocket size), snel, goede foto's in het donker en niet te duur (max € 200). Thanks!
      Iemand?

(da gaat ier rap )
      Phantomschwarz Audi A3 2.0 TFSI quattro S-Line

Comment

• Kben ook op zoek naar iets dergelijk... een ultracompact rond die prijs.

Momenteel denk ik aan:
        - Canon Ixus 75 (klein beetje boven budget)
        - Nikon Coolpix S210 (nog niet overal te vinden)

Comment

• heb enkel met die Canon en dat is een uitstekend toestelletje!!!!

Comment

• De Cyber-shot DSC-T2 vind ik een handig ding. En 4 GB intern geheugen. Ken de prijs wel niet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
              Kben ook op zoek naar iets dergelijk... een ultracompact rond die prijs.

Momenteel denk ik aan:
              - Canon Ixus 75 (klein beetje boven budget)
              - Nikon Coolpix S210 (nog niet overal te vinden)
              waarom eigenlijk een ixus? Een powershot is goedkoper en biedt dezelfde mogelijkheden

Comment

• ow ja jullie stellen mij hier canon voor. niks op tegen he maar waarom geen nikon?

is canon > nikon of?

Comment

• Voor de looks

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audidriver Bekijk Berichten
                    Weten is veelgezegd , om te beginnen, een foto op kwaliteit beoordelen op zo'n formaat... alles lijkt mooi op 700 pixels hé
                    Ze zien er niet slecht uit, qua compo is er nog wel wat werk denk ik, moet je een beetje leren ook, niet te centraal, geen te hoge standpunten enz...
                    Tegen licht fotograferen is ook niet direct een positief iets, tenzij je een beetje gaat inflitsen kan het best een mooi effect geven, tja en zo'n cam is nu niet echt iets voor snelle acties hé, daarvoor is dit niet gemaakt.
                    Ok, dan weet ik al wat meer: de formaten waar ik belang aan hecht verdoezelen nog voldoende
                    Compo is inderdaad niet gemakkelijk on the field... de regeltjes ken ik wel een beetje, maar je moet met zo veel rekening houden. Geen te hoge standpunten is wel een goede tip!
                    Merci!

2015 Volvo V60 D2 aut.
                    2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sinister Bekijk Berichten
                      ow ja jullie stellen mij hier canon voor. niks op tegen he maar waarom geen nikon?

is canon > nikon of?
                      kga daar maar niet op antwoorden zeker kwestie van de vrede wat te bewaren

Comment

is canon > nikon of?
                        Neen. En ook niet Nikon > Canon. (denk ik hè )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk Berichten
                          kga daar maar niet op antwoorden zeker kwestie van de vrede wat te bewaren

Weet je nog dat ik zei dat Nikkon scherper was dan Canon... om nog maar te zwijgen over mijn quote in uw sig... Ik weet nu wel beter.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
                            Voor de looks
                            dacht ik al... de meeste kopers allicht...

Comment

dacht ik al... de meeste kopers allicht...
                              Was 't voor mezelf geweest ging ik er niet naar om kijken...

Maar ja

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
                                Neen. En ook niet Nikon > Canon. (denk ik hè )
                                da zeker nie hoewel dat nikon wel veel vooruitgang heeft geboekt, de D300 en D3 zijn zeker nie mis, hele vooruitgang tov D200 en D2 die vooral qua ruis dan echt ne klucht waren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten

Weet je nog dat ik zei dat Nikkon scherper was dan Canon... om nog maar te zwijgen over mijn quote in uw sig... Ik weet nu wel beter.

eigenlijk moet ik dat erbij zetten

ohja als ge echt scherpte wilt blijft kleinbeeld toch wel wa behelpen (sorry kon 't weer nie laten)

Comment

• canon is dus beter leid ik hieruit af

Ze zullen allebei wel hun voor- en nadelen hebben he.

Tis te bezien of je met de nadelen van 1 kan leven of dat die jouw beter schikt.
                                    Last edited by ; 11/02/2008, 22:59.

Comment

canon is dus beter leid ik hieruit af
                                      bwa ik moet natuurlijk opletten wat ik zeggen iedereen heeft zo z'n voorkeuren natuurlijk... canon ligt me gewoon beter (en heeft bepaalde voordelen tov nikon die ik wel waardeer) en ik heb er enkel goeie ervaringen mee. En dat terwijl de meeste nikongebruikers die ik ken toch al wel problemen hebben gehad met hun camera's...
                                      Maar ge kunt eigenlijk niet stellen dat de ene echt beter is dan de andere zullen we maar aannemen () kwestie van voorkeur en wat je gewend bent vooral

Comment

• Canon

Comment

Maar ge kunt eigenlijk niet stellen dat de ene echt beter is dan de andere zullen we maar aannemen () kwestie van voorkeur en wat je gewend bent vooral
                                          Zoals bij de keuze BMW-Audi-Mercedes denk ik hè.

Maar BMW is uiteraard het beste.

Comment

Working...
                                          X